Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa miehille, onko kohtalotovereita?

Vierailija
30.03.2018 |

Muuten ihan mukavaksi ja fiksuksi kehuttu, mutta ulkonäkö on kaiken esteenä. Jonkin verran ylipainoa ja kilot kertyneet reisiin ja lanteille. Pullohartiat ja riippuvat rinnat, tosin ei kovin isot. Lyhyet jalat kaiken lisäksi, eikä sitä pituutta ole muutenkaan liikaa.
158 cm 79 kg

Kommentit (161)

Vierailija
161/161 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Tässä ketjussa on useampikin, hoikka ja sporttinen, perusnätti 20-30v nainen jolle ei tehdä aloitteita ja joka saa itse aloitteita tehdessään pakit.

Jokainen näistä jutuista on täyttä fiktiota.

Itse tunnen pari reippaasti ylipainoista, äärimmäisen ujoa ja syrjäänvetäytyvää nörttinaista. Hekin ovat saaneet aloitteita.

Kyse on tasan yhdestä asiasta: nämä naiset laskevat "miehiksi" vain tasokkaat miehet. Siinä missä muut ovat tajunneet paikkansa tasohierarkiassa, nämä naiset haaveilevat yhä karismaattisesta komistuksesta, tai peräti kuvittelevat "tavismiehen" olevan sellainen. Aloitteet on tehty sille kaveriporukan komeimmalle miehelle joka kertoi hauskoja juttuja kun muut kuuntelivat.

Pikku kuulustelulla selviäisi että onhan niitä aloitteita tullut, mutta vain epäkiinnostavilta miehiltä. Osalla luultavasti paljastuisi myös irtosuhteet ja panosuhteet suosittujen miesten kanssa, joita ei sitten saatukaan vakiintumaan.

Paksumahainen, pallinaamainen, kukonheltalla varustettu tihrusilmäinen juntti on porukan komein mies? Hmm...Itse kun lähestyin kuvaillun kaltaista miestä, ja pakithan sieltä tuli. Olin tuolloin hoikka, ja kasvoistani en ole mikään hirviö. Niin, olin hoikka, tapauksesta on aikaa jo vuosia mutta minkään läskin piikkiin et noita pakkeja pysty laittamaan, koska en ollut tuolloin lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme