Magnesium
Oletteko käyttäneet odotusaikana magnesium-valmisteita? minkä merkkisiä? Onko ollut apua suonenvetoihin tai sydämen tykytyksiin?
Kommentit (7)
Olen itse syönyt toista merkkiä, onko siitä sitten jotain haittaa??
äitimiia rv 25+4
Itse olen myös syönyt magnesiumia, mutta tuosta Emgesanista en ole koskaan kuullutkaan. Miksi ihmeessä muut merkit eivät kelpaisi?
Itselleni suositeltiin poretabletteja jotka imeytyy hyvin...mutta
niissäpä on makeutusainetta. Ostin niitä ja kotona vasta huomasin.
Banaanista saa magnesiumia:)
ostin ihan oma-aloitteisesti Emgesania, siinä ainakin sanotaan että sallittua käyttää raskaus-ja imetysaikana. Neuvolasta taas suhtautuivat vähän varauksella kun sanoin niitä napsivani 1/pv. On ainakin minulal pitänyt suonenvedot ja turvotukset kohtuullisissa rajoissa.
eikkuli 34+0
itse olen myös syönyt tuota Emgesania. apteekista nappasin vaan purkin mukaan samaa sarjaa josta syön kalkkia, oli muistaakseni vielä edukkaammasta päästä ko. valmisteita.
jossain oli että kalkki+magnesium yhdistelmä auttaisi vielä paremmin. ainakin mulla ei ole kertaakaan ollut suonenvetoja sen jälkeen kun aloitin magnesiumin syönnin:)
C, rv 37+1
Hei,
Minun naistenlääkäri määräsi minulle magnesiumia, pienten vuotojen jälkeen. Sanoi muistaakseni, että se tekee kohdusta pehmeämmän/joustavamman. Tänään saan tietää tuleeko niitä syödä jatkossakin vai ei. Nyt olen pari viikkoa niitä syönyt.
Seirana rv11
Itse juuri soitin neuvolaan ja kysyin samaa kun olen kärsinyt suonenvedoista monena yönä. Terkka sanoi, että vain apteekista saatavaa Emgesan- valmistetta saa käyttää. EHdotti viikon tehokuuria, 2 tabl päivässä ja sitten yksi sen jälkeen. Toivottavasti auttaa...