Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahdet treffit tällä viikolla takana ja kumpikaan mies ei ole ottanut yhteyttä

Vierailija
30.03.2018 |

Taidan olla aika toivoton tapaus.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, unohdan miehet ja tyydyn yksinäisyyteen.

Olen toivoton tapaus ja varmasti epäsytyttävä yksilö.

Vierailija
62/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä vielä miksi et voi kysyä suoraan? En ymmärrä tätä mentaliteettia naisilla...

M36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat löytäneet sopivamman. Jos mies on oikeasti kiinnostunut niin usein se on vähän liiankin innokas. Unohda tyypit ja jatka hakua.

Vierailija
64/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua saada pakkeja.

Miettikää nyt. Minä pyydin kumpaakin miestä treffeille. Sitten vielä laitan ekan viedtin treffien jälkeen ja saan pakit. Ei kovin mieltä ylentävää

Vierailija
65/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua saada pakkeja.

Miettikää nyt. Minä pyydin kumpaakin miestä treffeille. Sitten vielä laitan ekan viedtin treffien jälkeen ja saan pakit. Ei kovin mieltä ylentävää

Miksi et kysy missä meni vikaan?? Älä enää pyydä ketään treffeille, vaan anna miehen tehdä aloite.

Vierailija
66/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua saada pakkeja.

Miksi et kysy missä meni vikaan?? Älä enää pyydä ketään treffeille, vaan anna miehen tehdä aloite.

No en todellakaan pyydä ketään enää koskaan

Vierailija
67/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan selvä miituuhan tämmönen tapaus on!

Vierailija
68/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tiderdeiteillä keskiviikkona. Synkkas heti asiat ja molemmat oli ilosia treffeistä, kun ne sujui hyvin. Ehdotin siinä sitten naiselle, että tavataanko uudelleen.. Nainen sanoi joo tottakai, mutta käyn vielä erään toisen kanssa treffeillä... Olin ok.... Arvostan että sanoo suoraan, mutta jos deitit meni myös sen mielestä nappiin, niin miks pitää mennä deiteille vielä sit toisen kanssa. Siinä vaiheessa tajusin, etten todellakaan rupee kisailemaan kenestäkään. Vedin estot päälle kylmästi ja tinderöin sitten toisen kanssa.

Vierailija
69/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisen painoindeksillä ole väliä tollo, kunhan naisella on tissiä ja persettä. Ei miehiä tuommoinen joutava kiinnosta. Jos tietäisit jotain miehistä, niin ymmärtäisit sen. Oli indeksi mikä tahansa, mutta jos viisari värähtää, niin se on siinä.

Sinkkumies

On sillä jotain väliä. 20,5 kertoo ainakin ettei ole läski, mikä on hyvä asia.

Mies

Kysytkö sä treffeillä naisen painoindeksiä, vai kysytkö sä sun kropaltasi, että panettaako sua? 

Ai, niin et ole tainnut paljon treffeille päästä?

Sinkkumies

Kuules sinkkupoika. Kokemuksesta nyt vaan tiedän, että painoindeksillä 20,5 on moninkertainen todennäköisyys panettavuuteen kuin esim. painoindeksillä 26. Tämä on minun mieltymykseni. Jos sinua panettaa lihavat, niin pidä hauskaa.

Mies

Kiitos. Naisten mielipide se onkin painavaa ..

Sinkkumies

Naisten? Et ole ainoa mies, joka tälle palstalle on eksynyt. Ihan miehen kommentti se oli. Usko pois.

Vierailija
70/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisen painoindeksillä ole väliä tollo, kunhan naisella on tissiä ja persettä. Ei miehiä tuommoinen joutava kiinnosta. Jos tietäisit jotain miehistä, niin ymmärtäisit sen. Oli indeksi mikä tahansa, mutta jos viisari värähtää, niin se on siinä.

Sinkkumies

On sillä jotain väliä. 20,5 kertoo ainakin ettei ole läski, mikä on hyvä asia.

Mies

Kysytkö sä treffeillä naisen painoindeksiä, vai kysytkö sä sun kropaltasi, että panettaako sua? 

Ai, niin et ole tainnut paljon treffeille päästä?

Sinkkumies

Kuules sinkkupoika. Kokemuksesta nyt vaan tiedän, että painoindeksillä 20,5 on moninkertainen todennäköisyys panettavuuteen kuin esim. painoindeksillä 26. Tämä on minun mieltymykseni. Jos sinua panettaa lihavat, niin pidä hauskaa.

Mies

Kiitos. Naisten mielipide se onkin painavaa ..

Sinkkumies

Naisten? Et ole ainoa mies, joka tälle palstalle on eksynyt. Ihan miehen kommentti se oli. Usko pois.

Ei ollut. De Facto. 

Sinkkumies

Vierailija
71/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin. Heteromiehiä ei houkutella noilla peräpään jutuilla, toki se vetää omaa kansakuntaansa perääsi. Mutta jos haluat miehen, niin ole rehellinen, kuten olet ollut tähänkin saakka, sekä avoimin mielin.

Sinkkumies

Mitä kristallia sä oot vetäny? Kaveri spämmää joka viestiin jotain sekavaa vastausta.

Vierailija
72/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tiderdeiteillä keskiviikkona. Synkkas heti asiat ja molemmat oli ilosia treffeistä, kun ne sujui hyvin. Ehdotin siinä sitten naiselle, että tavataanko uudelleen.. Nainen sanoi joo tottakai, mutta käyn vielä erään toisen kanssa treffeillä... Olin ok.... Arvostan että sanoo suoraan, mutta jos deitit meni myös sen mielestä nappiin, niin miks pitää mennä deiteille vielä sit toisen kanssa. Siinä vaiheessa tajusin, etten todellakaan rupee kisailemaan kenestäkään. Vedin estot päälle kylmästi ja tinderöin sitten toisen kanssa.

Olen mies mutta mun mielestä vähän ylireagoit. Jos treffit oli jo sovittuna ennen sun treffejä niin olisihan sitä epäkohteliasta niitä peruuttaa.

Vierailija
73/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedit testot päälle ja lähit salille. Se on oikein. Kunnon salikörmynä voi tulla treffeille uutena miehenä.

Vierailija
74/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tarjoatteko te miehet epäviehättäville naisille juomaa ja ruokaa säälistä? Mikä juttu tää on? Miksi mies ei ota yhteyttä?

Ainoa syy miksi niin tekisin. Haluan avata palapelin, en leikkiä itsestään selvän, itsestään ylentäneen, itsestään leikisti tärkeän tehneen "vaikean" tapauksen kanssa.

Hiljaiset ja sulkeutuneet naiset ovat seksikkäitä ja haaste. Tämän huomasin n. 14 vuotiaana jo.

(harmittavia ovat sitten ne sitä esittävät, jotka tietävät, että se vetää toisia miehiä kuin magneetti kohteeseensa)

Sinkkumies

Mitähän sä selität? Mistä sä tähän revit hiljaiset naiset?

Mitä sä lässytät?

Sinkkumies

Vierailija
75/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin, unohdan miehet ja tyydyn yksinäisyyteen.

Olen toivoton tapaus ja varmasti epäsytyttävä yksilö.

Miehet kannattaa unohtaa. Olet vahva ja pärjäät ilmankin. Tsemppiä sisko.

Sinkkumies

Vierailija
76/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies mutta mun mielestä vähän ylireagoit. Jos treffit oli jo sovittuna ennen sun treffejä niin olisihan sitä epäkohteliasta niitä peruuttaa.

Vaikutat neitimäiseltä. Näin sivusta.

SinkkuMies

Vierailija
77/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä kirjoittaa väittäen olevansa Ap.

Mä en ole missään vaiheessa edes lopettanut viestiä nimimerkkiin Ap.

Siitä tunnistatte minut eli aidon aloittajan.

Poistun nyt keskustelusta, koska joku avohoitopotilas on vallannut tämän ketjun.

Vierailija
78/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sanon vielä sen, että panetti mua, mutta en kirjoittanut noin. Viestini poistettiin.

Vierailija
79/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä kirjoittaa väittäen olevansa Ap.

Mä en ole missään vaiheessa edes lopettanut viestiä nimimerkkiin Ap.

Siitä tunnistatte minut eli aidon aloittajan.

Poistun nyt keskustelusta, koska joku avohoitopotilas on vallannut tämän ketjun.

Älä nyt mee, mä voin lohduttaa :)

M36

Vierailija
80/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on käyrä mulkku, niin viestiä saa laittaa: Kikka2@gmail.com

Kiitos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan