Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahdet treffit tällä viikolla takana ja kumpikaan mies ei ole ottanut yhteyttä

Vierailija
30.03.2018 |

Taidan olla aika toivoton tapaus.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vielä kertoa sen, että mulla on oikeesti ollut viimeaikoina vähän vaikeeta. Mutta en tiedä pitäisikö sitä tänne kirjoittaa. Laittakaa Yv:tä.

Vierailija
82/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ei toimi maili, oisin tahtonut epätoivosta :(

M36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin myös kuvia päivämäärillä todisteeksi ennen tapaamista.

Kikka

Vierailija
84/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadin myös kuvia päivämäärillä todisteeksi ennen tapaamista.

Kikka

Mulkusta kuvia? Eikös se ois parempi ite tarkastaa paikan päällä?

Vierailija
85/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko Kikkaa paljaalla?

Vierailija
86/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tiderdeiteillä keskiviikkona. Synkkas heti asiat ja molemmat oli ilosia treffeistä, kun ne sujui hyvin. Ehdotin siinä sitten naiselle, että tavataanko uudelleen.. Nainen sanoi joo tottakai, mutta käyn vielä erään toisen kanssa treffeillä... Olin ok.... Arvostan että sanoo suoraan, mutta jos deitit meni myös sen mielestä nappiin, niin miks pitää mennä deiteille vielä sit toisen kanssa. Siinä vaiheessa tajusin, etten todellakaan rupee kisailemaan kenestäkään. Vedin estot päälle kylmästi ja tinderöin sitten toisen kanssa.

Ikävä juttu.

Sinkkumies

Vierailija
87/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin tiderdeiteillä keskiviikkona. Synkkas heti asiat ja molemmat oli ilosia treffeistä, kun ne sujui hyvin. Ehdotin siinä sitten naiselle, että tavataanko uudelleen.. Nainen sanoi joo tottakai, mutta käyn vielä erään toisen kanssa treffeillä... Olin ok.... Arvostan että sanoo suoraan, mutta jos deitit meni myös sen mielestä nappiin, niin miks pitää mennä deiteille vielä sit toisen kanssa. Siinä vaiheessa tajusin, etten todellakaan rupee kisailemaan kenestäkään. Vedin estot päälle kylmästi ja tinderöin sitten toisen kanssa.

Olen mies mutta mun mielestä vähän ylireagoit. Jos treffit oli jo sovittuna ennen sun treffejä niin olisihan sitä epäkohteliasta niitä peruuttaa.

mitä epäkohteliasta siinä on jos ei ole ikinä nähnyt. jos sul menis treffit täysin nappiin, niin miks menisit toisen kanssa mihinkään. en mä ainakaa stressaa ja mieti mitä joku tuntematon musta ajattelee, kun ei sitä tarvi ikinä edes nähdä.

Vierailija
88/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies mutta mun mielestä vähän ylireagoit. Jos treffit oli jo sovittuna ennen sun treffejä niin olisihan sitä epäkohteliasta niitä peruuttaa.

mitä epäkohteliasta siinä on jos ei ole ikinä nähnyt. jos sul menis treffit täysin nappiin, niin miks menisit toisen kanssa mihinkään. en mä ainakaa stressaa ja mieti mitä joku tuntematon musta ajattelee, kun ei sitä tarvi ikinä edes nähdä.

Mitähän v####?! Te kävitte yksillä treffeillä ja oletat ettei nainen saisi muita tavata, käytännössä siis oletat että seurustelette jo yksien treffien jälkeen? Hyvä että laitoit estot, ihme ripustautujia. 

Vierailija
89/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarjoatteko te miehet epäviehättäville naisille juomaa ja ruokaa säälistä? Mikä juttu tää on? Miksi mies ei ota yhteyttä?

Voihan sitä viettää hauskat treffit riippumatta tuleeko niille jatkoa tai ei. Monta kertaa ihan mukava jutella uusien ihmisten kanssa ja tutustua erilaisiin ajatuksiin elämästä ja maailman menosta.

Sitäpaitsi eihän sitä treffien aikana vielä välttämättä tiedä lopullisesti. Sen takia ollaan treffeillä, että tutustuu toiseen ja pystyy sitten tekemään päätöksen kannattako alkaa miettimään toisia treffejä. Etenkin jos on pitkää parisuhdetta etsimässä niin sitä täytyy päästä sitten toisen ihmisen pään sisälle kurkistamaan. Pelkkä ulkonäkö ei oikeastaan kerro yhtään mitään. Harva nuori nainen on niin susiruma, että se siitä jäisi kiinni. Mahtava luonne tekee niin mielettömän paljon. Tosin tämä nyt pätee hyvin pitkälti sukupuolesta riippumatta.

t. yksi mies

Vierailija
90/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua saada pakkeja.

Miettikää nyt. Minä pyydin kumpaakin miestä treffeille. Sitten vielä laitan ekan viedtin treffien jälkeen ja saan pakit. Ei kovin mieltä ylentävää

Niin, sinä teit aloitteen, joten loogista, että annat kuulua jatkossakin, jos kiinnostaa.

Epäilen kyllä samaa, mitä joku edellä: tässä oli kyse vain oman viehättävyyden testauksesta. Ihme pelaamista.

Vierailija
91/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet surkeana aivan turhaa. Itsellä oli takana usean vuoden treffi-rumpa ja monta radiohiljaisuutta ensi treffien jälkeen.

Kunnes se oikea tuli vastaan. Nyt 2 vuotta yhteiseloa takana.

Tärkeintä on itsevarmuus. Panosta treffailuun.

Yleisesti radiohiljaisuus tarkoittaa joko: ei kiinnosta tai olen epävarma enkä tiedä.

Itsellä oli tämä vaihe monta kertaa ja joka tilanne oli, että en ollut kiinnostunut mutta en osannut ilmaista sitä. Ellei toinen kysynyt asiasta suoraan.

Eikä tuohon auta aloitteellisuus. Aloitteellisuus pitää lähteä myös toisesta.

Jos ei kiinnosta, ei kiinnosta.

Siirry eteenpäin.

Terv,

Mies 35v.

Vierailija
92/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä juttu on todellakin niin, että nämä treffien jälkeiset hiljaisuudet eivät KOSKAAN korjaannu sillä että nainen ottaa yhteyttä. Ei koskaan. Mikäli mies ei ota yhteyttä treffien jälkeen, se johtuu vain ja ainoastaan siitä että häntä ei kiinnosta. Eikä se muuksi muutu että nainen vonkaa perään.

Vierailija
93/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä juttu on todellakin niin, että nämä treffien jälkeiset hiljaisuudet eivät KOSKAAN korjaannu sillä että nainen ottaa yhteyttä. Ei koskaan. Mikäli mies ei ota yhteyttä treffien jälkeen, se johtuu vain ja ainoastaan siitä että häntä ei kiinnosta. Eikä se muuksi muutu että nainen vonkaa perään.

Ja ..tut! En todellakaan ota yhteyttä ensin, vaikka kiinnostaisi.

Olen kiinnostukseni jo treffeillä sanonut ja nainen saa tehdä seuraavan siirron, jos kiinnostaa. Liian monta kertaa naisen kanssa sovitut toiset treffit on muuttuneet naisen toimesta. En ala ruikuttamaan perään.

Jos mies sanoo, että kiinnostaa, niin se myös tarkoittaa sitä.

Jos nainen sanoo, että kiinnostaa, niin odota, että hän ottaa yhteyttä. Ei häntä välttämättä kiinnosta, vaikka olisi niin sanonut.

Vierailija
94/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän v####?! Te kävitte yksillä treffeillä ja oletat ettei nainen saisi muita tavata, käytännössä siis oletat että seurustelette jo yksien treffien jälkeen? Hyvä että laitoit estot, ihme ripustautujia. 

Ei tossa oletettu mitään ja ei selkeesti ole ripustautuja. Mieshän laittoi estot päälle ekojen treffien päätteksi. Noin mäki tekisin. Jos mulla sujuis deitit hyvin ja olis sovittu toisen kans deitit, nii miks menisin jos eka muija kolahtais. miks pitäs ottaa selvää turhaa. noiha se menee. tossaki oli nainen selkeesti ilone, mut silti ei riittäny. sit jos ne toiset deitit oliki surkeet ja ottaa ekaa äijää yhteyttä, nii harmi. ei saa enää kiinni ku piti juosta kyyläämässä olisko se toinen sittenki parempi. noin käy valitettavasti.

Vierailija
95/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisen painoindeksillä ole väliä tollo, kunhan naisella on tissiä ja persettä. Ei miehiä tuommoinen joutava kiinnosta. Jos tietäisit jotain miehistä, niin ymmärtäisit sen. Oli indeksi mikä tahansa, mutta jos viisari värähtää, niin se on siinä.

Sinkkumies

On sillä jotain väliä. 20,5 kertoo ainakin ettei ole läski, mikä on hyvä asia.

Mies

Kysytkö sä treffeillä naisen painoindeksiä, vai kysytkö sä sun kropaltasi, että panettaako sua? 

Ai, niin et ole tainnut paljon treffeille päästä?

Sinkkumies

Paina sinä läskejä, jos et muita saa.

Vierailija
96/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat neitimäiseltä. Näin sivusta.

SinkkuMies

Sinä vaikutat mulqvistilta, enkä ihmettele miksi nimimerkkisi on sinkkumies. Tilanteesi tuskin tulee muuttumaan lähitulevaisuudessa.

Sivusta myös

Vierailija
97/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko edes poskeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän