Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En koskaan palkkaa työtöntä, joka kysyy palkan suuruutta haastattelussa

Vierailija
30.03.2018 |

Silloin tiedän, että hänen arvonsa eivät ole oikeat. En halua rahan perässä juoksijoita töihin firmaani.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Sitten kun sopimusta tehdessä työntekijä ei allekirjoitakaan paskan palkan takia niin on kiva aloittaa hakeminen uudestaan?

Uhkaan karenssilla. Harvalla on pokkaa kieltäytyä. Jos kuitenkin kieltäytyy, soitan heti työkkäriin. En hyväksy tukien väärinkäyttöä.

Ap

Mokasit itsesi tuossa kohdassa, kun uhkaat karenssilla. Karenssia ei tule todellakaan jos ei kirjoita sopimusta. Työntekijän ja työnantajan palkkaehto jos ei kohtaa, niin sille ei voi mitään. Sinä et ole se henkilö, joka päättää karenssista.

Terv

Yrittäjä.

Kerron työkkärille, että tällainen henkilö kieltäytyi tarjoamastani työstä. Karenssiahan siitä seuraa.

Ap

Vierailija
22/75 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Silloin kun menen työhaastatteluun, olen siellä sillä asenteella etten ole anelemassa työpaikkaa vaan katsomassa myös, onko työnantajaehdokas minulle sopiva.

Joillain meistä on siihen varaa. : ) Mutta sinun firmasi me kierretään kaukaa. Suomi on pieni maa, juttu kulkee. Se ylemmyydentunnossa kurmottamasi työnhakija voi jonakin päivänä olla vaikutusvaltaisessa asemassa asiakasyrityksessä tai potentiaalisen yhteistyökumppanin yrityksessä.  Itsekin olen päässyt pari kertaa laittamaan veemäisen oloisen ihmisen firmalle menevään tarjoukseen vähän veepääekstraa. Kiva olla asiantuntija-alalla joka ei ole kovin kilpailtu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvelukseesi voisi hakea laiskat ihmiset, jotka eivät laiskuuttaan kehtaa selvittää palkaa sun muita työhön liittyviä asioita.

Vierailija
24/75 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinnutkaan, menin toiseen firmaan.

Vierailija
25/75 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun palkkatoive on 8500/kk, palkkaatko? Vähemmän kuin nykyisessä työssä, joten en tyoskentele siulle rahan takii.

Vierailija
26/75 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miess kirjoitti:

Miun palkkatoive on 8500/kk, palkkaatko? Vähemmän kuin nykyisessä työssä, joten en tyoskentele siulle rahan takii.

Junioriasiantuntijana palkka on 2000-2300 e/kk. Sen saat, jos osaat jotain.

Ap

Vierailija
27/75 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junioriasiantuntija :D XD ja Lol. Mikä helkutti on sellainen? Asiantuntija, jolla ei ole kokemusta? Lol.

Vierailija
28/75 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Sitten kun sopimusta tehdessä työntekijä ei allekirjoitakaan paskan palkan takia niin on kiva aloittaa hakeminen uudestaan?

Uhkaan karenssilla. Harvalla on pokkaa kieltäytyä. Jos kuitenkin kieltäytyy, soitan heti työkkäriin. En hyväksy tukien väärinkäyttöä.

Ap

Mokasit itsesi tuossa kohdassa, kun uhkaat karenssilla. Karenssia ei tule todellakaan jos ei kirjoita sopimusta. Työntekijän ja työnantajan palkkaehto jos ei kohtaa, niin sille ei voi mitään. Sinä et ole se henkilö, joka päättää karenssista.

Terv

Yrittäjä.

Kerron työkkärille, että tällainen henkilö kieltäytyi tarjoamastani työstä. Karenssiahan siitä seuraa.

Ap

siitä ei karenssia tule jos liksat ei kohtaa.

Vierailija
29/75 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitte niin mun pääsiäisprovoon tollot! LOL

Ap

Vierailija
30/75 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Terv

Yrittäjä.

Ap

siitä ei karenssia tule jos liksat ei kohtaa.

Varmasti tulee ja on tullutkin.

Ap

Vierailija
31/75 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajakin saa enemmän kuin tämä "junioriasiantuntija"...

Vierailija
32/75 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vale ap.

Ap

Vierailija
33/75 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sh_ kirjoitti:

Lähihoitajan palkka myös pysyy tuolla tasolla. Mutta junioriasiantuntijana ei tarvitse välttämättä olla kauaa, vuosi pari.

Ap

Vierailija
34/75 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

kaikki ovat ensimmäisestä viestistä lähtien olleet tietoisia ettet ole tosissasi.

Vierailija
35/75 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli asiantuntija, joka ei osaa mitään on junioriasiantuntija ja sitten kun osaa kirjoittaa nimensä, on asiantuntija. Tämä selvä. Olenkin jo kauan ollut sitä mieltä, että asiantuntija on pellenimike, kun lähes kuka tahansa voi nimittää itseään asiantuntijaksi kun suunnilleen tietää alastaan sen, millä alalla on töissä ja työpaikkansa nimen.

Vierailija
36/75 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli asiantuntija, joka ei osaa mitään on junioriasiantuntija ja sitten kun osaa kirjoittaa nimensä, on asiantuntija. Tämä selvä. Olenkin jo kauan ollut sitä mieltä, että asiantuntija on pellenimike, kun lähes kuka tahansa voi nimittää itseään asiantuntijaksi kun suunnilleen tietää alastaan sen, millä alalla on töissä ja työpaikkansa nimen.

Junioriasiantuntija on entry level -työ, josta kaikki aloittavat firmassani. Seuraava leveli on nuorempi asiantuntija, asiantuntija, vanhempi asiantuntija, erikoisasiantuntija ja muutama lisää, joita en paljasta.

Ap

Vierailija
37/75 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa kaikki työttömät sekä työlliset, että kun ajat paranevat, niin kierrätte kaukaa kaikki nihilistifirmat.

Sitten ottavat ns. moniosaajia ja alkaa esim. vientifirmassa laatu heiketä, kun ollaan kohdeltu huonoina aikoina työntekijöitä kuin orjia.

eimerkkinä vessakellokortit ja muut pilkun nu........miset.

Minä niin odotan, että tuollaiset yritykset kaatuvat omaan nokkeluuteensa.

Onneksi olen jo itse eläkkeellä ja sivusta olen orjapiiskurien toimintaa joutunut seuraamaan.

Vierailija
38/75 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin tiedän, että hänen arvonsa eivät ole oikeat. En halua rahan perässä juoksijoita töihin firmaani.

Tietoisku:

Sulla ei ole yhtään työntekijää jotka eivät lähtis, ellet maksais palkkaa.

Tai siis mielikuvitusfirmassas, mielikuvituspalkkaa.

Vierailija
39/75 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sh_ kirjoitti:

Lähihoitajan palkka myös pysyy tuolla tasolla. Mutta junioriasiantuntijana ei tarvitse välttämättä olla kauaa, vuosi pari.

Ap

Sillä lähihoitajalla saattaa olla alle 39 tunnin työviikko, 7,5 viikkoa palkallista lomaa, kattava työterveyshuolto, vuosittain 2 kk sairaslomaa täydellä palkalla, kulttuuri- ja liikuntasetelit ja työnantajan tarjoamat kahvit ja maidot. Mulla (joka en ollut lähihoitaja) työnantaja korvasi näiden lisäksi myös hammaslääkärit ja silmälasit sekä maksoi puolet hieronnoista. Sittemmin olen kouluttautunut asiantuntijahommiin, ei vaikuta kannattavan. Ehkä sitten, jos olisi vielä rahasta pulaa.

Vierailija
40/75 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta kun tarjoat työtä, jos kysyy palkkaa uhkaat karenssilla työntekijää, jota et aio palkata?

Olipas taas järkevä sirkkamummo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän