Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain työsähköpostiin uhkauksen työkaverin vaimolta!

Vierailija
26.03.2018 |

Olen siis työkaverin kanssa löhetellyt työhön liittyvissä asioissa viestiä ja välillä toki jotakin ”käydäänkö lounaalla klo xx” tai samalla kun käyt hakemassa itsellesi tuotko mullekkin salaatin tms..

Nyt vaimo tosiaan avautui mulle että mun pitää lopettaa hänen miehensä pyytely kahville ja ettei heillä ole varaa kustantaa lounaita työkavereille.
Lisäksi enää on kuulemma turha odottaa kyytiä hänen mieheltään plavereihin yms..
Muija on siis lukenut koko miehensä ja mun välisen sähköposti ketjun ja kehtaa vielä lähettää mulle tuollaista!

Miten pitäisi ottaa puheeksi työkaverin kanssa? Naiselle en ajatellut vastata mitään..

Kommentit (275)

Vierailija
201/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vihainen, kun on ahdistellut miespuolista työkaveriaan, eikä mies oikein lämpene. Luvannut tietysti maksaa salaattinsa luontovisalla ja tehnyt rasvaisia ehdotuksia sähköpostilla. Muhahaa!! Kiinni jäit! Miesrukka on vapisevalla äänellä kertonut ahdistelijanorsusta vaimolleen, joka napakkana emäntänä on uhannut ilmoittaa ap:sta pomolle ja työsuojeluun. Men too!

Vierailija
202/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi AP laitoit tämän keskustelun uudestaan? Johan se puitiin aiemmin joskus tammikuussa. Silloin kerroit jutelleesi työkaverin kanssa ja vakuutuit, ettei kyse ollut sähköpostien lukemisesta vaan miehen värittyneistä kertomuksista, joka oli saanut vaimon raivostumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä työkaverimies osaa pitää puolensa ja kertoo pomolle kuinka ap on seksuaalisesti ahdistellut häntä ja simputtanut tekemään palveluksia ja uhkailee vaikeuksien aihettamisella.

Tällaista soppaa kun alkaa töissä pyörittämään niin voipi saada itse potkut siinä sivussa kun työkaverit suuttuu.

Vierailija
204/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä porvoolaisessa firmassa joko rikotaan lakia enemmänkin tai sitten AP tosiaan maksattaa lounaansa työkaverimiehellä. Jos firma maksaa lounaan, niin se on veronalaista luontaisetua. Kuka maksoi lounaiden verotusarvon? (Provohan tää oli, mutta) suurempi rikos mielestäni on pitkällä ajanjaksolla pimittää verotuloja valtiolta! 😀

Vierailija
205/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellista tää keskustelu! Joku todella häiriintynyt, mustasukkainen jankkaaja jankuttaa, vai onko useampikin ? Toivottavasti ei. 

Mulle ainakin heti aloituksesta tuli selväksi, että mitään aihetta mustasukkaisuuteen ei ole. Tosi usein mullekin työkaveri tuo lounaan tullessaan kun en itse ehdi lähteä. Ja maksan sen käteisellä tai lounarilla hänelle. Tai joskus toisinpäin ja työkaveri maksaa minulle. Ihan normaali tapa. Tämän takia mulla on aina käteistä se kymppi lompakossa. 

Vierailija
206/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä porvoolaisessa firmassa joko rikotaan lakia enemmänkin tai sitten AP tosiaan maksattaa lounaansa työkaverimiehellä. Jos firma maksaa lounaan, niin se on veronalaista luontaisetua. Kuka maksoi lounaiden verotusarvon? (Provohan tää oli, mutta) suurempi rikos mielestäni on pitkällä ajanjaksolla pimittää verotuloja valtiolta! 😀

Työnantajahan sen ilmoittaa! Kohta Palkat ja luontaisedut vuosi-ilmoituksella. Ruokaedun verotusarvo lisätään verotettavaan tuloon.

Vierailija
207/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
208/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyydät toisen hakemaan lounaan, niin varmaan maksat ruuan itse. Mies kieltäytyy jos ei halua tuoda. Miten se on vaimon ongelma silloin, että heidän rahaa menisi?

Vierailija
209/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh...muutenkin jos epäilee tuollaisessa tilanteessa pettämistä niin eiköhän se miehen pitäisi olla se ihminen ketä asian tiimoilta lähestyä, eikä sitä työkaveria. 

Vierailija
210/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä ollessani minulle soitti yksi työkaverini vaimo ja sanoi, että minä olen lähennellyt hänen miestään. Tälle naiselle sanoin, etten huolesi hänen miestään vaikka tarjottimella tuotaisiin. Mies oli kertonut aivan omiaan, luultavasti toiveitaan. Sen jälkeen puhuttelin miehen työpaikalla. Sanoin, että asia ei jää tähän, jos perättömiä jutut jatkuvat. Loppuivat kyllä, mutta mies vaihtoi työpaikkaa.

Käytähän nyt vähän aivojasi :). Veikkaan, että mies on jäänyt vaimolleen kiinni jostain säädöstä työpaikalla ja laittoi sinut sijaiskärsijäksi, ettei salarakas paljastu. 

Vierailija
211/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä!? Minä työskentelen miesten ja naisten kanssa ja käydään kyllä lounaalla ja kahvilla ihan normaalisti joka päivä. Suurin osa taitaa olla naimisissa, samoin kuin itsekin, joten kyseessä ei ole kerrassaan muuta kuin normaali lakisääteinen tauko. 

Minustakin aika uskomatonta, että jonkun mielestä vastakkaista sukupuolta olevat eivät saisi käydä lounaalla yhdessä. Mä teen ulkomaille kohdistuvia työmatkojakin miespuolisten työkavereideni kanssa. Entä, jos työntekijä ei olekaan hetero? Pitääkö silloin nimenomaan käydä vastakkaista sukupuolta olevan kanssa lounaalla? Ja jos on bi, ei saa käydä kenenkään kanssa lounaalla?

No ei se nyt normaalia ole käydä jatkuvasti saman vastakkaista sukupuolta olevan työkaverin kanssa syömässä, ellei nyt molemmat ole sinkkuja. Tilanne on erilainen että jos syömään mennään isossa porukassa jossa on sekä miehiä että naisia tai että sattumanvaraisesti käy jonkun kanssa milloin mitenkin kuin että käy jonkun yksittäisen ihmisen kanssa kahdestaan syömässä ja kahvilla joka päivä.

Mikä ihme teitä vaivaa?!?!?!? No on normaalia käydä vastakkaisen sukupuolen kanssa päivittäin lounaalla etenkin jos se sattuu olemaan lähin kollega. Ei taivas jos mun mies vetäisi kilarit, koska käyn 4-5 kertaa viikossa miespuolisen kollegani kanssa lounaalla ja joskus ollaan oltu jopa kahdestaan after workseillä raskaan työviikon lopuksi.

Vierailija
212/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te vaan niin paskoissa duuneissa töissä, työttömiä vai muuten vaan katkeroituneita mammoja, kerta pitää ap:ta alkaa haukkumaan?

Mielestäni ap selitti hyvin sen, että jos töitä on se 10 tuntia putkeen niin pitää pienen kahvitauon TYÖparin kanssa. Tai jos on kiire, että JOMPIKUMPI käy hakemassa FIRMAN kortilla ruokaa. Tässäkin tuli ilmi, että kyllä ap käy myös välillä sitä sapuskaa hakemassa ja kyllä mammat - joissain työpaikoissa on mahdollista firman piikkiin käydä lounaalla, kahvilla tai vaikkapa tankata (työ)autoa.

Kaikenlisäksi ap kertoi, etteivät työparinsa kanssa ole tekemisissä vapaa-ajalla.

Taidatte vaan itse olla epävarmoja omista liitoista kerta pitää jokaista olla epäilemässä. Ihan kuin mies ja nainen ei saisi olla kavereita keskenään :D

Ap, tule päivittämään välillä miten tilanne on edennyt? Onhan tuo pohjanoteeraus alkaa selata toisen työsähköpostia, vaikka miten olisi mustasukkainen. Ei tulisi itselle mieleenkään.

N24

Vierailija
213/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin töissä moniammatillisessa yhteisössä, jossa minun ammattikuntaani kuului kaksi työntekijää. Meillä oli mahdollisuus pitää lounastauko samaan aikaan, ja sen teimme lähes päivittäin.

Lounaan aikana oli mukava rupatella sellaisia työasioita, joita ei ehtinyt työaikaan hoitaa, mutta liittyivät kuitenkin työhön - ihan vaikkapa tiedottaa toista, että on hakenut lomaa sille ja sille viikolle, eli työtehtävät tulee hoitamaan hlö X joka on aiemminkin sijaistanut.

Lisäksi ikävistä asiakaskokemuksista sai avauduttua ja jatkettua sitten työpäivää kevyin mielin, kun eipä noista oikein ole hyvän maun mukaista työpaikan ulkopuolella kertoa.

Lisäksi juteltiin jonkun verran myös henkilökohtaisista asioista, kuten että meidän Pentillä oli synttärit viikonlopulla ja kävimme syömässä. Hyvin voi oma parisuhteeni, ja juttujen perusteella myös hänen. 

Kyllä olisin loukkaantunut jos tämän työkaverin puoliso olisi alkanut vihjailla, että näissä lounaissa on nyt jotain mätää.

Vierailija
214/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua, mutta jos noin kävisi, niin kysyisin työkaverilta, miten hän haluaa meneteltävän. Toiset haluavat selvittää asian avoimesti. Toiset on tottuneet puolison oikutteluun. Tyhmintä olisi asettua itse uhrin rooliin, jos kerran on ulkopuolinen. 

Vierailija
215/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehditään me Pertin kanssa panna kahvitunnillakin."

Vierailija
216/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiterveteidänkanssa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä!? Minä työskentelen miesten ja naisten kanssa ja käydään kyllä lounaalla ja kahvilla ihan normaalisti joka päivä. Suurin osa taitaa olla naimisissa, samoin kuin itsekin, joten kyseessä ei ole kerrassaan muuta kuin normaali lakisääteinen tauko. 

Minustakin aika uskomatonta, että jonkun mielestä vastakkaista sukupuolta olevat eivät saisi käydä lounaalla yhdessä. Mä teen ulkomaille kohdistuvia työmatkojakin miespuolisten työkavereideni kanssa. Entä, jos työntekijä ei olekaan hetero? Pitääkö silloin nimenomaan käydä vastakkaista sukupuolta olevan kanssa lounaalla? Ja jos on bi, ei saa käydä kenenkään kanssa lounaalla?

No ei se nyt normaalia ole käydä jatkuvasti saman vastakkaista sukupuolta olevan työkaverin kanssa syömässä, ellei nyt molemmat ole sinkkuja. Tilanne on erilainen että jos syömään mennään isossa porukassa jossa on sekä miehiä että naisia tai että sattumanvaraisesti käy jonkun kanssa milloin mitenkin kuin että käy jonkun yksittäisen ihmisen kanssa kahdestaan syömässä ja kahvilla joka päivä.

Mikä ihme teitä vaivaa?!?!?!? No on normaalia käydä vastakkaisen sukupuolen kanssa päivittäin lounaalla etenkin jos se sattuu olemaan lähin kollega. Ei taivas jos mun mies vetäisi kilarit, koska käyn 4-5 kertaa viikossa miespuolisen kollegani kanssa lounaalla ja joskus ollaan oltu jopa kahdestaan after workseillä raskaan työviikon lopuksi.

Munkin mielestä on täysin normaalia lounastella vastakkaista sukupuolta olevan työkaverin kanssa. Toki olen miesvaltaisella alalla ja ainoat työkaverini ovat miehiä sihteeriä lukuunottamatta, joten käyn jokapäivä miehen kanssa lounaalla. Joskus toki sihteerikin tulee mukaan, mutta ehkä kerran parissa viikossa.

Vierailija
217/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Oletteko te vaan niin paskoissa duuneissa töissä, työttömiä vai muuten vaan katkeroituneita mammoja, kerta pitää ap:ta alkaa haukkumaan?

Mielestäni ap selitti hyvin sen, että jos töitä on se 10 tuntia putkeen niin pitää pienen kahvitauon TYÖparin kanssa. Tai jos on kiire, että JOMPIKUMPI käy hakemassa FIRMAN kortilla ruokaa. Tässäkin tuli ilmi, että kyllä ap käy myös välillä sitä sapuskaa hakemassa ja kyllä mammat - joissain työpaikoissa on mahdollista firman piikkiin käydä lounaalla, kahvilla tai vaikkapa tankata (työ)autoa.

Kaikenlisäksi ap kertoi, etteivät työparinsa kanssa ole tekemisissä vapaa-ajalla.

Taidatte vaan itse olla epävarmoja omista liitoista kerta pitää jokaista olla epäilemässä. Ihan kuin mies ja nainen ei saisi olla kavereita keskenään :D

Ap, tule päivittämään välillä miten tilanne on edennyt? Onhan tuo pohjanoteeraus alkaa selata toisen työsähköpostia, vaikka miten olisi mustasukkainen. Ei tulisi itselle mieleenkään.

N24

Ap kertoi saman stoorin jo aiemmin. Jos juttu olisi totta, niin miksi se pitää laittaa tänne parin kuukauden välein?

Vierailija
218/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
219/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kaikki päättelee, että miehen vaimo on lukenut työsähköpostit? Voihan mies olla kertonut noista vaimolleen? Esim, jos miestä itseäänkin jo ärsyttää hakea ap:lle salaatteja ja seuraan tuppautuminen. Mies on ihan hyvin voinut itse näistä kertoa. Nyt ap menossa jo esimiehelle puhumaan ja hankkimaan potkuja työkaverilleen..

Vierailija
220/275 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eiterveteidänkanssa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munkin mielestä on täysin normaalia lounastella vastakkaista sukupuolta olevan työkaverin kanssa. Toki olen miesvaltaisella alalla ja ainoat työkaverini ovat miehiä sihteeriä lukuunottamatta, joten käyn jokapäivä miehen kanssa lounaalla. Joskus toki sihteerikin tulee mukaan, mutta ehkä kerran parissa viikossa.

Mutta ottakaapa huomioon että suurimalle osalle tämän ketjun naiskommentoijista on jo ajatuksenakin täysin mahdotonta että mies ja nainen voisivat olla ihan pelkästään ja puhtaasti työkavereita ja thats it. Heitä ei ole ensinnäkään kasvatettu sillä tavoin että mies ja nainen voivat olla vain ystäviä ilman että siihen automaattisesti ämpätään jotkut seksijutut ja näin ollen heille on hyvin vaikeaa ellei mahdotonta ymmärtää että miespuolinen työkaveri on vaan työkaveri eikä mitään muuta. Ei seksiä, ei flirttiä, ei panemista.. aika surullista että tämmöinen rajoittunut ajatusmaailma on niin yleistä naisilla, varmaan monella miehelläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän