Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähävaraisen oikeudet

Vierailija
30.03.2018 |

Meidän perhe elää pitkälti kädestä suuhun. Mutta teen paljon extratöitä ja nämä rahat käytetään mihin halutaan ja koetaan tarpeelliseksi.

Saimme lahjakortin ja olimme tuttavaperheen kanssa Tukholmassa viikko sitten,
Matka maksoi 55 euroa. Kummatkin maksoimme omat hyttimme.

Me söimme kotona ennen lähtöö ja otimme vähän evästä mukaan.

Aamulla kävimme buffassa aamiaisella, ostimme vrk liput julkisiin ja kävimme mäkissä syömässä.
Kun tulimme takaisin hyttiin, söimme hedelmät loppuun.
Mennen tullen lapset saivat tax freestä karkkipussit ja paluussa esikoinen poika meni aamiaiselle tämän toisen perheen kanssa. Minä tyttären kanssa jätettiin väliin, tytär halusi mielummin mennä leikkihuoneeseen.

Meillä reissu maksoi 180 e yhteensä, kaikki kustannukset, jotka tulivat matkasta.

Tämä toinen perhe taas. Kävivät kaikki mennen tullen syömässä päivällisen buffassa ja ottivat myös aamiaiset. Tukholmassa tulivat keskustasta taksilla laivalle, menossa ottivat Siljan bussin.

Tax freestä ostettiin kotiin herkkuja ja baarissa käytiin yksillä kun lapset nukkuivat. Lapsilla oli itkuhälytin, ovat koulussa, mutta sovittiin sanovat jotain siihen jos tulee hätä. Minulla oli toinen puoli.
Ja kotiin piti mennä taksilla, kun väsytti niin.

Heillä meni rahaa tonni. Meillä 180 e.

Ja nyt toinen valittaa rahatilannetta.

Tämä toinen, matkakumppani jäi työttömäksi vuodenvaihteessa, oli tiedossa jo kauan , siis kesälomasta asti.

Sen sijaan oltaisiin varauduttu mitenkään, laitetaan vikatkin rahat risteilyyn.

Onko työttömän äidin velvollisuus lapsia kohtaan moinen tuhlailu ?

Itse tein monta juttua, jolla sain rahat kasaan. Palkallani maksetaan vain pakolliset.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonni mihin? Ei syömisiin, ostoksiin laivalla tai taksiin keskustasta satamaan saa tonnia kulumaan. Vai oliko niillä hytti, joka maksoi 700 e?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi