Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 75-syntynyt mies enkä ole vanhentunut juuri yhtään viimeisen 15 vuoden aikana

Vierailija
28.03.2018 |

Eli vajaalta 30-kymppiseltä edelleen näytetään. Jotenkin jäänyt sellainen kuva että naiset vanhentuvat aikaisemmin ja ikäiseni naiset ovat aika vanhankin näköisiä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että melkein kaikki miehet sekä naiset ajattelevat jossain kohtaa elämäänsä näyttävänsä nuoremmalta kun oikeasti ovatkaan.

Ei tarvitse edes olla esim. selkeitä ryppyjä, kun kyllähän kasvojen piirteet muutenkin iän myötä muovautuu. Lisäksi itse ei välttämättä näe niitä ryppyjä, koska peilistä katsotaan aina tietyllä ilmeellä ja rypyt saattaa tullakin selvästi esiin vasta esim. nauraessa tai muun ilmeen kohdalla.

Vanhenemista ei ehkä itse ja läheiset niin huomaa kun tapahtuu pikkuhiljaa. Valokuvista voi tietty aina vertailla, mutta ei nekään aina niin todenmukaisia ole.

Tähän liittyy mielestäni myös se kun puhutaan esim. nyt vaikka nelikymppisistä, jotka pukeutuu kuin parikymppiset. Kyse ei ole välttämättä siitä, että yritetään olla vielä nuoria vaan tuo edellinen yhdistettynä siihen, että voi myös henkisellä tasolla kokea itsensä edelleen nuoreksi vaikkei enää sitä olekaan.

Itsekin alan kohta olemaan lähempänä kolmeakymmentä kuin kahta ja olen vähän itsekin tähän havahtunut. Koen olevani edelleen nuori parikymppinen, vaikka ei minua kai enää voi kovin nuoreksi laskea. Tämä tunnehan voi hyvinkin jatkua vielä vaikka sinne nelikymppiseksi asti. :D

Vierailija
42/51 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo on mahdollista. Voi tulla monen vuoden "tauko" vanhenemisessa, eli näyttää suht samalta. Kunnes taas rysähtää ja vanheneekin enempi. Vaihtelee eri ihmisillä,  miten aallot menee. Itse säilyin nuorekkaana nelikymppiseksi, aina luultiin nuoremmaksi, nyt tuntuu että oon äkkiä vanhentunut muutamana viime vuonna. Silti väitän olevani vielä suht hyvin säilynyt ikäisekseni :)

Mutta usein se on niinkin, että ei vain näe omaa vanhenemistaan, kun joka päivä näkee peilistä. Usein näen kaupassa kauempaa jonkun keski-ikäisen tyypin, sitten tunnistan yläasteajan tutuksi ja heti näen hänet nuorempana, se yläasteaikainen luukki kauheine permanentteineen muistuu mieleen.

N-72

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Olin viime viikolla kurssilla ja nuoret kanssaopiskelijat luulivat, että olen n. 35 v. Asia tuli puheeksi kun oli puhetta lasten iästä ja sanoin esikoiseni olevan 24. Olivat sitä mieltä, että olen sitten tehnyt lapseni hyvin nuorena, no sanoin, että en nyt mitenkään teini ollut kun esikoinen syntyi, olin 26 v. Täytin juuri 50 v. En osaa itse sanoa minkä ikäiseltä näytän, mutta aika usein saan kuulla tuon 35 v, johtuu varmaan siitä, että pukeudun aika värikkäästi, ei ole hiuksissa harmaata, ei silmälaseja, olen hoikahko eikä ole ryppyjä. Omasta mielestäni kyllä näytän ihan erinäköiseltä kuin 35-v ja nimenomaan vanhemmalta.

Ei se oma mielipide ja tunne siis vielä paljon kerro. 

Vierailija
44/51 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös kinutaan parran kasvatusta ja hiukan hämmentävää katsoa joitakin 38 vuotiaita miehiä jotka näyttää  lähinnä setämiehiltä lapsuudessa vaikka itse 10 vuotta vanhempi.

Voisitko olla vielä vähän sekavampi? Miten niin "myös"? Kuka kinuaa? Mikä on "setämies lapsuudessa"?

En tiedä oonko väsynyt tai jotain, mut nauran vedest silmissä tätä :D :D Joo todellakin, voisko enää olla sekavampi :D

Vierailija
45/51 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä on paljonkin näitä, jotka onnistuvat näyttämään kolmekymppisestä viisikymppiseksi melkein samalta. Ukkoontuminen tapahtuu nopeasti sitten, kun se lopulta pääsee vauhtiin. Älä huoli, eivät vuodet sinuakaan ole unohtaneet :)

Vierailija
46/51 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli vajaalta 30-kymppiseltä edelleen näytetään. Jotenkin jäänyt sellainen kuva että naiset vanhentuvat aikaisemmin ja ikäiseni naiset ovat aika vanhankin näköisiä.

Melkomoinen rusina olet, jos kolmekymppiskymppiseltä näytät jo tuossa iässä, sillä 30 x 10 = 300. Eri asia olisi, jos näyttäisit 3-kymppiseltä, eli kolmekymppiseltä, eli 30-vuotiaalta. Silloin olisikin syytä kerskua!

Vierailija
47/51 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran treffeillä miehen kanssa, joka oli kertonut olevansa 30-vuotias eli vähän minua vanhempi silloin. Kertoi sitten treffeillä, että oli laittanut olevansa 30-vuotias, vaikka on oikeasti 35, koska käy ihan kolmekymppisestä.

Oli sellainen harmaantunut, aika harvahiuksinen, hiusraja karannut, haalistuneet 80-lukuvaatteet, hilsettä olalla, käveli vähän huonosti, kun oli jotain vaivaa.... Siis voi apua, mikä papparainen 35-vuotiaana. Ellei sitten ollutkin jo 50, sen olisin uskonut.

Oli vielä ihan hulluna muhun, kai tunsi olevansa pikkutytön kanssa. Joo en mä ole niin vanha vielä nyt vuosien päästäkään. Ei ole harmaita eikä mitään vaivoja, itse asiassa olen entistä ketterämpi nyt, kun harrastan paljon liikuntaa taas, kun lapset on vähän isompia.

Vierailija
48/51 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tapasin viime kesänä sun ikäisen miehen, jolla oli Tinder-kuvina n. 15 vuotta vanhat kuvat :D

Ihmetys oli melkoinen kun paikalle saapui 45-vuotiaan näköinen, ainoastaan muodin puolesta 15 vuoden taakse jäänyt äijä, eikä se virkeä alle 30 v. No kun ei kuulemma ollut vanhentunut! Miksei sitten voi laittaa kuvia tältä päivältä...?

Ei muuten mikään ole niin nolo kuin keski-ikäinen ikäkriisimies, joka haukkuu ikäisensä naiset rupsahtaneiksi ja luulee sen jälkeen vielä herättävänsä kiinnostusta 😉

Vierailija
49/51 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ne muutkin rupsahtaneet sedät sanoo

Eläköön miesviha!!

ap:n aloitus oli naisvihaa, mies siinä haukkui ikäisensä naiset rupsahtaneiksi...

Vierailija
50/51 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ne muutkin rupsahtaneet sedät sanoo

Eläköön miesviha!!

ap:n aloitus oli naisvihaa, mies siinä haukkui ikäisensä naiset rupsahtaneiksi...

No mitä muuta 300-vuotiaalta voi olettaa?

Vierailija
51/51 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 60v nainen ja vielä multa kysytään papereita kun ostan röökiä?

Kysyjä epäilee täysivaltaisuuttasi eli sitä, saatko päättää omista asoistasi - kysymys ei siis ole iästä...