Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahdet treffit tällä viikolla takana ja kumpikaan mies ei ole ottanut yhteyttä

Vierailija
30.03.2018 |

Taidan olla aika toivoton tapaus.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kuvaile itseäsi ja oletko koskaan ollut miesten jahtaama? Ehkä olet jo vanha?

31-vuotias olen

Mitä tarkoittaa se, että on miesten jahtaama?

Mitat yms? Lapsia?

Vierailija
22/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ottanut itse yhteyttä...

Ajattelin, että ehjä he voisivat ottaa kun itse pyysin heitä treffeille ja olin aloitteellinen.

Eiköhän tuo ole ihan selvä asia, ettei miehet ole kiinnostuneita.

Minun mielestä sinä teet valinnan olla ottamatta yhteyttä. Toimitko muissakin asioissa elämässä yhtä passiivisesti? Onko silloinkin "syy" muissa?

Uskokaa jo, että jos mies on tarpeeksi kiinnostunut niin hän ottaa yhteyttä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että tapasit molemmat miehet ensimmäistä kertaa. Oletko ihan varma, että heidän näkemänsä kuvat sinusta antavat oikean käsityksen ulkonäöstäsi? Se voi olla hyvin usein syynä, että petytään toisen ulkonäköön, koska on kuvien perusteella oletettu jotain ihan muuta.

Vierailija
24/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, nää ei todellakaan olleet mitään alfoja.

Lähtökohtaisesti ajattelin että he olisivat oman tason alapuolella, mutta olin väärässä.

Tätä aiemmin olen treffaillut paskoja pelimiehiä (alunperin en tiennyt tästä, selvisi vasta ajan kuluessa)

Vierailija
25/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sait kuitenkin kaksi kertaa takaa tällä viikolla.

Sinkkumies

Sinä olet kuvottava

No eipä tarvitse ihmetellä miksi tuo sinkkumies on sinkkumies...

Vierailija
26/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärästä paikasta etsit miestä. Serkun tyttö on kans epätoivoisesti käynyt tindertreffeillä. Se on joillekin miehille vain panoseuran etsimis paikka.

Vierailija
27/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo jopa kaksi eri miestä eikä romanssia syntynyt! Haloo, ei se nyt noin helposti löydy. Kuvaile ulkonäköäsi ..? Löysitkö miehet tinderistä?

Vierailija
28/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi 20,5. En ole siis läski. Vaaleat pitkät hiukset. Mielestäni olen kyllä ihan nätti! Mutta ilmeisesti olen väärässä siinäkin.

Olen tosi surkeana tällä hetkellä

Vierailija
29/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että ehjä he voisivat ottaa kun itse pyysin heitä treffeille ja olin aloitteellinen.

Minun mielestä sinä teet valinnan olla ottamatta yhteyttä. Toimitko muissakin asioissa elämässä yhtä passiivisesti? Onko silloinkin "syy" muissa?

Uskokaa jo, että jos mies on tarpeeksi kiinnostunut niin hän ottaa yhteyttä kyllä.

Kyllä se luonto ajaa sitten .. hehheh .. tiedätte jos panettaa .. hehheh ..

Sinkkumies

Mutta ei se välttämättä kestä.

Vierailija
30/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuvajuttu on tärkeä. Facessa ainakin kaikki varttuneemmat ”tytöt” ovat luonnossa melko rumia. Kuvat ei vastaa yhtään todellisuutta.

Vierailija
31/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota itse yhteyttä. Mutta vain toiseen.

Vierailija
32/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoindeksi 20,5. En ole siis läski. Vaaleat pitkät hiukset. Mielestäni olen kyllä ihan nätti! Mutta ilmeisesti olen väärässä siinäkin.

Siis ymmärrätkö ettei kahdet treffit ole vielä mitään. Tinder vai mitä kautta?

Vierailija
33/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkea esitys. Siinä ollaan samaa mieltä. Luuletko, että kaikki miehet haluaa vaaleat pitkät hiukset. Latinot on panettavia, itse seurustelen myös sen takia mielellään ulkomaalaisten kanssa.

Sinkkumies

Vierailija
34/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut lukemattomia treffejä. Tämä oli nyt vain tämän viikon esimerkki. Johan sanoin, että kusipääpelimiehiäkin on vastaan valitettavasti tullut.

Minulla on koulutus ja työ js olen muutenkin fiksu. Saatan olla jopa aika hauskakin, mutta tänään olen pelkästään vain masentunut.

Vierailija
35/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisen painoindeksillä ole väliä tollo, kunhan naisella on tissiä ja persettä. Ei miehiä tuommoinen joutava kiinnosta. Jos tietäisit jotain miehistä, niin ymmärtäisit sen. Oli indeksi mikä tahansa, mutta jos viisari värähtää, niin se on siinä.

Sinkkumies

On sillä jotain väliä. 20,5 kertoo ainakin ettei ole läski, mikä on hyvä asia.

Mies

Vierailija
36/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista sinä sinkkumies paska

Vierailija
37/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sarjatreffailija

Mutta juurihan sanoit että tapasit samalla viikolla 2 eri miestä.

Vierailija
38/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut lukemattomia treffejä. Tämä oli nyt vain tämän viikon esimerkki. Johan sanoin, että kusipääpelimiehiäkin on vastaan valitettavasti tullut.

Minulla on koulutus ja työ js olen muutenkin fiksu. Saatan olla jopa aika hauskakin, mutta tänään olen pelkästään vain masentunut.

Ei lapsia? Älä masennu..

Voin mä sun kanssa pussailla jos tahdot piristystä ;)

Vierailija
39/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turn off jos on lukemattomia treffejä... En itse ainakaan lämpene sun kuvauksestasi...

Ulkoisesti varmasti jees, mutta en ymmärrä sarjadeittsilijoita. Itsehän tapaan naisia vain tosielmän kautta, tietää heti onko vetoa vai ei.

Vierailija
40/97 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, siinä kohtaa kun aloit nöyrästi kuvailla itseäsi näille trolleille, hävisit pelin. Hanki itsetunto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi