Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa miehille, onko kohtalotovereita?

Vierailija
30.03.2018 |

Muuten ihan mukavaksi ja fiksuksi kehuttu, mutta ulkonäkö on kaiken esteenä. Jonkin verran ylipainoa ja kilot kertyneet reisiin ja lanteille. Pullohartiat ja riippuvat rinnat, tosin ei kovin isot. Lyhyet jalat kaiken lisäksi, eikä sitä pituutta ole muutenkaan liikaa.
158 cm 79 kg

Kommentit (161)

Vierailija
101/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavana olemisessa on se hyvä puoli että tämän palstan painofasistit kiertävät kaukaa. Sellaisia painoindeksiä kyttääviä "miehiä" ei kukaan mielenterveyttään arvostava elämäänsä kaipaa.

Mietitäänpä asiaa näin.

Paino

- vaikuttaa terveyteen ja on seurausta elämäntavoista

Pituus, hartioiden luuston malli, äänen korkeus, leuan muoto, jne

- ei vaikuta terveyteen eikä ole seurausta elämäntavoista

Jos siis painoa katsova mies on fasisti jota pitää vältellä oman mielenterveyden tähden, mitä pitäisi ajatella naisesta jolla ei kelpaa itseä lyhyempi, hintelä, pulloharteinen, siroleukainen ja korkeaääninen mies?

Vierailija
102/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En kelpaa miehille, mutta en tapaile lyhyitä, tylsää työtä tekeviä, baareissa käyviä, tyylittömiä, lihavia tai vastaavia miehiä."

Eli nuorta miljonäärihughgranttiahan sitä taas ollaan vailla :D Vähän eri juttu kuin miehille kelpaaminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy niitä fatlovereita ja muita friikkejä. En kyllä suosittele.

Laita itsesi kuntoon ja korosta parhaita puoliasi, pukeudu hyvin ja laita hiukset. Siitä se lähtee :D

Vierailija
104/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaamaan mars!

Vierailija
105/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä lueskelen täällä, ja muualla netissä tällaisia keskustelua, en yhtään ihmettele, että maailma onkin menossa päin helvettiä. Meillä on koulutusta, meillä on vaurautta, meillä on mahdollisuuksia matkustaa ja sitä kautta avartaa maailmaa. Meillä on ainakin ollut teoreettinen mahdollisuus oppia menneistä ja historiasta ja olla toistamatta samoja virheitä. Meillä lapset pysyvät hengissä ja kasvavat aikuisiksi, me voimme nykyään parantaa syöpää ja montaa muuta vaarallista sairautta. Meillä on uskonnonvapaus, sananvapaus, me saamme harjoittaa vapaasti poliittista toimintaa ja saamme elää rauhallisessa yhteiskunnassa ilman silmitöntä väkivaltaa tai sen uhkaa.

Ja silti, kerta toisensa jälkeen, vuosi toisensa jälkeen, me ajatellaan näin. Me arvotetaan ihmisyyttä näin. Me arvotetaan rakkautta ja sen kohteena olemista näin. Miksi tässä maailmassa, jossa olisi niin helppoa olla täydellinen ihminen, hyvä ihminen, henkilö, jolla on aito mahdollisuuus muuttaa maailmaa; omaansa ja lähimmäisens, päättää silti ajatella näin alhaisesti ja epäinhimillisesti?!? Miksi me edelleen arvostamme toisiamme vain ulkonäön perusteella ? Eikö meillä ihmisillä todella ole mitään muuta hyvettä kuin mahdollisimman alhainen paino ?

Vierailija
106/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole kelvannut miehille en alipainoisena enkä nyt normaalipainoisena. Eli syy mitä luultavimmin naamassa. Minkäs teet. Lotossa jos voitan, menen plastiikkakirurgille.

Ei vaan vika on siinä, että et tee alotteita tarpeeksi

Hankala tehdä, kun suurin osa esim. noin 3-kymppisistä miehistä on varattuja. Missä sinkkumiehiin voisi törmätä, jos ei käytä tindereitä? 

"Miten voin ostaa ruokaa jos ei käy ikinä kaupassa"

Mitäpä jos alkaisit käyttämään sitä Tinderiä ja nettitreffejä! Ne on olemassa sen takia, että sinkut löytäisi toisensa. Pois kokonaan tuollaiset ideologiset "minä en käy baareissa, minä en käytä tinderiä, minä en sitä, minä en tätä". Ei yhtään ihme, ettei ketään löydy jos itse jo heti lähtökuopissa sabotoi oman onnistumisensa.

Ei se unelmien prinssi sinua tule valkoisella ratsulla sieltä kotoa hakemaan. Kyllä sinun täytyy ihan itse tehdä asian eteen jotain.

Vierailija
107/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole kelvannut miehille en alipainoisena enkä nyt normaalipainoisena. Eli syy mitä luultavimmin naamassa. Minkäs teet. Lotossa jos voitan, menen plastiikkakirurgille.

Hankala tehdä, kun suurin osa esim. noin 3-kymppisistä miehistä on varattuja. Missä sinkkumiehiin voisi törmätä, jos ei käytä tindereitä? 

Vaikea sanoa. Ehkä voisit kokeilla hakea minut kotoani.

T: 30-vuotias Tinderiä käyttävä sinkkumies

PS: Miksi et käytä Tinderiä?

Nettiin vuodettiin naisten tinder-profiileja ja miehet haukkuivat sekä naisten esittelytekstejä että kuvia hyvin rumasti. Olen sen verran epävarma, että en haluaisi joutua samanlaisen haukkumisen kohteeksi.

Vierailija
108/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettiin vuodettiin naisten tinder-profiileja ja miehet haukkuivat sekä naisten esittelytekstejä että kuvia hyvin rumasti. Olen sen verran epävarma, että en haluaisi joutua samanlaisen haukkumisen kohteeksi.

Kukaan mies ei saisi edes tietää sinun olevan olemassa ja sitten kummastelet mikset löydä parisuhdetta? Täytyyhän sinun jollain tavalla olla tavoitettavissa, että se unelmien prinssi voi sinut huomata.

Tavoitteenasi pitäisi olla jollain tapaa esillä mahdollisimman suurelle joukolla potentiaalisia ehdokkaita. Kukaan ei ihastu sellaiseen henkilöön jonka ei tiedä edes olevan olemassa.

Vierailija
109/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se valitettavasti on ylipaino.

Ikävä kyllä kamppailen tämän saman asian parissa itsekin. 40kg sitten kelpasin kenelle vaan. Miehiä pyöri ympärillä kiusaksi asti, olin tuolloin hoikka. Nyt olen 30kg ylipainoinen eikä kukaan edes vilkaise suuntaani.

Se on todella ikävää ja itsetuntoa latistavaa. Haluaisin voida sanoa, että ei kiloilla ole väliä. Olen ihan nätti, hauska, fiksu ja menestynyt tyyppi, mutta valitettavasti se riittää vain hyvin harvalle. Ensimmäinen asia, mikä minussa nähdään, on ylipaino.

Ylipaino naisella kielii kyllä muistakin ongelmista. Terve nainen ei päästä itseään paisumaan muodottomaksi.

Höpö höpö. Kieliikö tupakointikin muista ongelmista?

Vierailija
110/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies ei saisi edes tietää sinun olevan olemassa ja sitten kummastelet mikset löydä parisuhdetta? Täytyyhän sinun jollain tavalla olla tavoitettavissa, että se unelmien prinssi voi sinut huomata.

Tavoitteenasi pitäisi olla jollain tapaa esillä mahdollisimman suurelle joukolla potentiaalisia ehdokkaita. Kukaan ei ihastu sellaiseen henkilöön jonka ei tiedä edes olevan olemassa.

Mitenhän parisuhteiden muodostaminen onnistui ennen tinderiä?

Vierailija
111/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas aletaan pitkään ja hartaasti jauhamaan jostain painoindekseistä ikään kuin se olisi jokin kynnyskysymys.

Varmasti nätti naama ja kaunis vartalo on plussaa, mutta itse en huolisi miestä, joka miettii kiloja ja indeksejä. Ei olisi mitään yhteistä.

Haittaako, jos miettii indeksejä rahastosijoituksissa?

M

Vierailija
112/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän parisuhteiden muodostaminen onnistui ennen tinderiä?

Perinteisesti kai Suomessa mentiin baariin ja juotiin alkomahoolia kunnes joku uskalsi tehdä aloitteen. Nykyisin ihmiset suosii terveellisiä elämäntapoja, eikä yökerhoissa notkumalla kovin helposti löydä toivotunlaista seuraa.

Sitten tietysti kavereiden, työpaikan ja harrastusten kautta. Nämä ei ole muuttuneet miksikään. Aloittajan tapauksessa näiden kohdalta vaan on selkeästi tullut tyhjä arpa. Jos ei satu kaveripiirissä olemaan ketään sopivaa niin minkäs sille mahtaa. Sitten pitää lähteä kauemmas paremmille apajille. Olisihan se helppoa löytää sopiva kumppani omasta lähipiiristä, mutta aika harvalla se niin helposti käy.

Vierailija
113/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta sinulla on 30 kg ylipainoa.

Ilman sitä vientiä riittäisi.

Aloittajalla on ylipainoa 20 kg, ei 30 kg.

Normaalipaino ei takaa vientiä. On paljon normaalipainoisia naisia, jotka eivät kelpaa miehille. Aloittaja kertoi lisäksi muutenkin olevansa ruma.

Kannattaako tohon kauheena luottaa, jos nainen sanoo ite olevansa ruma?

Vierailija
114/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen, eikä ole koskaan ollut miestä.

Ei ollut miestä alipainoisenakaan.

Ei ole miestä löytynyt tinderistä eikä baareistakaan.

Ei paritanssikursseilta, ei festareilta, ei ulkomailta, ei kassajonosta.

En todellakaan ole viettänyt elämääni yksin kotona, mutta silti, kukaan mies ei ole halunnut seurustella. Tulee ne perinteiset sanonnat: "Seurustelu ei oo mun juttu, en aio koskaan seurustella kenenkään kanssa, en etsi suhdetta tällä hetkellä.." Ja sit puolen vuoden sisään ovatkin kihloissa jonkun kanssa.

Olen käynyt treffeilläkin. En ole kelvannut sairaanhoitajamiehille tai pakettiautokuskeille.

Kuubassa käydessäni yksi mies kiinnostui, mutta hän halusi loppujen lopuksi vain rahaa.

Ja sitten joku pakistanilainen on lähestynyt.

Vierailija
115/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisenor kirjoitti:

Luulin että naiset ovat liian vaativia :D

Ainahan voi etsiä ulkomailta parempaa seuraa. Ollessani Saksassa törmäsin useisiin korkeasti koulutettuihin miehiin, eli onnistaisiko paremmin keski-Euroopassa?

Mitä lasten hankintaan tulee, niin nykyään voit tilata klinikalle haluamaltasi luovuttajalta siemenet ja saada tätä kautta lapsen.

m-mut kun se maksaa :(

Vierailija
116/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot lyhyt, sulla olis varmasti paremmin vientiä kun painaisit vähemmän.

Vaikka mitä mä täss ketään neuvomaan, itse olen normaalipainoinen nuori nainen eikä kukaan ole koskaan kiinnostunut minusta. Tai itse asiassa, vaa'an mukaan olen siis normaalipainoinen (BMI 20,7) mutta lapsesta saakka mulle on kauhisteltu kuinka laiha olen. Jostain syystä mä vaan näytän huonosti syöneeltä, johtuneeko siitä että mun kaikki luut törröttää hirmu näkyvästi, veikkaan ett vaikka BMI ois 24 niin sillonkin luut erottuis vielä samalla tavalla. Harrastan paljon liikuntaa, mutta en mitään voimaa vaativaa niin en usko että painoni muodostuu kovinkaan paljon lihaksista. Ja niin olen tietty myös tosi rinnaton, mutta se ei kyllä häiritse mua itteeni yhtään, näytän vaan sirommalta ja sitä paitsi monella muullakin on pienet rinnat ja silti niillä on mies.

Pukeudun ihan siististi, hiukset on pitkät ja kammatut. Ehkä se on vaan sitt mun naama joka ei miellytä.

