Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa miehille, onko kohtalotovereita?

Vierailija
30.03.2018 |

Muuten ihan mukavaksi ja fiksuksi kehuttu, mutta ulkonäkö on kaiken esteenä. Jonkin verran ylipainoa ja kilot kertyneet reisiin ja lanteille. Pullohartiat ja riippuvat rinnat, tosin ei kovin isot. Lyhyet jalat kaiken lisäksi, eikä sitä pituutta ole muutenkaan liikaa.
158 cm 79 kg

Kommentit (161)

Vierailija
61/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta sinulla on 30 kg ylipainoa.

Ilman sitä vientiä riittäisi.

Normaalipainon yläraja on painoindeksi 25, joten 158-senttiselle se on 62 kg eli 15 kg liikaa painoa.

Normaalipainon yläraja ei ole mitenkään kivannäköistä katsottavaa, ellei sitten ole käynyt salilla useamman vuoden tavoitteellisesti. BMI 20 on hyvä tavoite treenaamattomille naisille ja miehille. Kyllä pienikin ylimääräinen rasva vaikuttaa terveyteen negatiivisesti. Tosin 20 -> 25 ei voi edes pieneksi eroksi kutsua.

se on hassua miten normaalipainon ylirajasta on tehty normaali. Ei euron yli köyhyysrajan tienaavakaan ole normaalipalkkainen.

Vierailija
62/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehetpaskoja kirjoitti:

En kelpaa, koska olen liian laiha. 160 cm/56 kg. ei rintoja, perse auttava. En saa edes yhden illan juttuja ja luonteeni ei anna myöten antaa epätoivoisimmille tyypeille, koska menen itse vain lukkooon vaikka olen itsekin epätoivoinen. Jos olen baarissa, niin kännisin yrittää minua ja muut katsovat nenänvarttaan pitkin.

Jotenkin vaan kova työnteko ja valvominen näkyy naamasta, etten sovellu edes panopupuksi :( ikävä riivinrauta.

Et sinä kyllä liian laiha ole. Itse olen 15 cm pidempi ja painan saman verran, enkä näe itseäni langanlaihana. Tissitkin löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin fiksuksi kehuisi, jos elämän tarkoitus on miehille kelpaaminen. Ei uskoisi, että vielä vuonna 2018 joku murehtii kelpaamattomuuttaan ikään kuin sinkkuus olisi jotenkin suuri häpeä.

Luuletko sinä niiden naisten olevan kovin fiksuja, jotka kelpaavat miehelle kuin miehelle, vaikka joka yöksi eri miehelle? 

Länsimaisen naisen olemassaololla on paljon muutakin tarkoitusta kuin se, että kelpaa miehille, tai edes yhdelle miehelle. Elä omaa elämääsi, ja ota onnesi vastaan sitten kun se sattuu kohdalle.

Eniten ihmettelen sitä, että kovin moni vastaaja puuttuu painoosi. Kun katsoo ympärilleen, huomaa että noin 100 kg ylipainoa ei ole estänyt parisuhdetta, jopa kestävää ja ilmeisen onnellista sellaista.

Vierailija
64/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 175 Cm paino nykyään n 80 k mutta enemmän ja vähemmän oon ollu vuosien saatossa. En Ole oikein miesten makuun. Monet sanoo, että kun oon niin ikävä tai outo tyyppi. Mut eihän se päälle näy jos käyn baarissa tai laitan itseni netin treffipalstoille ? Siniset silmät, paksu tukka ja hyvät huulet, mutta olen oudon näköinen. Tosi pieni pää verrattuna kehoon ja iso nenä. 2leuka pitäis varmaan leikata. Treenaamalla saan helposti ylim kilot pois. 7 vuoteen en Ole saanut seksiä. Kyllä, kyllä. Oon treffaillut näinä vuosina, yhtä tyyppiä enemmänkin ollu jopa yökylässä. Mut hän ei lämpene. Parkymppisenä kiinnostusta oli ihan mukavasti ja päädyin avoliittoon. Mutta teininä kukaan ei tykänny. Silloin Olin ns lankku. Mut ei se kehotyyppi mitään tarkoita, karmasta tässä on kyse.

aloittajalle tiedoks. Mulla on yks tuttu samoissa mitoissa jolla vientiä riittää. On ollu satojen miehien kaa, vaik nyt 45-v tahti hiipunut. Aina Saa netistä ja baarissa. Laittaa nettiin vanhan kauniimman kasvokuvan eikä kerro kropastaan mitää, kehuu vain itse-än. No muutama on lähteny juoksemaan nähty-än olemuksen.

Et en mä tiedä mistä johtuu, helsingin kaupungintalolla pyörii video rumasta läskistä joka kehuu seksielämäänsä ja jolla on 2 miestä. Siis niinku virallisesti.

Vierailija
65/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sun pituinen, 47kg, tummat pitkät hiukset, vihreät silmät, naama tavallinen; pieni nenä ja kaksoisleuka, hampaat ok. Tissit 70D ja perse muhkea, mutta löysähkö, vaatteet päällä ok. Melko normaali persejalkainen.

Ei mulla ole koskaan ollut alfamiestä!

Parhaille miehille on niin paljon ottajia.

Ei se painosta ole kiinni.

Vierailija
66/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei v*ttu ihmettelen vaan kuinka heikkoja jätkiä täällä loksuttaa leukojaan. Itse painan noin 70kg ja emäntäni noin 90kg ja kannan hänet keposesti tarvittaessa sänkyyn. Käykäähän heikot mammanpojat salilla ennenkuin meinaatte naisiin lähteä.

Miksi itsetuntosi on niin heikko, että olet päätynyt yhteen noin suuren kanssa? Tulitko torjutuksi kokoistesi toimesta? Miksi olet niin tossun alla, ettet uskalla vaatia naistasi laihduttamaan ja pitämään huolta terveydestään? Etkö välitä hänestä yhtään?

Vierailija
67/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... oman tasoisensa.... ylimielistä pitää itseään parempitasoisena henkisesti, jos on akateeminen.

Ei ole, se on ihan pelkkää pragmatismia. Se mitä yliopistokoulutetut yleensä hakevat toisistaan korreloi ihan oikeastikin voimakkaasti koulutuksen, sivistyksen, älyn ja luokkataustan kanssa. Kaikki nuo ovat voimakkaasti yliedustettuina yliopistokoulutettujen joukossa. Ihan pelkästään järkevä etsintästrategia tulkita nopeasti näkyvät merkit ja etsiä sieltä mistä varmimmin löytyy. Ei tämä tarkoita etteikö voisi olla myös valmis tunnistamaan etsimäänsä kouluttamattomissa.

Heh heh. Yliopistotaustalla minuun  vetoaa nimenomaan sellainen kunnon duunarimies. Siis räjähtävää alkuvoimaa , oksat pois-meininkiä. En ainakaan ketään, joka turvautuu "etsintästrategioihin" tai analysoi. Koulutusta, rahaa ja taustaa löytyy omasta takaa. Sellainen ei minua täydennä tai anna mitään lisäarvoa.

oletko valmis elättämään miestä vai omat rahat?

Ei se toimi noin päin. Jos mies on varakkaampi, on hänellä velvollisuus elättää naista. Naisen rahat on aina omaan käyttöön.

Vierailija
68/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille löytyy ottaja, sinulle se ei vaan vielä ole kohdalle osunut.

Vierailija
69/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen on sekä miehille että naisille tuollaisessa tilanteessa paras mahdollinen asia. Toinen on muutenkin ulkonäön päivitys. Siisti ulkonäkö on aina hyvästä, lihavuus karkoittaa todella paljon potentiaalisia kumppaniehdokkaita. Saa alapeukuttaa, mutta muuksi se asia ei muutu siitäkään.

Vierailija
70/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta sinulla on 30 kg ylipainoa.

Ilman sitä vientiä riittäisi.

Aloittajalla on ylipainoa 20 kg, ei 30 kg.

Normaalipaino ei takaa vientiä. On paljon normaalipainoisia naisia, jotka eivät kelpaa miehille. Aloittaja kertoi lisäksi muutenkin olevansa ruma.

Itse asiassa aloittaja kertoi juuri äsken kelpaavansa miehille, mutta hän ei kelpuuta heitä.

Koko ketju on täysin väärin otsikoitu.

Niinpä. Jotenkin jännä, kun nainen valittaa kelpaamattomuuttaan, niin sieltä löytyy taustalta aina juuri tuollainen nirsoilu

Vierailija
71/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kelvannut miehille en alipainoisena enkä nyt normaalipainoisena. Eli syy mitä luultavimmin naamassa. Minkäs teet. Lotossa jos voitan, menen plastiikkakirurgille.

Vierailija
72/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo! Eihän aloittajan ongelma ollut se, ettei kelpaisi kenellekään, vaan se,  ettei hänelle kelpaa kukaan!!! Kyllä paksu tyttö pääsee panemaan, ne on krantut kun runkkaa!

Vierailija
73/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole kelvannut miehille en alipainoisena enkä nyt normaalipainoisena. Eli syy mitä luultavimmin naamassa. Minkäs teet. Lotossa jos voitan, menen plastiikkakirurgille.

Ei vaan vika on siinä, että et tee alotteita tarpeeksi

Vierailija
74/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennenkin kirjoittanut tänne. Ei kaikki ole ulkonäöstä kyllä kiinni, vaan ehkä jotain persoonallisuudessa tai siinä miten kantaa itseään. Jos häpeää tms. niin eihän se ole hyvä asia ainakaan.

Itse olen nimittäin todella iso nainen, 35kg ylipainoa ja aina on ollut vientiä. Olen ollut pitkissä parisuhteissa komeiden miesten kanssa ja yhden illan juttuihin kelpaan myös ja olen haluttu.

Minulle kelpaa oikein hyvin myös mies jolla huomattava ylipaino ja olen heitä tapaillutkin. He ovat olleet kaltaisiani hyvän itsetunnon omaavia ihmisiä.

Osoitan kiinnostusta, kuuntelen aidosti ja annan myös itsestäni paljon henkisesti, älyllisesti ja fyysisesti. En edes ole nuori enää, on mahtavaa olla keski-ikäinen. Nuoruuden kompleksit poissa.

Vierailija
75/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se valitettavasti on ylipaino.

Ikävä kyllä kamppailen tämän saman asian parissa itsekin. 40kg sitten kelpasin kenelle vaan. Miehiä pyöri ympärillä kiusaksi asti, olin tuolloin hoikka. Nyt olen 30kg ylipainoinen eikä kukaan edes vilkaise suuntaani.

Se on todella ikävää ja itsetuntoa latistavaa. Haluaisin voida sanoa, että ei kiloilla ole väliä. Olen ihan nätti, hauska, fiksu ja menestynyt tyyppi, mutta valitettavasti se riittää vain hyvin harvalle. Ensimmäinen asia, mikä minussa nähdään, on ylipaino.

Onneksi ylipainosta voi hankkiutua eroon. Ongelmiisi on ratkaisu.

Vierailija
76/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankala tehdä, kun suurin osa esim. noin 3-kymppisistä miehistä on varattuja. Missä sinkkumiehiin voisi törmätä, jos ei käytä tindereitä? 

Vierailija
77/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäterve olemus harvoin viehättää, mutta onneksi asian voi korjata

Vierailija
78/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus naistenkin kannattaisi kuunnella esim. nimimerkkiä SSSS. Se voisi tehdä hyvää jopa omalle terveydelle.

Sinkkumies

Sä voisit vetäistä römpsän päähäsi. En tiedä tekisikö hyvää terveydelle, mutta ainakaan et näkisi suoltaa näitä paskaviestejäsi palstalle.

Vierailija
79/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankala tehdä, kun suurin osa esim. noin 3-kymppisistä miehistä on varattuja. Missä sinkkumiehiin voisi törmätä, jos ei käytä tindereitä? 

Missä oikein liikut, jos suurin osa on varattuja? Oman tuttavapiirin 30v miehistä suurin osa on sinkkuja. Kokeile esim. yliopiston miesvaltaisen linjan bileitä. Kuntosali on myös hyvä paikka kunhan jättää timmeimmät salikollit pois laskuista

Vierailija
80/161 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä oikein liikut, jos suurin osa on varattuja? Oman tuttavapiirin 30v miehistä suurin osa on sinkkuja. Kokeile esim. yliopiston miesvaltaisen linjan bileitä. Kuntosali on myös hyvä paikka kunhan jättää timmeimmät salikollit pois laskuista

Tilastojen mukaan muistaakseni  miehistä n. 80 % on varattuja. Itse en asu edes pääkaupunkiseudulla enkä siltikään tunne yhtään ainoaa sinkkumiestä. Työpaikalla ja harrastuksissa kaikki ovat varattuja.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän