Kahdet treffit tällä viikolla takana ja kumpikaan mies ei ole ottanut yhteyttä
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut lukemattomia treffejä. Tämä oli nyt vain tämän viikon esimerkki. Johan sanoin, että kusipääpelimiehiäkin on vastaan valitettavasti tullut.
Minulla on koulutus ja työ js olen muutenkin fiksu. Saatan olla jopa aika hauskakin, mutta tänään olen pelkästään vain masentunut.
Et sitten kommentoinut noihin kuva-asioihin mitään. Eli sinulla on kuvat, jotka antavat sinusta liian imartelevan käsityksen. Sori, pistä realistiset kuvat ja treffaile vähemmän komeita miehiä. Kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut lukemattomia treffejä. Tämä oli nyt vain tämän viikon esimerkki. Johan sanoin, että kusipääpelimiehiäkin on vastaan valitettavasti tullut.
Minulla on koulutus ja työ js olen muutenkin fiksu. Saatan olla jopa aika hauskakin, mutta tänään olen pelkästään vain masentunut.
Tsemppiä. Kyllä se siitä.
Sinkkumies
Mä tiedän että Mä olen hävinnyt pelin.
Mitä mieltä itse olit näistä kahdesta miehestä? Ihastuitko? Taisit vain tahtoa että he ihastuisivat sinuun pönkittääksesi itsetuntoasi.. ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Miehille tuo Tinder on vain seksiä varten. Ettekö jo tajua!?
Mies ottaa kyllä yhteyttä jos haluaa tavata. Siis ihan varmasti ottavat. Nähtävästi tarjosit jo piirakan ja se riittää.
Kaikilla miehillä ei ole kanavia tavata uusia naisia arjessa, varsinkaan sellaisissa mittasuhteissa mitä tinderissa on tarjolla. Miesten laatu ja luonne voi kyllä poiketa realimaailman tarjonnasta, mutta kyllä siellä on ihan aidosti parisudettakin hakevia miehiä. Eli kusiipäät voitte pitää päänne kiinni ja lopettaa muiden miesten maineen pilaamisen.
Pidin kummastakin ja haluaisin tavata kummankin uudelleen. Ihan miesystävämsteriaalia. Toisen kanssa oli selkeästi flirttiä ja hän tarjosi minulle vielä juomaa ja ruokaakin. Mutta silti täysi hiljaisuus treffien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen painoindeksillä ole väliä tollo, kunhan naisella on tissiä ja persettä. Ei miehiä tuommoinen joutava kiinnosta. Jos tietäisit jotain miehistä, niin ymmärtäisit sen. Oli indeksi mikä tahansa, mutta jos viisari värähtää, niin se on siinä.
Sinkkumies
On sillä jotain väliä. 20,5 kertoo ainakin ettei ole läski, mikä on hyvä asia.
Mies
Kysytkö sä treffeillä naisen painoindeksiä, vai kysytkö sä sun kropaltasi, että panettaako sua?
Ai, niin et ole tainnut paljon treffeille päästä?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Pidin kummastakin ja haluaisin tavata kummankin uudelleen. Ihan miesystävämsteriaalia. Toisen kanssa oli selkeästi flirttiä ja hän tarjosi minulle vielä juomaa ja ruokaakin. Mutta silti täysi hiljaisuus treffien jälkeen.
Miksi et voi rohkaistua ja ihan itse kysyä syytä? Eikö ylpeys anna periksi? Tuskin tulet enää häntä muutenkaan näkemään, joten mitä menetät?
Jotain häikkää tässä on jos mies on tarjonnut ruokaa ja juomaakin..
Nainen on joko haluttava tai sitten ei ole, se voi olla sitä myös älyllisesti, mutta haluttava kuitenkin.
Dr Housekaan ei erottelisi näitä toisistaan.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen painoindeksillä ole väliä tollo, kunhan naisella on tissiä ja persettä. Ei miehiä tuommoinen joutava kiinnosta. Jos tietäisit jotain miehistä, niin ymmärtäisit sen. Oli indeksi mikä tahansa, mutta jos viisari värähtää, niin se on siinä.
Sinkkumies
Mies
Kysytkö sä treffeillä naisen painoindeksiä, vai kysytkö sä sun kropaltasi, että panettaako sua?
Sinkkumies
Kuules sinkkupoika. Kokemuksesta nyt vaan tiedän, että painoindeksillä 20,5 on moninkertainen todennäköisyys panettavuuteen kuin esim. painoindeksillä 26. Tämä on minun mieltymykseni. Jos sinua panettaa lihavat, niin pidä hauskaa.
Mies
Siis tarjoatteko te miehet epäviehättäville naisille juomaa ja ruokaa säälistä? Mikä juttu tää on? Miksi mies ei ota yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Siis tarjoatteko te miehet epäviehättäville naisille juomaa ja ruokaa säälistä? Mikä juttu tää on? Miksi mies ei ota yhteyttä?
Olen mäkin kokannut ruokaa ensitreffeillä. Mitäs sitten? Sovittiin näin ja pidin sanani. Ei ollut kemiaa ja ensitreffit olivat viimeiset. Ei ollut epäviehättävä, ei vaan kolahtanut.
M36
Nyt alkaa tuntua siltä että Ap on tosiaan treffaillut huomattavasti omaa tasoaan alempia miehiä. Kuulostaa niin epäloogiselta. Ehkä miehet eivät uskalla ottaa yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa syy miksi niin tekisin. Haluan avata palapelin, en leikkiä itsestään selvän, itsestään ylentäneen, itsestään leikisti tärkeän tehneen "vaikean" tapauksen kanssa.
Hiljaiset ja sulkeutuneet naiset ovat seksikkäitä ja haaste. Tämän huomasin n. 14 vuotiaana jo.
(harmittavia ovat sitten ne sitä esittävät, jotka tietävät, että se vetää toisia miehiä kuin magneetti kohteeseensa)
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mäkin kokannut ruokaa ensitreffeillä. Mitäs sitten? Sovittiin näin ja pidin sanani. Ei ollut kemiaa ja ensitreffit olivat viimeiset. Ei ollut epäviehättävä, ei vaan kolahtanut.
M36
Me oltiin tässä vaiheessa jo juotu lasit viiniä ja mies halusi tarjota vielä tämän jälkeen - jopa ruokaa. Ekat lasit maksettiin kumpikin itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa syy miksi niin tekisin. Haluan avata palapelin, en leikkiä itsestään selvän, itsestään ylentäneen, itsestään leikisti tärkeän tehneen "vaikean" tapauksen kanssa.
Hiljaiset ja sulkeutuneet naiset ovat seksikkäitä ja haaste. Tämän huomasin n. 14 vuotiaana jo.
(harmittavia ovat sitten ne sitä esittävät, jotka tietävät, että se vetää toisia miehiä kuin magneetti kohteeseensa)
Sinkkumies
Mitähän sä selität? Mistä sä tähän revit hiljaiset naiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36Me oltiin tässä vaiheessa jo juotu lasit viiniä ja mies halusi tarjota vielä tämän jälkeen - jopa ruokaa. Ekat lasit maksettiin kumpikin itse.
Mitä sitten? Ihan semmosta vanhanaikaista kohteliaisuutta? Ei pitäny sua vastenmielisenä muttei syttynytkään? Kysy itse? En käsitä miksi et voi vaan kysyä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Mies
Sinkkumies
Kuules sinkkupoika. Kokemuksesta nyt vaan tiedän, että painoindeksillä 20,5 on moninkertainen todennäköisyys panettavuuteen kuin esim. painoindeksillä 26. Tämä on minun mieltymykseni. Jos sinua panettaa lihavat, niin pidä hauskaa.
Mies
Kiitos. Naisten mielipide se onkin painavaa ..
Sinkkumies
No mutta ottaisihan ap:kin miehiin yhteyttä, jos tarpeeks kiinnostas. Eli ehkä oli tärkeempää se et saa jtn huomioo, ei niinkään just näitten kahden miehen persoonallisuus. Eli seuraava...