Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa miehille, onko kohtalotovereita?

Vierailija
30.03.2018 |

Muuten ihan mukavaksi ja fiksuksi kehuttu, mutta ulkonäkö on kaiken esteenä. Jonkin verran ylipainoa ja kilot kertyneet reisiin ja lanteille. Pullohartiat ja riippuvat rinnat, tosin ei kovin isot. Lyhyet jalat kaiken lisäksi, eikä sitä pituutta ole muutenkaan liikaa.
158 cm 79 kg

Kommentit (161)

Vierailija
121/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokematon ja kelpaamaton ilmoittautuu. Omasta mielestäni olen ihan kiva tyyppi ja suht. kivannäköinenkin. Sporttinen, hoikka, perusnätti naama. Ei roiku tissit eikä takamus.

Kerran elämässäni olen antanut pakit, muutoin olen aina ollut se osapuoli joka saa pakit. Nettideittejä olen käyttänyt jo 8 vuotta, tuloksetta. Alan katkeroitua enkä sitä haluaisi.

-ikisinkku n30

Kuulostat ainakin kivalta. Saako kysyä, että missä päin asut?

m32

Vierailija
122/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa yhteyttä vaikka iltalehteen jos ne tekisi voimaannuttavan artikkelin surullisesta kohtalosta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokematon ja kelpaamaton ilmoittautuu. Omasta mielestäni olen ihan kiva tyyppi ja suht. kivannäköinenkin. Sporttinen, hoikka, perusnätti naama. Ei roiku tissit eikä takamus.

Kerran elämässäni olen antanut pakit, muutoin olen aina ollut se osapuoli joka saa pakit. Nettideittejä olen käyttänyt jo 8 vuotta, tuloksetta. Alan katkeroitua enkä sitä haluaisi.

-ikisinkku n30

Täällä toinen samanlainen, kuvauksesi sopisi täysin minuun, tosin nettideittejä en ole kokeillut. Olen aina ajatellut, että olen suunnilleen ainoa kokematon nainen, mutta todellisuudessa meitä tuntuu olevan paljonkin. 

Vierailija
124/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran ketju jossa nainen väittää että ei kelpaa miehille, totuus on kuitenkin että ei kelpaa niille 9-10 miehille mutta kelpaa tasoisilleen. En tarkoita että pitäisi tyytyä kehenkään, mutta turha tulla valittamaan ja kääntämään asia miesten viaksi.

Todella moni mies katsoo ulkonäköä mutta jos ei muuten natsaa, niin naisesta ei ole kuin sänky seuraksi. Tarkoitan sitä että mieheen pitää päästä tutustumaan vaikka harrastuksen kautta ja kun juttu luistaa, niin silloin miehellä ei ulkonäkö ole enää ratkaiseva tekijä. Monet tutut parit joissa nainen on ylipainoinen ja mies normaalipainoinen ovat saaneet alkunsa noin.

Vierailija
125/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole kelvannut miehille en alipainoisena enkä nyt normaalipainoisena. Eli syy mitä luultavimmin naamassa. Minkäs teet. Lotossa jos voitan, menen plastiikkakirurgille.

Ei vaan vika on siinä, että et tee alotteita tarpeeksi

Hankala tehdä, kun suurin osa esim. noin 3-kymppisistä miehistä on varattuja. Missä sinkkumiehiin voisi törmätä, jos ei käytä tindereitä? 

"Miten voin ostaa ruokaa jos ei käy ikinä kaupassa"

Mitäpä jos alkaisit käyttämään sitä Tinderiä ja nettitreffejä! Ne on olemassa sen takia, että sinkut löytäisi toisensa. Pois kokonaan tuollaiset ideologiset "minä en käy baareissa, minä en käytä tinderiä, minä en sitä, minä en tätä". Ei yhtään ihme, ettei ketään löydy jos itse jo heti lähtökuopissa sabotoi oman onnistumisensa.

Ei se unelmien prinssi sinua tule valkoisella ratsulla sieltä kotoa hakemaan. Kyllä sinun täytyy ihan itse tehdä asian eteen jotain.

Onko todella tinder ja nettitreffit nykyään ainoa mahdollisuus päästä parisuhteeseen? 

Vierailija
126/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ikisinkku n30

Opiskeletko tai oletko työelämässä? Miksi annoit pakit tuolle yhdelle miehelle? Missä vaiheessa saat yleensä pakit? Lähestytkö yleensä tietyn tyylisiä miehiä vai laidasta laitaan?

Vierailija
127/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylmä totuus on että suurin osa miehistä haluaa normaalipainoisen (hoikan) naisen. Ja sinä olet ylipainoinen. Jos olet terve niin hoida tämä puoli kuntoon (=laihduta).

Vierailija
128/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ikisinkku n30

Opiskeletko tai oletko työelämässä? Miksi annoit pakit tuolle yhdelle miehelle? Missä vaiheessa saat yleensä pakit? Lähestytkö yleensä tietyn tyylisiä miehiä vai laidasta laitaan?

Olen tehnyt paljon pätkätöitä ja opiskelen lähinnä etänä. Tuo kyseinen mies sai pakit koska painoi n.100kg minua enemmän ja juttunsa olivat ahdistavia.

Olen lähestynyt miehiä ihan laidasta laitaan, en piittaa ammatista tai varallisuudesta ja ulkonäössäkin yleensä vetoaa se määrittelemätön "jokin". Olen saanut pakkeja mm. koska olen liian hoikka (bmi 19,5) ja koska en lemmikin vuoksi voi tehdä spontaaneja lähtöjä.

On tämä kyllä nykyään toivotonta.

Vierailija
129/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ikisinkku n30

Olen tehnyt paljon pätkätöitä ja opiskelen lähinnä etänä. Tuo kyseinen mies sai pakit koska painoi n.100kg minua enemmän ja juttunsa olivat ahdistavia.

Olen lähestynyt miehiä ihan laidasta laitaan, en piittaa ammatista tai varallisuudesta ja ulkonäössäkin yleensä vetoaa se määrittelemätön "jokin". Olen saanut pakkeja mm. koska olen liian hoikka (bmi 19,5) ja koska en lemmikin vuoksi voi tehdä spontaaneja lähtöjä.

On tämä kyllä nykyään toivotonta.

Ainiin ja pakit tulee enimmäkseen viestinvaihtovaiheessa, muutaman kerran on tullut myös livenä sen kuuluisan kemian puutteen vuoksi.

Vierailija
130/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas kerran ketju jossa nainen väittää että ei kelpaa miehille, totuus on kuitenkin että ei kelpaa niille 9-10 miehille mutta kelpaa tasoisilleen. En tarkoita että pitäisi tyytyä kehenkään, mutta turha tulla valittamaan ja kääntämään asia miesten viaksi.

Todella moni mies katsoo ulkonäköä mutta jos ei muuten natsaa, niin naisesta ei ole kuin sänky seuraksi. Tarkoitan sitä että mieheen pitää päästä tutustumaan vaikka harrastuksen kautta ja kun juttu luistaa, niin silloin miehellä ei ulkonäkö ole enää ratkaiseva tekijä. Monet tutut parit joissa nainen on ylipainoinen ja mies normaalipainoinen ovat saaneet alkunsa noin.

Ei kaikkia naisia vaan isketä, vaikka  olisi ihan OK-näköinenkin, sillä moni nainen koetaan esim. jotenkin kriittisempänä kuin tämä onkaan...

tai sitten kiinnostuneet miehet niin elämäntavoiltaan ja etenkin arvoiltaan liian erilaisia, esim. uskovien naisten on vaikea löytää uskovia miehiä, koska heitä on vähemmän...

Ja esim. liian komea mies omaan tasoon nähden ei myöskään käy, koska ei sellainen kuitenkaan kestä...

Kokemattomia naisiakin on varsin paljon - epäilen myös, etteivät tutkimukset tavoita heitä, koska niitä tehdään väärillä areenoilla eli siis % osuus on suurempi kuin mitkään tutkimukset kertovat...

Vierailija
131/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kylmä totuus on että suurin osa miehistä haluaa normaalipainoisen (hoikan) naisen. Ja sinä olet ylipainoinen. Jos olet terve niin hoida tämä puoli kuntoon (=laihduta).

Entäpä jos on jo hoikka ja urheilullinen vartalo? Mulla on sellainen ja ihan tavallinen naama, tai ei ainakaan negatiivisella tavalla huomiota herättävä. Silti en miehille kelpaa. Miehet kyllä katsovat mutta eivät lähesty. Jos itse lähestyn, niin he menevät kiusaantuneiksi ja  luistavat tilanteesta pois.

t. ikisinkku 

Vierailija
132/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehetpaskoja kirjoitti:

En kelpaa, koska olen liian laiha. 160 cm/56 kg. ei rintoja, perse auttava. En saa edes yhden illan juttuja ja luonteeni ei anna myöten antaa epätoivoisimmille tyypeille, koska menen itse vain lukkooon vaikka olen itsekin epätoivoinen. Jos olen baarissa, niin kännisin yrittää minua ja muut katsovat nenänvarttaan pitkin.

Jotenkin vaan kova työnteko ja valvominen näkyy naamasta, etten sovellu edes panopupuksi :( ikävä riivinrauta.

LIIAN LAIHA????? Minä olen 167 cm ja painan 53! Enkä todellakaan koe enkä tunne olevani liian laiha!

En ole koskaan ollut kaunis yleisen kauneusnäkemyksen mukaan. Minulla on pienet rinnat ja litteä p.rse. Mutta jotain minussa on että ilman seuraa ei koskaan ole tarvinnut olla!

Kapakoissa en käy, liikun muuten paljon ulkona ja tapahtumissa. Olen ennakkoluuloton ja tykkään tutustua ihmisiin. Juoppojen kanssa en ala mihinkään, enkä sellaisen josta heti tuntee että tämä ei käy.

Välillä saan rankkojakin haukkuja rukkaset saaneilta, mutta en jää sitä miettimään. Minulla kuten sinulla ja jokaisella muulla on oikeus valita mieleisensä. Kyllä suurin syy "kelpaamattomuuteen" johtuu omasta suhtautumisesta itseen ja toisiin. 

Niinhän se on. Muistan ihan nuoresta asti kuinka ne tytöt jotka olivat mahdollisimman inhottavia ja vattumaisia kaikille olivat ne joilla oli aina seurusteluseuraa jonoksi asti odottamassa kun edeltävä suhde päättyi. Ja lihavuuskaan ei haitannut.

Nyt sama näkyy töissä. Mitä tympeämpi tyyppi siiderimahoineen niin johan on uusi kainalossa kun edeltävästä on eronnut.

Ilkeiden ja etenkin toisille naisille v-mäisten naisten supersuosio miesten keskuudessa on aina ihmetyttänyt itseänikin...

- sillä mitä ilkeämpi, sitä varmempi on pariutuminen - ainakin nuoremmissa...

Vierailija
133/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos on jo hoikka ja urheilullinen vartalo? Mulla on sellainen ja ihan tavallinen naama, tai ei ainakaan negatiivisella tavalla huomiota herättävä. Silti en miehille kelpaa. Miehet kyllä katsovat mutta eivät lähesty. Jos itse lähestyn, niin he menevät kiusaantuneiksi ja  luistavat tilanteesta pois.

t. ikisinkku 

Kiinnostavat ujotkot ja kiltit miehet lähtevät karkuun, jos itse lähestynyt - vain vääränlaiset ts. täysin itselle sopimattomat lähestyneet...

Yllättävän moni ujohko mies muuten pakenee - jos nainen lähestyy, vaikka nainen ok-näköinen, hyvinpukeutunut, hoikka jne.

Vierailija
134/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet sitten jatkuvasti väittävät jokaisen naisen saavan seksiä aina kun haluaa? Miksi miehet väittävät, ettei miehillä ole varaa valikoida, vaan heille kelpaa kuka tahansa? Joka ikinen kerta näissä keskusteluissa kuitenkin aina paljastuu, että miehet laskevat naisiksi vain nuoret, alipainoiset, kauniit, meikkaavat ja jatkuvasti hymyilevät sirkuspellet?

Vierailija
135/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kohtalotoveri. Oon hoikka ja mulla on nätit silmät, mutta iso klyyvarini on kaiken esteenä. Jos olisi varaa niin tilaisin samantien ajan plastiikkakirurgille. Ja ei, en suurentele nenäni kokoa mielessäni, vaan miehet sekä naiset ovat kyllä asiasta huomautelleet.

Vierailija
136/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen suurin osa? Katsele pariskuntia vaikka jossain kauppakeskuksissa niin ylipainoisia on yhtä lailla kuin hoikkiakin!

Vierailija
137/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on useampikin, hoikka ja sporttinen, perusnätti 20-30v nainen jolle ei tehdä aloitteita ja joka saa itse aloitteita tehdessään pakit.

Jokainen näistä jutuista on täyttä fiktiota.

Itse tunnen pari reippaasti ylipainoista, äärimmäisen ujoa ja syrjäänvetäytyvää nörttinaista. Hekin ovat saaneet aloitteita.

Kyse on tasan yhdestä asiasta: nämä naiset laskevat "miehiksi" vain tasokkaat miehet. Siinä missä muut ovat tajunneet paikkansa tasohierarkiassa, nämä naiset haaveilevat yhä karismaattisesta komistuksesta, tai peräti kuvittelevat "tavismiehen" olevan sellainen. Aloitteet on tehty sille kaveriporukan komeimmalle miehelle joka kertoi hauskoja juttuja kun muut kuuntelivat.

Pikku kuulustelulla selviäisi että onhan niitä aloitteita tullut, mutta vain epäkiinnostavilta miehiltä. Osalla luultavasti paljastuisi myös irtosuhteet ja panosuhteet suosittujen miesten kanssa, joita ei sitten saatukaan vakiintumaan.

Vierailija
138/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Tässä ketjussa on useampikin, hoikka ja sporttinen, perusnätti 20-30v nainen jolle ei tehdä aloitteita ja joka saa itse aloitteita tehdessään pakit.

Jokainen näistä jutuista on täyttä fiktiota.

Itse tunnen pari reippaasti ylipainoista, äärimmäisen ujoa ja syrjäänvetäytyvää nörttinaista. Hekin ovat saaneet aloitteita.

Kyse on tasan yhdestä asiasta: nämä naiset laskevat "miehiksi" vain tasokkaat miehet. Siinä missä muut ovat tajunneet paikkansa tasohierarkiassa, nämä naiset haaveilevat yhä karismaattisesta komistuksesta, tai peräti kuvittelevat "tavismiehen" olevan sellainen. Aloitteet on tehty sille kaveriporukan komeimmalle miehelle joka kertoi hauskoja juttuja kun muut kuuntelivat.

Pikku kuulustelulla selviäisi että onhan niitä aloitteita tullut, mutta vain epäkiinnostavilta miehiltä. Osalla luultavasti paljastuisi myös irtosuhteet ja panosuhteet suosittujen miesten kanssa, joita ei sitten saatukaan vakiintumaan.

Aina yhtä mukavaa tulla haukutuksi valehtelijaksi.

Ei, ei ole ollut irtosuhteita eikä panosuhteita. Ei, ei ole oikeasti tullut niitä aloitteita yhtään keneltäkään mieheltä. Kyllä, pakkeja on oikeasti tullut vaikka olisin lähestynyt sitä hiljaisinta nörttiä yliopiston käytävillä.

Sinulla ei ole mitään oikeutta vähätellä muiden kokemuksia, saati haukkua ketään valehtelijaksi.

Vierailija
139/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ikisinkku 

Itse haluaisin juuri urheilullisen naisen. Missä suhun tai sun kaltaisiin naisiin voisi tutustua?

Vierailija
140/161 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole kelvannut miehille en alipainoisena enkä nyt normaalipainoisena. Eli syy mitä luultavimmin naamassa. Minkäs teet. Lotossa jos voitan, menen plastiikkakirurgille.

Ei vaan vika on siinä, että et tee alotteita tarpeeksi

Hankala tehdä, kun suurin osa esim. noin 3-kymppisistä miehistä on varattuja. Missä sinkkumiehiin voisi törmätä, jos ei käytä tindereitä? 

"Miten voin ostaa ruokaa jos ei käy ikinä kaupassa"

Mitäpä jos alkaisit käyttämään sitä Tinderiä ja nettitreffejä! Ne on olemassa sen takia, että sinkut löytäisi toisensa. Pois kokonaan tuollaiset ideologiset "minä en käy baareissa, minä en käytä tinderiä, minä en sitä, minä en tätä". Ei yhtään ihme, ettei ketään löydy jos itse jo heti lähtökuopissa sabotoi oman onnistumisensa.

Ei se unelmien prinssi sinua tule valkoisella ratsulla sieltä kotoa hakemaan. Kyllä sinun täytyy ihan itse tehdä asian eteen jotain.

Onko todella tinder ja nettitreffit nykyään ainoa mahdollisuus päästä parisuhteeseen? 

Siltä se alkaa vaikuttamaan, kun ei se parisuhde mitään tekemättä taivaalta tipu. Kalaa saa sieltä, missä kalaa on. Ei kuivalta maalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä