Onneksi jumalaa ei ole olemassa
Kuulostaa hirveältä sadistiselta psykopaatilta. Satu kuitenkin pilaa miljardien ihmisten elämän ;-(
Kommentit (105)
mietisitä kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on, että Jumala tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan siellä loppuselvityksessä. Tuntuuko se väärältä pahuudentekijöitä kohtaan.
Tosin Jumala tarjoaa armoaan sille joka kääntyy pahuudestaan ja tekee sovinnon hänen kanssaan.
Tosin teet hyvää tai pahaa, tee kuitenkin sovinto jumalan kanssa.
No siis se, että sillä uhkaillaan kanssaihmisiä tässä elämässä, kun tuosta ei ole sullakaan mitään faktaa eikä todisteita. Eli vahvin saa siinäkin tuomita muita.
t.kristallikissa
Kyllä Hän on olemassa. Et vain ole VIELÄ häntä kohdannut. Mutta jos etsit häntä, Hän kyllä ilmoittaa itsestään. Aloita esim. rukouksella: En usko, että olet olemassa. Toista tämä rukous aamuisin ja katso mitä tapahtuu. Saat sitten kokea uskovien esirukouksen voiman. Juuri tuo postauksesi osoittaa, että olet ”kutsuttu”. Onnea matkaan!
En usko jumaliin. On asiatonta leimata minua "ateisti"ksi. Ateisti pohtii ja toimii, minä olen vain vapaa, ulkopuolella koko pelleilystä.
Vierailija kirjoitti:
mietisitä kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on, että Jumala tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan siellä loppuselvityksessä. Tuntuuko se väärältä pahuudentekijöitä kohtaan.
Tosin Jumala tarjoaa armoaan sille joka kääntyy pahuudestaan ja tekee sovinnon hänen kanssaan.
Tosin teet hyvää tai pahaa, tee kuitenkin sovinto jumalan kanssa.
No siis se, että sillä uhkaillaan kanssaihmisiä tässä elämässä, kun tuosta ei ole sullakaan mitään faktaa eikä todisteita. Eli vahvin saa siinäkin tuomita muita.
t.kristallikissa
Missä uhkaillaan ja ketä. Onko sinua uhkailtu? Kumma kun minua ei ole koskaan uhkailtu Jumalalla.
Yksi ateisti meinas käydä kerran iholle mutta kehotin vaan poistamaan facekavereistaan kun kävin liikaa hänen ateismi-uskonnollisuuttaan ärsyttämään.
Jumala on olemassa. Minulle ja monelle muulle. Onneksi.