Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi jumalaa ei ole olemassa

Vierailija
30.03.2018 |

Kuulostaa hirveältä sadistiselta psykopaatilta. Satu kuitenkin pilaa miljardien ihmisten elämän ;-(

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnonvapaus ei koske lapsia mikä on niin väärin.

Uskonnonvapaus pitää koskea myös lapsia jotta saadaan maailman parannettua sairaudesta nimeltä uskonto.

Uskonnot kaappaavat lapset jäsenikseen heti syntymän jälkeen. Lapsille pitää saada uskonnonvapaus myös vanhempiensa uskosta.

Vierailija
2/105 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se satu niiden ihmisten elämää pilaa, vaan ne toiset ihmiset. Jos lapsille uskotellaan uskontopaskaa, niin lapsen on tietenkin vaikeaa erottaa todellisuutta saduista ja uhkailuista, jolloin asia saattaa haitata myös aikuista elämää. Siitä vastuussa ovat kuitenkin ns. lähimmäiset, ei satu itsessään.

t.kristallikissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljardien? Niitä miljardien jumalia kutsutaan Allahiksi tai Buddhaksi tai Brahmaksi. Täällä sitä vaan ollaan Jumalaan uskovina muka kaiken järjestäjiä. Laajenna maailmankuvaasi, tämä on kehotus!

Vierailija
4/105 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän tuntuisi uskoa johonkin mitä ei ole olemassa, siis sellaisena elämän perustuksena? Ilmeisesti ei aina niin kovin pahalta, kun osa on siinä ihan onnellisia. Mutta onhan sitä onnettomiakin uskovaisia aina ollut, masentuneita, pelkääviä, itsetunnoltaan nujerrettuja, joita muut sitten määräilevät. Ja joilla ei ole mahdollisuutta oikeastaan koskaan syyttää heitä syyttäneitä ihmisiä siitä, mitä ovat aiheuttaneet, koska heille vedotaan välittömästi Jumalan tahtoon.

t.kristallikissa

Vierailija
5/105 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon itse ainakin siihen että on olemassa jokin korkeampi "voima".

Me ihmiset olemme pieniä kuin muurahaiset tässä maailmankaikkeudessa. Sen yksi osa.

Mitä Jumalan olemassaoloon ja uskomiseen tulee niin eiköhän jokainen tiedä sisimmässään miten asia on.

Vierailija
6/105 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se satu niiden ihmisten elämää pilaa, vaan ne toiset ihmiset. Jos lapsille uskotellaan uskontopaskaa, niin lapsen on tietenkin vaikeaa erottaa todellisuutta saduista ja uhkailuista, jolloin asia saattaa haitata myös aikuista elämää. Siitä vastuussa ovat kuitenkin ns. lähimmäiset, ei satu itsessään.

t.kristallikissa

Lasten suojelu pitäisi säätää lakiin.

Uskovaiset oikein hekumoivat kun saavat iskettyä lapsiin sairaan elinikäisen pelon ja ahdistuksen. Tyyliin: "Uppoavassa laivassa ei ole ateisteja"

Vierailija
7/105 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset hoitavat tuon elämän pilaamisen kyllä ihan itse. Ihmiset niitä uskontoja keksivät ja niitä tulkitsevat kukin omista lähtökohdistaan käsin, sekä päättävät uskoa tai olla uskomatta, elää niiden mukaan tai olla elämättä. Terveelle mielelle kaikki on tervettä, sairaalle mielelle kaikki on sairasta. Millainen ihminen, sellainen maailma. Kaiken pahan alku ja juuri on ihminen itse. 

Vierailija
8/105 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miljardien? Niitä miljardien jumalia kutsutaan Allahiksi tai Buddhaksi tai Brahmaksi. Täällä sitä vaan ollaan Jumalaan uskovina muka kaiken järjestäjiä. Laajenna maailmankuvaasi, tämä on kehotus!

"Vuonna 2012 kristittyjen määrä koko maailman väestöstä on 33 prosenttia."

Mutta samaa paskaa ovat muunkin nimiset.

Vierailija
9/105 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset hoitavat tuon elämän pilaamisen kyllä ihan itse. Ihmiset niitä uskontoja keksivät ja niitä tulkitsevat kukin omista lähtökohdistaan käsin, sekä päättävät uskoa tai olla uskomatta, elää niiden mukaan tai olla elämättä. Terveelle mielelle kaikki on tervettä, sairaalle mielelle kaikki on sairasta. Millainen ihminen, sellainen maailma. Kaiken pahan alku ja juuri on ihminen itse. 

Kyllä sairasmieliset ihmiset kuitenkin muokkaavat tervemielisistä lapsista sairaita.

t.kristallikissa

Vierailija
10/105 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on naivia pskaa. Tietenkin ihmiset tekevät noita päätöksiä, mutta turha sinun kuvitella, että uskonnon uhri on ihan itse valinnut olla uskonnon uhri ja voida pahoin. Etteikö sillä olisi tekemistä nimenomaan ympäristön muiden ihmisten käytöksen kanssa.

t.kristallikissa

Vierailija
11/105 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelette siitä että esimerkiksi vanhankantaiset suomalaiset uskoivat kotihaltijoihin ja metsä oli pyhä paikka jossa ei saanut meluta , karhu oli pyhä eläin jne? Uskomukset tottakai muuttavat muotoaan tai lakkaavat kokonaan olemasta mutta jostainhan nuokin saivat alkunsa.

Vierailija
12/105 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Jumala (Jeesus) on olemassa.

On antanut mulle mielettömän rauhan ja ilon!

Vierailija
13/105 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee parannus vielä kun voit, ettet joudu kadotukseen!

Vierailija
14/105 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on naivia pskaa. Tietenkin ihmiset tekevät noita päätöksiä, mutta turha sinun kuvitella, että uskonnon uhri on ihan itse valinnut olla uskonnon uhri ja voida pahoin. Etteikö sillä olisi tekemistä nimenomaan ympäristön muiden ihmisten käytöksen kanssa.

t.kristallikissa

Toki. Mutta aikuisena jokainen kuitenkin osaa, tai ainakin pitäisi osata jo eri tavalla punnita ja kyseenalaistaa kaikkea sitä mihin on kasvatettu. Ja valita toisin omien lasten kohdalla jos on tarpeen.

Vierailija
15/105 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yksinkertaista ongelmaa liikaa. Kyllä uskonnolla on suuri merkitys ihmisten pahoinvoinnille monessa maailman kolkassa.

Vierailija
16/105 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnonvapaus ei toteudu. Uskovaisten ja tervejärkistenkin lapset altistetaan aivopesulle helvetin tulilla tehostettuna lähes poikkeuksetta.

Vierailija
17/105 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

Toki. Mutta aikuisena jokainen kuitenkin osaa, tai ainakin pitäisi osata jo eri tavalla punnita ja kyseenalaistaa kaikkea sitä mihin on kasvatettu. Ja valita toisin omien lasten kohdalla jos on tarpeen.

No ei ne ihmisestä niin irrallaan enää siinä vaiheessa ole ne opit, kuin sinäkin naivisti kuvittelet. Ja mitä tilalle? Mistä usko ja luottamus elämään, jos se on viety?

t.kristallkissa

Vierailija
18/105 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnonvapaus ei toteudu työajoissakaan, vaan kaikki pakotetaan käyttämään suuri osa vuotuisista vapaapäivistään päähihhulien satuhahmojen vuosipäivinä.

Satuhahmot eivät anna kenellekään yhtään palkallista vapaapäivää.

Vierailija
19/105 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskonnonvapaus ei toteudu työajoissakaan, vaan kaikki pakotetaan käyttämään suuri osa vuotuisista vapaapäivistään päähihhulien satuhahmojen vuosipäivinä.

Satuhahmot eivät anna kenellekään yhtään palkallista vapaapäivää.

Samat levähdyshetket voisivat olla ateistisiakin juhlia, joten en tajua ongelmaasi.

t.kristallikissa

Vierailija
20/105 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Jumala (Jeesus) on olemassa.

On antanut mulle mielettömän rauhan ja ilon!

Onneksi Kristalli (ja alkoholi) on olemassa.

On antanut mulle ja Siltsulle mielettömän rauhan ja ilon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi