En kelpaa miehille, onko kohtalotovereita?
Muuten ihan mukavaksi ja fiksuksi kehuttu, mutta ulkonäkö on kaiken esteenä. Jonkin verran ylipainoa ja kilot kertyneet reisiin ja lanteille. Pullohartiat ja riippuvat rinnat, tosin ei kovin isot. Lyhyet jalat kaiken lisäksi, eikä sitä pituutta ole muutenkaan liikaa.
158 cm 79 kg
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole kelvannut miehille en alipainoisena enkä nyt normaalipainoisena. Eli syy mitä luultavimmin naamassa. Minkäs teet. Lotossa jos voitan, menen plastiikkakirurgille.
Ei vaan vika on siinä, että et tee alotteita tarpeeksi
Hankala tehdä, kun suurin osa esim. noin 3-kymppisistä miehistä on varattuja. Missä sinkkumiehiin voisi törmätä, jos ei käytä tindereitä?
Vaikea sanoa. Ehkä voisit kokeilla hakea minut kotoani.
T: 30-vuotias Tinderiä käyttävä sinkkumies
PS: Miksi et käytä Tinderiä?
Nettiin vuodettiin naisten tinder-profiileja ja miehet haukkuivat sekä naisten esittelytekstejä että kuvia hyvin rumasti. Olen sen verran epävarma, että en haluaisi joutua samanlaisen haukkumisen kohteeksi.
Kuule, aina on ihmisiä, joiden mielestä juuri sinä olet erityisen vastenmielinen. Teet tai olet sitten mitä tahansa. Sitten taas on niitä, jotka pitävät sinusta kaikkine virheinesi. Laita vain itsesi rohkeasti likoon. Siellä minäkin olen liossa ja kaiken kansan arvosteltavana. Jotkut katsovat minua nenänvarttaan pitkin, toiset tuntuvat tykkäävän. Joidenkin mielestä on säälittävää ja epätoivoista olla Tinderissä. Ihan sama, ei minusta. Käyn treffeillä ja tapaan mielenkiintoisia naisia. Minun kohdallani mitään tätä ei olisi ilman Tinderiä. Ei kannata alkaa keksimään syitä, miksi ei yrittäisi. Yritä ja jatka yrittämistä, kunnes onnistuu.
T: se 30v Tinder-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole kelvannut miehille en alipainoisena enkä nyt normaalipainoisena. Eli syy mitä luultavimmin naamassa. Minkäs teet. Lotossa jos voitan, menen plastiikkakirurgille.
Hankala tehdä, kun suurin osa esim. noin 3-kymppisistä miehistä on varattuja. Missä sinkkumiehiin voisi törmätä, jos ei käytä tindereitä?
Nettiin vuodettiin naisten tinder-profiileja ja miehet haukkuivat sekä naisten esittelytekstejä että kuvia hyvin rumasti. Olen sen verran epävarma, että en haluaisi joutua samanlaisen haukkumisen kohteeksi.
Kuule, aina on ihmisiä, joiden mielestä juuri sinä olet erityisen vastenmielinen. Teet tai olet sitten mitä tahansa. Sitten taas on niitä, jotka pitävät sinusta kaikkine virheinesi. Laita vain itsesi rohkeasti likoon. Siellä minäkin olen liossa ja kaiken kansan arvosteltavana. Jotkut katsovat minua nenänvarttaan pitkin, toiset tuntuvat tykkäävän. Joidenkin mielestä on säälittävää ja epätoivoista olla Tinderissä. Ihan sama, ei minusta. Käyn treffeillä ja tapaan mielenkiintoisia naisia. Minun kohdallani mitään tätä ei olisi ilman Tinderiä. Ei kannata alkaa keksimään syitä, miksi ei yrittäisi. Yritä ja jatka yrittämistä, kunnes onnistuu.
Minusta tuntui hyvin julmalta, että kuvia naisten tinder-profiileistä oli vuodettu eräälle hyvin yleiselle keskustelupalstalle missä naisten ulkonäöt, harrastukset ja esittelytekstit haukuttiin ja naisia pilkattiin. En halua joutua sellaisen kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kylmä totuus on että suurin osa miehistä haluaa normaalipainoisen (hoikan) naisen. Ja sinä olet ylipainoinen. Jos olet terve niin hoida tämä puoli kuntoon (=laihduta).
Entäpä jos on jo hoikka ja urheilullinen vartalo? Mulla on sellainen ja ihan tavallinen naama, tai ei ainakaan negatiivisella tavalla huomiota herättävä. Silti en miehille kelpaa. Miehet kyllä katsovat mutta eivät lähesty. Jos itse lähestyn, niin he menevät kiusaantuneiksi ja luistavat tilanteesta pois.
t. ikisinkku
Itse haluaisin juuri urheilullisen naisen. Missä suhun tai sun kaltaisiin naisiin voisi tutustua?
Itse en käy baareissa, joten siinä mielessä on vähän haastavaa ollut ihmisiin tutustua. Missäpäin Suomea liikut?
-edellinen ikisinkku
AP:lle antaisin saman neuvon, mitä naisetkin usein antoivat minulle kun surkuttelin kelpaamattomuuttani: alennahan rimaasi. Vaikka itse en sitä juuri alemmas enää voinut laskeakaan, ilmeisesti koska ap:n kaltaiset ylipainoisetkin vaatii saada pelkästään niitä komistuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntui hyvin julmalta, että kuvia naisten tinder-profiileistä oli vuodettu eräälle hyvin yleiselle keskustelupalstalle missä naisten ulkonäöt, harrastukset ja esittelytekstit haukuttiin ja naisia pilkattiin. En halua joutua sellaisen kohteeksi.
Sanoit sen jo. Varmaankin on tarpeetonta sanoa, että jos pitäydyt tuosta syystä deittipalstojen ulkopuolella, on varmasti vaikeampaa löytää 30-vuotiaita sinkkumiehiä, koska moni sellaisilla on.
En halua mitään vastakkainasettelua tässä luoda, mutta kyllä miestenkin profiileja arvostellaan ja haukutaan. Ihan tällä nimenomaisella palstalla. Minusta se ei silti ole hyvä syy sulkea itseltäni sitä ovea, että löytäisin rakkauden ja parisuhteen Tinderistä. Antautuisin katkerien ja vihaisten internet-trollien armoille ja antaisin heidän määrätä elämästäni.
30vTm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kylmä totuus on että suurin osa miehistä haluaa normaalipainoisen (hoikan) naisen. Ja sinä olet ylipainoinen. Jos olet terve niin hoida tämä puoli kuntoon (=laihduta).
Entäpä jos on jo hoikka ja urheilullinen vartalo? Mulla on sellainen ja ihan tavallinen naama, tai ei ainakaan negatiivisella tavalla huomiota herättävä. Silti en miehille kelpaa. Miehet kyllä katsovat mutta eivät lähesty. Jos itse lähestyn, niin he menevät kiusaantuneiksi ja luistavat tilanteesta pois.
t. ikisinkku
Itse haluaisin juuri urheilullisen naisen. Missä suhun tai sun kaltaisiin naisiin voisi tutustua?
Itse en käy baareissa, joten siinä mielessä on vähän haastavaa ollut ihmisiin tutustua. Missäpäin Suomea liikut?
-edellinen ikisinkku
Helsingissä, missäs itse?
t. se keneltä kysyit eli m32
miehetpaskoja kirjoitti:
En kelpaa, koska olen liian laiha. 160 cm/56 kg. ei rintoja, perse auttava. En saa edes yhden illan juttuja ja luonteeni ei anna myöten antaa epätoivoisimmille tyypeille, koska menen itse vain lukkooon vaikka olen itsekin epätoivoinen. Jos olen baarissa, niin kännisin yrittää minua ja muut katsovat nenänvarttaan pitkin.
Jotenkin vaan kova työnteko ja valvominen näkyy naamasta, etten sovellu edes panopupuksi :( ikävä riivinrauta.
Olen samanmittainen mutta en mielestäni ole liian laiha, pikemmiten voisi lähteä muutama kilo pois ja olen suht lihaksikas, elinet todellakaan ole 56 kiloisena liian laiha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ikisinkku
-edellinen ikisinkku
Helsingissä, missäs itse?
t. se keneltä kysyit eli m32
Oulussa
Jos ketjun naiset puhuvat totta, sympatiani ovat heidän puolellaan.
Toivottavasti kuitenkin ymmärrätte miksi me miehet olemme skeptisiä?
Itselläni on ollut tosi pitkälti sama kaveriporukka jo pitkän aikaa. Ollaan kaikki hyvin tavallisia tyyppejä, ei miljonäärejä mutta ei mt-tapauksiakaan. Nyt porukka vähän hajonnut kun melkein kaikki on löytäneet parisuhteen - hämmästyttävän moni kolmen kympin kynnyksellä jolloin naiset yhtäkkiä alkoivat jostain syystä kiinnostumaan. Go figure.
No, kuitenkin. Tässä tulee pointtini. Porukassa on yksi mies jota voisi pitää komeana, joskaan ei Hollywood-tasoisena. On sosiaalinen mutta ei supersosiaalinen. Pitkähkö ja melko raamikas mutta ei kalsarimalli. Eli juuri sellainen Tavis+ kaikessa.
Ihan kaikki naisten aloitteet ovat aina tulleet tälle kaverille. Lähestyneissä on ollut XL-kokoisia, kenkiinsä tuijottavia sympaattisia hiljaisia tyttöjä, jne. Laidasta laitaan. Ainoastaan hottikset eivät lähesty, vaan odottavat että mies lähestyy (tämä kaveri on varattu, joten...).
Eli kun nainen sanoo että on lähestynyt ihan tavismiehiä, tästä herää epäilys että tavis on sellainen kärkitason mies joka ei kuitenkaan kuulu ihan parhaaseen 1% "eliittiin".
omiakokemuksia kirjoitti:
Itselläni on ollut tosi pitkälti sama kaveriporukka jo pitkän aikaa. Ollaan kaikki hyvin tavallisia tyyppejä, ei miljonäärejä mutta ei mt-tapauksiakaan. Nyt porukka vähän hajonnut kun melkein kaikki on löytäneet parisuhteen - hämmästyttävän moni kolmen kympin kynnyksellä jolloin naiset yhtäkkiä alkoivat jostain syystä kiinnostumaan. Go figure.
No, kuitenkin. Tässä tulee pointtini. Porukassa on yksi mies jota voisi pitää komeana, joskaan ei Hollywood-tasoisena. On sosiaalinen mutta ei supersosiaalinen. Pitkähkö ja melko raamikas mutta ei kalsarimalli. Eli juuri sellainen Tavis+ kaikessa.
Ihan kaikki naisten aloitteet ovat aina tulleet tälle kaverille. Lähestyneissä on ollut XL-kokoisia, kenkiinsä tuijottavia sympaattisia hiljaisia tyttöjä, jne. Laidasta laitaan. Ainoastaan hottikset eivät lähesty, vaan odottavat että mies lähestyy (tämä kaveri on varattu, joten...).
Eli kun nainen sanoo että on lähestynyt ihan tavismiehiä, tästä herää epäilys että tavis on sellainen kärkitason mies joka ei kuitenkaan kuulu ihan parhaaseen 1% "eliittiin".
Mulla on ihan vastaavanlaisia kokemuksia eikä voi mennä sattuman piikkiin. Sen verran paljon erilaisten naisten lähestymisiä on ollut, kun ollaan baarissa hengattu
No, vähän hankala kommentoida pointtiisi mitään kun en tiedä mitä te miehet pidätte 1%:n eliittinä ja mitä kärkitason miehenä. Ainakaan täällä kuvattu kalsarimallilentäjä, jolla on laatikkopää ja jättileuka ei kuulosta olevan minuun mieleeni. Mä tykkään esim. Edward Snowdenin tyylisistä miehistä. Tokihan yhden ihmisen mielipiteellä ei ole merkitystä kun puhutaan yleisellä tasolla mutta toisaalta parisuhteeseen pääsemiseen riittää juuri sen yhden ihmisen mielipide.
Tuli kysymys mieleeni, että jos em. Snowden olisikin Pete putkimies Imatralta, niin mikä hänen tasonsa olisi mielestänne?
-nro 157
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... oman tasoisensa.... ylimielistä pitää itseään parempitasoisena henkisesti, jos on akateeminen.
Ei ole, se on ihan pelkkää pragmatismia. Se mitä yliopistokoulutetut yleensä hakevat toisistaan korreloi ihan oikeastikin voimakkaasti koulutuksen, sivistyksen, älyn ja luokkataustan kanssa. Kaikki nuo ovat voimakkaasti yliedustettuina yliopistokoulutettujen joukossa. Ihan pelkästään järkevä etsintästrategia tulkita nopeasti näkyvät merkit ja etsiä sieltä mistä varmimmin löytyy. Ei tämä tarkoita etteikö voisi olla myös valmis tunnistamaan etsimäänsä kouluttamattomissa.
Blabla.
Yliopistokoulutetutkin miehet kiinnostavat vain, jos he ovat hauskoja, komeita, lihaksikkaita, pitkiä ja sosiaalisesti kyvykkäitä.
Itse olen humanistisesta tiedekunnasta valmistunut mies, joka työskentelee omalla alallaan. Hyvin naisvaltaisessa porukassa olen pyörinyt koko lukioikäisen elämäni. Ei ole siltikään tarvinnut sillä tavalla kiinnostuneita naisia pois ajaa, koska en ole pitkä enkä erotu massasta komeudellani. Olen n. 50 ikäiselleni naiselle hyvä kaveri, jolle itketään sitä, etteivät he löydä tarpeeksi fiksua miestä.
Et silleen. Ilmeisesti en ole mies, vaikka peilikuva kertoo ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... oman tasoisensa.... ylimielistä pitää itseään parempitasoisena henkisesti, jos on akateeminen.
Ei ole, se on ihan pelkkää pragmatismia. Se mitä yliopistokoulutetut yleensä hakevat toisistaan korreloi ihan oikeastikin voimakkaasti koulutuksen, sivistyksen, älyn ja luokkataustan kanssa. Kaikki nuo ovat voimakkaasti yliedustettuina yliopistokoulutettujen joukossa. Ihan pelkästään järkevä etsintästrategia tulkita nopeasti näkyvät merkit ja etsiä sieltä mistä varmimmin löytyy. Ei tämä tarkoita etteikö voisi olla myös valmis tunnistamaan etsimäänsä kouluttamattomissa.
Blabla.
Yliopistokoulutetutkin miehet kiinnostavat vain, jos he ovat hauskoja, komeita, lihaksikkaita, pitkiä ja sosiaalisesti kyvykkäitä.
Itse olen humanistisesta tiedekunnasta valmistunut mies, joka työskentelee omalla alallaan. Hyvin naisvaltaisessa porukassa olen pyörinyt koko lukioikäisen elämäni. Ei ole siltikään tarvinnut sillä tavalla kiinnostuneita naisia pois ajaa, koska en ole pitkä enkä erotu massasta komeudellani. Olen n. 50 ikäiselleni naiselle hyvä kaveri, jolle itketään sitä, etteivät he löydä tarpeeksi fiksua miestä.
Et silleen. Ilmeisesti en ole mies, vaikka peilikuva kertoo ihan muuta.
∆ lukionjälkeisen
On itsestään selvää että sosiaaliset, hauskat ja hyvännäköiset tyypit vetävät enemmän puoleensa kuin nurkassa jurottavat. Ja näin se menee molemmin päin.
On vaikea uskoa että et saisi miesseuraa vaikkapa Tinderistä tai diettipalstoilta. Pieni joukko miehistä etsii itseään parikymmentä vuotta nuorempaa teinityttöä, mutta ylivoimaiselle miesten enemmistölle ainut naisille esitetty vaatimus on tosiaan se että pulssi tuntuu.
Toki tuokaan ei sovi kaikille naisille, vaan he haluavat olla erityisiä jotka ovat seuloutuneet miehen kovien vaatimusten läpi voittajina. Mutta tämä on toisen keskustelun aihe, ja onhan siitä jo keskusteltukin.
Vierailija kirjoitti:
On itsestään selvää että sosiaaliset, hauskat ja hyvännäköiset tyypit vetävät enemmän puoleensa kuin nurkassa jurottavat. Ja näin se menee molemmin päin.
Ja jos noista kolmesta jokin puuttuu, ainakaan miehenä ei ole mitään tehtävissä.
Koulutus ei auta. Sosiaalisuus ei auta. Hauskuuskaan ei auta, jos näyttää Ismo Leikolan huonosti puhdistetulla laatalla tehdyltä jälkivedokselta. Hyvännäköisyyskään ei auta kuin vähän, jos on täysi dickhead, mutta siitä on eniten etua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miten voin ostaa ruokaa jos ei käy ikinä kaupassa"
Mitäpä jos alkaisit käyttämään sitä Tinderiä ja nettitreffejä! Ne on olemassa sen takia, että sinkut löytäisi toisensa. Pois kokonaan tuollaiset ideologiset "minä en käy baareissa, minä en käytä tinderiä, minä en sitä, minä en tätä". Ei yhtään ihme, ettei ketään löydy jos itse jo heti lähtökuopissa sabotoi oman onnistumisensa.
Ei se unelmien prinssi sinua tule valkoisella ratsulla sieltä kotoa hakemaan. Kyllä sinun täytyy ihan itse tehdä asian eteen jotain.
Onko todella tinder ja nettitreffit nykyään ainoa mahdollisuus päästä parisuhteeseen?
Ei, mutta helpoin, nopein, tehokkain. Vähän niin kuin kuopan kaivaminen, helpommin se onnistuu lapiolla, työhön suunnitelulla työkalulla, kuin lusikalla.
Ja tätä kirjoittaessa sinulle on jo tullut parikin aloitetta, tässä ketjussa.
Jos nainen mainitsee olevansa urheilullinen ja hoikka, se riittää aloitteiden saamiseen.