En oo ikinä lapsuutta lukuun ottamatta saanut itselleni edes poikaa kaveriksi, ehkä mun jutut on vaan niin typeriä ja tylsiä miesten mielestä. Mutt toisaaalta, useimman kanssa en edes pääse juttelemaan koska mua ei lähestytä muuten kuin kännissä tai ulkomaalaisten taholta. Ja en tarkoita lähestymisellä pelkästään mitään flirttailua vaan ihan vaikka ett jos pitää tehä jotain yhteistehtäviä, niin mä olen aina se, joka menee kysymään ett tehäänkö yhessä (naisten kohdalla menee toisinkin päin, naiset tulee mun luokse ja vice versa). Ja nyt kun mietin, niin ulkonäköhän se tuolloin vaikuttaa valintaan, kukaan ei tule mun luokse koska ei tykkää mun ulkonäöstä :/

Vierailija
117/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole viettänyt elämääni yksin kotona, mutta silti, kukaan mies ei ole halunnut seurustella. Tulee ne perinteiset sanonnat: "Seurustelu ei oo mun juttu, en aio koskaan seurustella kenenkään kanssa, en etsi suhdetta tällä hetkellä.." Ja sit puolen vuoden sisään ovatkin kihloissa jonkun kanssa.

Olen käynyt treffeilläkin. En ole kelvannut sairaanhoitajamiehille tai pakettiautokuskeille.

Kuubassa käydessäni yksi mies kiinnostui, mutta hän halusi loppujen lopuksi vain rahaa.

Mitä tarkoitat tällä lauseella? Olisiko sinun kuulunut kelvata sairaanhoitajamiehille? Miten miehen ammatti vaikuttaa siihen miten kelpaat?

Vierailija
118/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat tällä lauseella? Olisiko sinun kuulunut kelvata sairaanhoitajamiehille? Miten miehen ammatti vaikuttaa siihen miten kelpaat?

Naiset peilaa omia kriiterejään miehiin. Naisella koulutuksen kasvaessa kelpaavat miehet vähenee ja ajattelee että myös miehet toimii näin.

Vierailija
119/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehetpaskoja kirjoitti:

En kelpaa, koska olen liian laiha. 160 cm/56 kg. ei rintoja, perse auttava. En saa edes yhden illan juttuja ja luonteeni ei anna myöten antaa epätoivoisimmille tyypeille, koska menen itse vain lukkooon vaikka olen itsekin epätoivoinen. Jos olen baarissa, niin kännisin yrittää minua ja muut katsovat nenänvarttaan pitkin.

Jotenkin vaan kova työnteko ja valvominen näkyy naamasta, etten sovellu edes panopupuksi :( ikävä riivinrauta.

LIIAN LAIHA????? Minä olen 167 cm ja painan 53! Enkä todellakaan koe enkä tunne olevani liian laiha!

En ole koskaan ollut kaunis yleisen kauneusnäkemyksen mukaan. Minulla on pienet rinnat ja litteä p.rse. Mutta jotain minussa on että ilman seuraa ei koskaan ole tarvinnut olla!

Kapakoissa en käy, liikun muuten paljon ulkona ja tapahtumissa. Olen ennakkoluuloton ja tykkään tutustua ihmisiin. Juoppojen kanssa en ala mihinkään, enkä sellaisen josta heti tuntee että tämä ei käy.

Välillä saan rankkojakin haukkuja rukkaset saaneilta, mutta en jää sitä miettimään. Minulla kuten sinulla ja jokaisella muulla on oikeus valita mieleisensä. Kyllä suurin syy "kelpaamattomuuteen" johtuu omasta suhtautumisesta itseen ja toisiin. 

Niinhän se on. Muistan ihan nuoresta asti kuinka ne tytöt jotka olivat mahdollisimman inhottavia ja vattumaisia kaikille olivat ne joilla oli aina seurusteluseuraa jonoksi asti odottamassa kun edeltävä suhde päättyi. Ja lihavuuskaan ei haitannut.

Nyt sama näkyy töissä. Mitä tympeämpi tyyppi siiderimahoineen niin johan on uusi kainalossa kun edeltävästä on eronnut.

Vierailija
120/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokematon ja kelpaamaton ilmoittautuu. Omasta mielestäni olen ihan kiva tyyppi ja suht. kivannäköinenkin. Sporttinen, hoikka, perusnätti naama. Ei roiku tissit eikä takamus.

Kerran elämässäni olen antanut pakit, muutoin olen aina ollut se osapuoli joka saa pakit. Nettideittejä olen käyttänyt jo 8 vuotta, tuloksetta. Alan katkeroitua enkä sitä haluaisi.

-ikisinkku n30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme