Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Magnesium

22.02.2006 |

Oletteko käyttäneet odotusaikana magnesium-valmisteita? minkä merkkisiä? Onko ollut apua suonenvetoihin tai sydämen tykytyksiin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juuri soitin neuvolaan ja kysyin samaa kun olen kärsinyt suonenvedoista monena yönä. Terkka sanoi, että vain apteekista saatavaa Emgesan- valmistetta saa käyttää. EHdotti viikon tehokuuria, 2 tabl päivässä ja sitten yksi sen jälkeen. Toivottavasti auttaa...

Vierailija
2/7 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse syönyt toista merkkiä, onko siitä sitten jotain haittaa??

äitimiia rv 25+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös syönyt magnesiumia, mutta tuosta Emgesanista en ole koskaan kuullutkaan. Miksi ihmeessä muut merkit eivät kelpaisi?

Vierailija
4/7 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni suositeltiin poretabletteja jotka imeytyy hyvin...mutta

niissäpä on makeutusainetta. Ostin niitä ja kotona vasta huomasin.

Banaanista saa magnesiumia:)

5/7 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin ihan oma-aloitteisesti Emgesania, siinä ainakin sanotaan että sallittua käyttää raskaus-ja imetysaikana. Neuvolasta taas suhtautuivat vähän varauksella kun sanoin niitä napsivani 1/pv. On ainakin minulal pitänyt suonenvedot ja turvotukset kohtuullisissa rajoissa.

eikkuli 34+0

Vierailija
6/7 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen myös syönyt tuota Emgesania. apteekista nappasin vaan purkin mukaan samaa sarjaa josta syön kalkkia, oli muistaakseni vielä edukkaammasta päästä ko. valmisteita.

jossain oli että kalkki+magnesium yhdistelmä auttaisi vielä paremmin. ainakin mulla ei ole kertaakaan ollut suonenvetoja sen jälkeen kun aloitin magnesiumin syönnin:)

C, rv 37+1

Vierailija
7/7 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Minun naistenlääkäri määräsi minulle magnesiumia, pienten vuotojen jälkeen. Sanoi muistaakseni, että se tekee kohdusta pehmeämmän/joustavamman. Tänään saan tietää tuleeko niitä syödä jatkossakin vai ei. Nyt olen pari viikkoa niitä syönyt.

Seirana rv11