Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa miehille, onko kohtalotovereita?

Vierailija
30.03.2018 |

Muuten ihan mukavaksi ja fiksuksi kehuttu, mutta ulkonäkö on kaiken esteenä. Jonkin verran ylipainoa ja kilot kertyneet reisiin ja lanteille. Pullohartiat ja riippuvat rinnat, tosin ei kovin isot. Lyhyet jalat kaiken lisäksi, eikä sitä pituutta ole muutenkaan liikaa.
158 cm 79 kg

Kommentit (161)

Vierailija
81/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä akateemisuudella ratsastajista tulee mieleen tyypit jotka luulevat, että töitä saadaan papereilla. Ei, töitäkin saadaan vain osaamisella. Jos on tutkintojen taakse piiloutuva hiiri on turha vikistä jos kolleja tai mirrejä ei kiinnosta. Pitää saada toiset juoksemaan perässä. Se tapahtuu vain jos osaa ilmaista tarpeeksi selvästi olevansa saalis. Jos vain vikisee nurkassa ei herätä kiinnostusta, koska ei metsästäjää kiinnosta liian helppo tai tylsä saalis. Ei ketään kiinnosta paperilla täydellinen ihminen jos se on luonnossa haukotuttavan tylsä. Se vain kertoo siitä, että tylsä piilottaa epävarmuutensa titteleiden taakse kun elämä on aina jotain muuta, saalistamista, keräämistä ja lopulta hyvin yksinkertaista menoa jossa paperia käytetään takapuolen pyyhkimiseen.

Vierailija
82/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole kelvannut miehille en alipainoisena enkä nyt normaalipainoisena. Eli syy mitä luultavimmin naamassa. Minkäs teet. Lotossa jos voitan, menen plastiikkakirurgille.

Ei vaan vika on siinä, että et tee alotteita tarpeeksi

Hankala tehdä, kun suurin osa esim. noin 3-kymppisistä miehistä on varattuja. Missä sinkkumiehiin voisi törmätä, jos ei käytä tindereitä? 

Missä oikein liikut, jos suurin osa on varattuja? Oman tuttavapiirin 30v miehistä suurin osa on sinkkuja. Kokeile esim. yliopiston miesvaltaisen linjan bileitä. Kuntosali on myös hyvä paikka kunhan jättää timmeimmät salikollit pois laskuista

Tilastojen mukaan muistaakseni  miehistä n. 80 % on varattuja. Itse en asu edes pääkaupunkiseudulla enkä siltikään tunne yhtään ainoaa sinkkumiestä. Työpaikalla ja harrastuksissa kaikki ovat varattuja.  

En tiedä pitääkö tuo tilasto paikkaansa, mutta siinäkin tapauksessa 20% miehistä olisi vapaita ja tarvitset vain yhden. Lisäksi miehiä on tuossa ikäluokassa selvästi enemmän kuin naisia, joten siinä suhteessa sulla on hyvä tilanne. Yksi takuuvarma konsti on nörttijuttuihin mukaan lähteminen. Joko ihan fyysisesti tai sitten voit kokeilla irkkaamista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehetpaskoja kirjoitti:

En kelpaa, koska olen liian laiha. 160 cm/56 kg. ei rintoja, perse auttava. En saa edes yhden illan juttuja ja luonteeni ei anna myöten antaa epätoivoisimmille tyypeille, koska menen itse vain lukkooon vaikka olen itsekin epätoivoinen. Jos olen baarissa, niin kännisin yrittää minua ja muut katsovat nenänvarttaan pitkin.

Jotenkin vaan kova työnteko ja valvominen näkyy naamasta, etten sovellu edes panopupuksi :( ikävä riivinrauta.

Liian laiha?

:D

Sinä olet jo YLITTÄNYT naiselle hyvän BMI rajan, 22. Kaikki playboymallit ovat siinä 20 tienoilla, reilusti sinua hoikempia.

Mikä syy nyt sitten onkaan, ei se ainakaan laihuus ole.

Vierailija
84/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole kelvannut miehille en alipainoisena enkä nyt normaalipainoisena. Eli syy mitä luultavimmin naamassa. Minkäs teet. Lotossa jos voitan, menen plastiikkakirurgille.

Hankala tehdä, kun suurin osa esim. noin 3-kymppisistä miehistä on varattuja. Missä sinkkumiehiin voisi törmätä, jos ei käytä tindereitä? 

Missä oikein liikut, jos suurin osa on varattuja? Oman tuttavapiirin 30v miehistä suurin osa on sinkkuja. Kokeile esim. yliopiston miesvaltaisen linjan bileitä. Kuntosali on myös hyvä paikka kunhan jättää timmeimmät salikollit pois laskuista

Tilastojen mukaan muistaakseni  miehistä n. 80 % on varattuja. Itse en asu edes pääkaupunkiseudulla enkä siltikään tunne yhtään ainoaa sinkkumiestä. Työpaikalla ja harrastuksissa kaikki ovat varattuja.  

En tiedä pitääkö tuo tilasto paikkaansa, mutta siinäkin tapauksessa 20% miehistä olisi vapaita ja tarvitset vain yhden. Lisäksi miehiä on tuossa ikäluokassa selvästi enemmän kuin naisia, joten siinä suhteessa sulla on hyvä tilanne. Yksi takuuvarma konsti on nörttijuttuihin mukaan lähteminen. Joko ihan fyysisesti tai sitten voit kokeilla irkkaamista

Juu totta mutta vaikeus onkin löytää joku siitä 20% :sta. Sitähän minä jo aiemminkin kyselin, että missä sinkkumiehiin voi törmätä, jos ei käytä esim. Tinderiä. Kiitos neuvoistasi kuitenkin, ehkäpä innostun nörttujutuista. 

Vierailija
85/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehetpaskoja kirjoitti:

En kelpaa, koska olen liian laiha. 160 cm/56 kg. ei rintoja, perse auttava. En saa edes yhden illan juttuja ja luonteeni ei anna myöten antaa epätoivoisimmille tyypeille, koska menen itse vain lukkooon vaikka olen itsekin epätoivoinen. Jos olen baarissa, niin kännisin yrittää minua ja muut katsovat nenänvarttaan pitkin.

Jotenkin vaan kova työnteko ja valvominen näkyy naamasta, etten sovellu edes panopupuksi :( ikävä riivinrauta.

Liian laiha?

Sinä olet jo YLITTÄNYT naiselle hyvän BMI rajan, 22. Kaikki playboymallit ovat siinä 20 tienoilla, reilusti sinua hoikempia.

Se tunne kun kaikki naiskokemus on playboysta :D

Vierailija
86/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäterve olemus harvoin viehättää, mutta onneksi asian voi korjata

Onko koskaan tullut mieleesi,ettei paino kerro vielä mitään ihmisen terveydestä tai terveellisistä elämäntavoista? Mieheni syö ehkä yhden omenan päivässä,siinä hänen kasvisten ja hedelmien saantinsa. Muuten syö vaaleaa leipää, hampurilaisia,rasvaisia ruokia,majoneesia,karkkia,pizzaa jne. Urheilee kerran viikossa. Silti on hoikka,normaalipainoinen ja ihmiset pitävät häntä urheilullisena.

Vierailija
87/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se valitettavasti on ylipaino.

Ikävä kyllä kamppailen tämän saman asian parissa itsekin. 40kg sitten kelpasin kenelle vaan. Miehiä pyöri ympärillä kiusaksi asti, olin tuolloin hoikka. Nyt olen 30kg ylipainoinen eikä kukaan edes vilkaise suuntaani.

Se on todella ikävää ja itsetuntoa latistavaa. Haluaisin voida sanoa, että ei kiloilla ole väliä. Olen ihan nätti, hauska, fiksu ja menestynyt tyyppi, mutta valitettavasti se riittää vain hyvin harvalle. Ensimmäinen asia, mikä minussa nähdään, on ylipaino.

Ylipaino naisella kielii kyllä muistakin ongelmista. Terve nainen ei päästä itseään paisumaan muodottomaksi.

Vierailija
88/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se valitettavasti on ylipaino.

Ikävä kyllä kamppailen tämän saman asian parissa itsekin. 40kg sitten kelpasin kenelle vaan. Miehiä pyöri ympärillä kiusaksi asti, olin tuolloin hoikka. Nyt olen 30kg ylipainoinen eikä kukaan edes vilkaise suuntaani.

Se on todella ikävää ja itsetuntoa latistavaa. Haluaisin voida sanoa, että ei kiloilla ole väliä. Olen ihan nätti, hauska, fiksu ja menestynyt tyyppi, mutta valitettavasti se riittää vain hyvin harvalle. Ensimmäinen asia, mikä minussa nähdään, on ylipaino.

Ylipaino naisella kielii kyllä muistakin ongelmista. Terve nainen ei päästä itseään paisumaan muodottomaksi.

Jos on terve ja mutkaton suhde ruokaan,harvemmin on ylipainoa. Useimmilla ylipainoisilla on syömishäiriö.

Vierailija
89/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehetpaskoja kirjoitti:

Liian laiha?

Jos ei ole mitään argumenttia itse asiaan, voi aina yrittää hyökätä henkilöön.

"Ylittänyt" oli väärin, 160/56 on juuri siinä ylärajalla, bmi 21,9.

Vierailija
90/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sinun miespuolinen kohtalotoveri, en kelpaa miehille enkä naisille edes ystäväksi. Aivan sama miten lähestyn heitä niin tuloksena on vain käsky painua Helvettiin.

Vierailija
91/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehetpaskoja kirjoitti:

Liian laiha?

Tunne mitä tunnet, mutta tuossa olikin varmaan ideana, että ihanteellisissa ja näyttävimmissä mitoissa olevat naiset ovat BMI 20 tienoilla. Jos joku sanoo olevansa BMI 22 liian laiha, niin hän on väärässä. Kannattaa muuttaa ajatteluaan.

Vierailija
92/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, minä olen samoilla mitoilla varustettu mies, eikä auttaisi pätkääkään, vaikka laihduttaisin - pahentaisi vaan tilannetta.

Vierailija
93/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en kelpaa. Olen normaalipainoinen (vähän alipainon puolella), normaalinäköinen, korkeastikoulutettu, työssäkäyvä ja ihan perus sosiaalinen. Mutta ei mustakaan ole miehet kiinnostuneita, nuorena sentään vähän enemmän, vaikkei silloinkaan mitään suurta vientiä ollut (nyt ikää 34).

Mutta. Maailmassa on niin paljon muutakin kuin miehet tai parisuhde. Kaikki ei vain löydä kumppania ja silti on mahdollista elää hyvää elämää. Oon onnellinen mun perheestä ja ystävistä, siitä että töitä riittää, terveydestä jne. Tottakai silti toisinaan tulee suru siitä, ettei mulla ole miestä, välillä pahojakin masenteluhetkiä, mutta ne menee nykyään ohi nopeammin kuin nuorena.

Vierailija
94/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus ja treeni. Pelkkä kilojen tiputus ei vielä riitä, koska kroppa roikkuu laihdutuksen jälkeen entistäkin enemmän. Ihan tavallinen kehonpainotreeni alkuun. Punnerrukset, vatsa-, ja selkäliikkeet, lankutus, kyykky, olkapäät ja hauikset ym. käsipainoilla ainakin mukaan. Liiku ulkona kävellen, pyöräillen tai hölkäten. Pyöräily on paras liikuntamuoto reisien ja takamuksen kunnossapitoon.

Vierailija
95/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lihavakin kelpaa. Yhdeksi yöksi (valitettavasti).

Vierailija
96/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa. Ehkä voisit kokeilla hakea minut kotoani.

T: 30-vuotias Tinderiä käyttävä sinkkumies

PS: Miksi et käytä Tinderiä?

Vierailija
97/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en kelpaa. Olen normaalipainoinen (vähän alipainon puolella), normaalinäköinen, korkeastikoulutettu, työssäkäyvä ja ihan perus sosiaalinen. Mutta ei mustakaan ole miehet kiinnostuneita, nuorena sentään vähän enemmän, vaikkei silloinkaan mitään suurta vientiä ollut (nyt ikää 34).

Mutta. Maailmassa on niin paljon muutakin kuin miehet tai parisuhde. Kaikki ei vain löydä kumppania ja silti on mahdollista elää hyvää elämää. Oon onnellinen mun perheestä ja ystävistä, siitä että töitä riittää, terveydestä jne. Tottakai silti toisinaan tulee suru siitä, ettei mulla ole miestä, välillä pahojakin masenteluhetkiä, mutta ne menee nykyään ohi nopeammin kuin nuorena.

Sama kysymys sinulle kuin muillekin. Kun sanot ettet kelpaa miehille, tarkoitatko että:

A) kelpaan miehille, mutta en niille suosituille miehille joita haluaisin

B) kelpaisin miehille mutta en ole Tinderissä enkä käy missään paitsi työpaikalla jossa on lisäkseni viisi naista

C) en kelpaa miehille

Vierailija
98/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavana olemisessa on se hyvä puoli että tämän palstan painofasistit kiertävät kaukaa. Sellaisia painoindeksiä kyttääviä "miehiä" ei kukaan mielenterveyttään arvostava elämäänsä kaipaa.

Vierailija
99/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mielestä sisäinen kauneus on tärkeintä. Muutama kilo sinne tänne ei haittaa, päin vastoin hoikka rakkaani tykkää pienestä pyöreydestäni.

N 99 kg ja M 74 kg

Vierailija
100/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni mielestä sisäinen kauneus on tärkeintä. Muutama kilo sinne tänne ei haittaa, päin vastoin hoikka rakkaani tykkää pienestä pyöreydestäni.

N 99 kg ja M 74 kg

"pienestä" pyöreydestä. Jep. Hyvä provo :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi