Olen 75-syntynyt mies enkä ole vanhentunut juuri yhtään viimeisen 15 vuoden aikana
Eli vajaalta 30-kymppiseltä edelleen näytetään. Jotenkin jäänyt sellainen kuva että naiset vanhentuvat aikaisemmin ja ikäiseni naiset ovat aika vanhankin näköisiä.
Kommentit (51)
Kuinka kiehtovaa. Piirrä kuva ja laula tämä tarina?
Olen ennenkin tällä palstalla sanonut että ikäluokkasi on täynnä pellejä jotka luulevat itsestään liikoja.
Kannattaa katsoa peiliin, eikä sitä vanhaa valokuvaa.
Heh, mun eksästäni voisi sanoa aivan samaa. Täyttänyt viime vuonna 40 ja näyttänyt täsmälleen samalta siitä asti kun oli 28. Mutta ei se siitä johdu että hän näyttäisi nyt 28-vuotiaalta, vaan hän näytti aika keski-ikäiseltä jo silloin alle 30-vuotiaana.
Optikolle, mars. Lähinäkö on alkanut heiketä. 15 vuotta näkyy ihmisessä, ja saa näkyäkin.
Minusta tuntuu, että melkein kaikki miehet sekä naiset ajattelevat jossain kohtaa elämäänsä näyttävänsä nuoremmalta kun oikeasti ovatkaan.
Ei tarvitse edes olla esim. selkeitä ryppyjä, kun kyllähän kasvojen piirteet muutenkin iän myötä muovautuu. Lisäksi itse ei välttämättä näe niitä ryppyjä, koska peilistä katsotaan aina tietyllä ilmeellä ja rypyt saattaa tullakin selvästi esiin vasta esim. nauraessa tai muun ilmeen kohdalla.
Vanhenemista ei ehkä itse ja läheiset niin huomaa kun tapahtuu pikkuhiljaa. Valokuvista voi tietty aina vertailla, mutta ei nekään aina niin todenmukaisia ole.
Ottakaa ihmeessä todesta tämäkin ikäprovo.
Äsken sun pallit vielä roikkui polvissa ja valitit?
Vierailija kirjoitti:
Uskon kyllä että näytät vajaalta.
:'D
(Mä luin "valjulta", mutta totta, vajaahan toi on.)
Vierailija kirjoitti:
Olen ennenkin tällä palstalla sanonut että ikäluokkasi on täynnä pellejä jotka luulevat itsestään liikoja.
Tällekin yläpeukkuja??
Ettekö tunnista yhtäkään trollia?
Vai nautitteko muuten vaan haukkumisesta?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että melkein kaikki miehet sekä naiset ajattelevat jossain kohtaa elämäänsä näyttävänsä nuoremmalta kun oikeasti ovatkaan.
Ei tarvitse edes olla esim. selkeitä ryppyjä, kun kyllähän kasvojen piirteet muutenkin iän myötä muovautuu. Lisäksi itse ei välttämättä näe niitä ryppyjä, koska peilistä katsotaan aina tietyllä ilmeellä ja rypyt saattaa tullakin selvästi esiin vasta esim. nauraessa tai muun ilmeen kohdalla.
Vanhenemista ei ehkä itse ja läheiset niin huomaa kun tapahtuu pikkuhiljaa. Valokuvista voi tietty aina vertailla, mutta ei nekään aina niin todenmukaisia ole.
Varmaan aika monet näyttävät reilu parikymppisenä nuoremmilta kun on sitä pyöreyttä vielä kasvoissa. Sitten luulevat, että aina näyttävät nuoremmalta, vaikka kolmikymppisenä oikeastaan kaikki jo ihan näyttävät ikäisiltään.
Olen 60v nainen ja vielä multa kysytään papereita kun ostan röökiä?
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa ihmeessä todesta tämäkin ikäprovo.
Totta kai otetaan. Tänne vaan ikäprovoa, kyllä täältä pesee kommenttia niin että kohta ollaan Suplassa klippinä.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen aina tiennyt näyttäväni vanhemmalta kuin olen. Alaikäisenä siitä oli hyötyäkin kun pääsi baariin. Nyt kyllä mieluusti näyttäisin edes oman ikäiseltäni enkä yli nelikymppiseltä.
-M33
Näytät siis vajaalta kolmekymppiseltä? Hehh.
Minä sentään näytän täyspäiseltä.
Siitä muuten tietää että on nuoren näköinen jos sellaiset noin parikymppiset naiset tsiigailee.
AP mies
Vierailija kirjoitti:
Siitä muuten tietää että on nuoren näköinen jos sellaiset noin parikymppiset naiset tsiigailee.
AP mies
Älä nyt vie tätä tähän tylsään suuntaan.
Niinhän sinä reppana kuvittelet, etkä ole ainoa.