Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Tänään oli toinen neuvola. Kaikki hyvin, vauvan sydänäänet kuuluivat vaikka kotona olin jo säikähtänyt kun ei saatu niitä kuulumaan stetarilla... Paino oli hiukan laskenut, mutta onneksi ei kovin paljoa. En kyllä ymmärrä miten se on mahdollista kun toisaalta vatsakin on alkanut kasvaa eikä mitkään normaalit housut enää sovi jalkaan. Minun hankintojani ovatkin olleet tällä viikolla äitiysvaatteet. Vauva kun on ensimmäinen, mitään ei ole entuudestaan olemassa. Vauvalle ei ole vielä yhtikäs mitään. Hankin varmaan kaiken vasta aivan viime hetkellä, kun kaikki alkaa olla todellisempaa. Jotenkin pelottaa, jos hankkisin vauvakamoja ja sitten jokin menisikin pieleen, enhän kestäisi katsoa niitä tavaroita. Mutta pakkohan niitä jossain vaiheessa on alkaa hankkia.

Anni rv.14+4

Vierailija
42/44 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hoitopöytä aina ollut vessassa,pesukoneen päällä.Yläpuolella on ollut hylly vaipoille yms. tarvikkeille ja hyvin on toiminut,niin tulee taaskin.

Muuten tarvikkeista.Meillä on kuopuksen jäljiltä rattaat,cityrattaat,pinnasänky..ja jotain pientä,mutta hankintoja kyllä riittää tehtäväksi.Kahdelle lapselle olen ottanut äitiyspakkauksen,tälle en taida ottaa.Olen ostellut alennusmyynneistä jo muutamia vaatteita,bodeja ja sellaisia.Pikkuhiljaa teen hankintoja,sillä vaikken kaikenmaailman vitkuttimia hankikaan,niin kyllä sitä hankittavaa kaikkineen on aika määrä=)Ja onhan niitä kamppeita niin kiva hypistellä ja ostella.Tänäänkin ostin niin suloisen luonnonvalkoisen neuleen,että sen vois seinälle koristeeksi ripustaa=)Kaikkien hankaluuksien jälkeen ajattelin että nyt on aika uskoa että kaikki menee hyvin ja me saamme sen pikkuviitosen onnellisesti kotiin,niin sitten rupesin niitä pikkuostoksia tekemään.

Liikkeitä en taida sittenkään vielä tuntea,vaikuttaisikohan istukan sijainti siihen?

kimmi rv 16+1

ps minulla on kyllä jo hirmu iso maha...vanhaa löllykkää jäljellä,mutta on siellä se vauvamasukin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/44 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, olen yksin lasten kanssa kotona kun mies on pelireissulla vaatimattomasti n. 250km päässä. Lähti tuossa 7 tuntia sitten, hyvä jos puolilta öin olisi takana... Lapset riekkuu yläkerrassa, laitoin jo unille mutta saas nähdä rupeavatko, kun on nyt kesän aikana ollut aika tuskallista touhua (meille vanhemmille ainakin).

Mulla on edelleen kuvotusta jatkuvasti, varsinkin jos yhtään mitään "tekee" eli lähinnä fyysisesti rasittaa itseään. Kunto on kyllä laskenut kesän aikana pohjalukemiin, tuskin jaksaisin enää juostakaan yhtään :( Kiloja on mulle tullut 5, ne tuli jo eka neuvolaan mennessä mutta sen jälkeen ei mikään ole muuttunut. Maha on kyllä kasvanut, mukana on läsää mutta sellainen tasapaksu vauvamahakin näkyy jo!

hoitopöytäkäytänteistä sen verran, että kahden lapsen jälkeen suosittelen, mikäli se vain on mahdollista, sijoittamaan hoitopöydän vesipisteen läheisyyteen. Näin vauvaa ei tarvitse kanniskella pyllynpesuun matkojen takaa. Esikoisen kanssa jonkun kerran pää kolisi karmeihin pesulle mennessä ja sen asunnon jälkeen viisastuin hoitopisteen sijoittelussakin huomattavasti...

Minulla ei tosiaan mitään kiirettä ole tavaroiden haalimisessa, lähinnä se onkin sitten lainatavaroiden takaisin haalimista. Äitiyspakkauksen aion tällä kertaa ottaa, koska viimeksi en sitä ottanut. Sen lisäksi tuskin tulee juuri ostettua vaatteita - ennemminkin entisiä pitää karsia pois :P

Mutta nyt nukuttamaan noita kahta riiviötä, joilla kuuluu olevan showmeininki päällä :S

eikkuli 12+6

Vierailija
44/44 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks Minna_J hienoa että kaikki on ok :) Ja muillekin hyvien uutisten vastaanottajille onnittelut.

Mulla oli tänään neuvola, jossa kaikki ok. Verenpaine oli 106/84 josta täti vähän koitti motkottaa..Mutta näytin viime raskauden korttia joissa luvut on pyöriny alusta saakka samoissa luokissa. Se lähinnä ihmetteli sitä alapainetta.Mutta mulla se on aina siinä 78-84 luokissa. Mun peruspulssikin on normaalia nopeampi. Kuin myös äidilläni. Jolla on kylläkin liian matala verenpaine...No mutta se siitä.

Painoa ei ollut kertynyt melkeinpä mitään. Olen 100g lähtöpainoa painavempi.heh.

"Diegon" (esikoisen antama vauvanimi) sydänäänet kuului hienosti..tosin niitä sai välillä vähän pyydystellä kun tais olla kaverilla meno päällä. Rutisi ainakin siihen malliin.

Mulle muuten siinä ekassa ultrassa (jossa olin viikol 12) sanottiin et pojalta näyttää! Yllätyin koska en edes kysynyt asiaa (ei sillä etten haluaisi tietää)..vaan että ei kai niin pienestä vielä oikein voi sanoa. Käsittääkseni tytöt ja pojat näyttää alkuvaiheessa aika samoille. Mutta vielä kuvistakin "täti" näytti missä on pikkuveitikka ja kivekset. No..Raskaus on kyllä ollut TÄYSIN erilainen kuin kolme edellistä (joísta kaikista tyttö)..eli siinä mielessä voisin kuvitellakin että poika ois tulossa.

Pääasia et kaikki on kunnossa, mutta pakko tunnustaa että olis se pikkuinen poikakin kiva kun on ennestään vain tyttöjä. Elokuun lopulla mulla on sitten se toinen ultra jossa ajattelin kysyä näkyykö vehkeitä vielä vai ei. :p