Suomen järjetön huumepolitiikka tuhoaa Jari Sillanpään elämän. :(
Mies ei ole tehnyt mitään pahaa, mutta Suomi varastaa jättisakoilla koko hänen omaisuutensa. Katsokaa vain niin hän lopulta kuolee varattomana katuojaan.
Jos ihminen on huumeriippuvainen, ei hänen elämäänsä pidä pilata järjettömillä sakoilla. Vai luuletteko, että sakot vievät hänen riippuvaisuuden mennessään?
Täysin järjetön ja sairas maa tämä Suomi!
Kommentit (120)
Eiköhän kyseinen idiootti tuhoa itse elämänsä. Tyypillinen epätasapainoinen homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toista...
Eiköhän se ihan itse pilaa elämänsä. Aikuisen pitäisi osata käyttää järkeänsä.
Hän on viettänyt tähän mennessa ihan hyvää elämää ja kerännyt omaisuutta vaikka huumeita on käyttänyt koko aktiiviuran kuten muutkin artistit. Ongelmat alkavat vasta sitten kun joudut Suomen valtion hampaisiin. - AP
Rikos on rikos, ja ihan syystä rikokseksi luokiteltu. Vai pitäisikö muutkin rikolliset jättää ottamatta kiinni ja tuomitsematta vain sen perusteella, että tähän mennessä ihan hyvää elämää elänyt ja omaisuutta kerännyt?
Noniin, katsoppa tämä tässä on rautalanka. Alan nyt vääntämän sitä.
Kun varastat, raiskaat, pahoinpitelet, murtaudut, murhaat yms. teet vahinkoa toiselle ihmiselle.
Kun käytät huumeita/alkoholia niin teet sen itsellesi.
Got it?
Kommunistit haluaa rahansa, muuten lähdet vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Jartsa on tehnyt rikoksen mistä häntä pitää rangaista, niin kuka on uhri?
Valtio ainakin. Alkoholikin on laillista kaupasta ostettuna, mutta ei itse valmistettuna. Verot pitää maksaa, ja verojen maksamatta jättäminen on kaikilta pois.
Käyttämällä tehdyn alkoholin valmistaminen on täysin laillista Suomessa. Tislaaminen on luvanvaraista.
Itse taas kummastelen kuinka ihmiset paapovat Jaria. Vankilaan hänet pitäisi laittaa ja isot sakot päälle. Kyllä Jari on aivan itse elämänsä pilannut eikä häntä siitä tarvitse sääliä. Rikollinenkin kaiken lisäksi koska on huumeiden salakuljettaja.
Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Olisipa Thaimaan huumepolitiikka hoitanut tämänkin ceissin. Tajuaako Siltsu edes kuinka lähellä elinkautista vankilassa kävi?
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Olisipa Thaimaan huumepolitiikka hoitanut tämänkin ceissin. Tajuaako Siltsu edes kuinka lähellä elinkautista vankilassa kävi?
:D hahaa! Kyllä te av-mammat ootte idiootteja! Luuletko, että grammasta vankilaan menee? Sakoilla tai lahjuksilla se olis hoidettu.
Bangkok Hilton. Ei mulla muuta.
Jarin ulkoisesta olemuksesta näkee, että alkoholi on piriä vaarallisempaa.
Jari-paran ongelma on, että lähti salakuljetukseen mukaan. Pelkkä käyttörikos on ihan eri asia kuin huumekauppaan sekaantuminen.
Muuten olen sitä mieltä, että Portugalin malli pitäisi ottaa meillekin, eli pelkästä käytöstä ei rangaista vaan joutuu hoitoon.
Kusipää homo linnaan kovennetulla tuomiolla!
Vierailija kirjoitti:
Itse taas kummastelen kuinka ihmiset paapovat Jaria. Vankilaan hänet pitäisi laittaa ja isot sakot päälle. Kyllä Jari on aivan itse elämänsä pilannut eikä häntä siitä tarvitse sääliä. Rikollinenkin kaiken lisäksi koska on huumeiden salakuljettaja.
Sinulta on nyt vähän suhteellisuudentaju hukassa. Suuri osa lääkkeistä - muistakin kuin päihteeksi luokiteltavista - on sivuvaikutuksiltaan yhtä vaarallisia kuin huumeet, mutta niiden käyttöä ei valvota juurikaan. Samoin alkoholi on laillinen päihde, joka ei ole juurikaan harmittomampi kuin miedot huumeet. Eli huumeidenkäyttäjien demonisointi on turhaa. Ja haitallista, koska se ajaa heidät marginaaliin ja rikollisten pariin heti kättelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Jari-paran ongelma on, että lähti salakuljetukseen mukaan. Pelkkä käyttörikos on ihan eri asia kuin huumekauppaan sekaantuminen.
Se, että minigrip-pussin pohjalta löytyy kristallin jämät, ei edelleenkään ole huumekauppaa sekaantumista Suomen lain silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa Siltsulle Suomen lainsäädäntö huumeiden suhteen tulee yllätyksenä. Hän on itse valinnut käyttää rahojaan näin (=huumeisiin ja sakkoihin).
Hölmö poika sinänsä. Jopa kissatkin tietää amfetamiinin ja metamfetamiinin syövän lopulta sun aivot. Nyt ei puhuta mistään pössyttelystä tai keskikeppanan lipittämisestä.
Kaveri on jo aika syvällä marjapuurossa siinä kohtaa kun alkaa ratista käry käydä ja heti perään lentelelee kide taskussa muutaman maailman kuumottavimman tullin läpi kuin joku narkkarimuuli. Noilla tuloilla asiat voi hoitaa asiat muuta kautta. Silsu yrittää jallittaa ittensä narun jatkoksi.
Asiaa. Siltsulla on tasan kaksi vaihtoehtoa: hoitoon tai hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan tajua tarvetta vetää pää sekaisin. Jotain täytyy olla pahasti elämässä pielessä, jos sellaista kaipaa.
No shit, Sherlock.
Päihdetyötä tekevät ovat kertoneet, että monet asiakkaat ovat kuvailleet huumeiden olevan parasta, mitä heille on tapahtunut. Insestin uhreja yms. vakavia tapauksia olivat.
On olemassa asioita, joista ei vain voi aina terapiallakaan parantua. Ole iloinen, jos omat ongelmasi ovat sellaisia, että niihin löytyy lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että minigrip-pussin pohjalta löytyy kristallin jämät, ei edelleenkään ole huumekauppaa sekaantumista Suomen lain silmissä.
No ei, mutta se, että tuot tullista läpi jotain tuollaista kamaa ei todellakaan saa viranomaisia kohtelemaan sua mitenkään anteeksiantavasti. Aivoja saa käyttää. Mutta Jarilla ne ei ehkä enää ole ihan priimakunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei, mutta se, että tuot tullista läpi jotain tuollaista kamaa ei todellakaan saa viranomaisia kohtelemaan sua mitenkään anteeksiantavasti. Aivoja saa käyttää. Mutta Jarilla ne ei ehkä enää ole ihan priimakunnossa.
Tai sitten se vaan ajatteli, että ihan sama jos tulee pienet sakot. H-merkintäkin on yhdentekevä Sillanpään tuloilla ja varallisuudella ja sehän Jarilla on jo ennestään.
Toivottavasti lakia muutetaan järkevämpään suuntaan. Ei ihmisten elämää saa tuhota kun eivät ole mitään pahaa tehneet.
Valtio ainakin. Alkoholikin on laillista kaupasta ostettuna, mutta ei itse valmistettuna. Verot pitää maksaa, ja verojen maksamatta jättäminen on kaikilta pois.