Miten ihmeessä saan mun mieleni rauhoittumaan
Mul on tämmönen tosi rasittava vaiva ilmaantunut. Jännitän työmatkoja (50min bussilla). Aamulnkun herään on vatsa joskus löysällä ja tää on mun suurin ongelma. Miten saan sen rsuhottimaan. Miten saan mun aivoille kerrottua,että kaikki on hyvin eikä mitään pahaa tapahdu?
Kommentit (50)
Sulla on siis sosiaalista ahdistusta. Mitä jos kävisit psykologin juttusilla.
Juotko kahvia ennen töihin lähtöä?
Vierailija kirjoitti:
Ei oo siitä kyse
Vierailija kirjoitti:
Juotko kahvia ennen töihin lähtöä?
En juo ollenkaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Rukoile Jeesukselta apua.
Miten se auttaisi?ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo siitä kyse
No mistä sitten on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rukoile Jeesukselta apua.
Miten se auttaisi?ap
Läpsyttelet hiekkalapiolla pehvalle "älä tule löysä kakka, tule kiinteä kakka".
Ymmärrä se, että ne (paniikin) oireet ei oo vaarallisia. Vaikka siltä ne tuntuu.
Haasta mielessäsi oikein sun kehoa et etkö kovempiin oireisiin pysty! Kas, huomaat et ne alkaakin helpottaa ku et anna sun mielen lietsoa niitä enempää. Coolisti vaan toteat mielessäsi et jahas sydän hakkaa.. hikikin näköjään sieltä saapuu.. jne.. Näin mä pääsin pahasta elämä rajoittavasta paniikkihäiriöstä.
Mikä siinä työmatkassa bussilla sitten niin stressaa?
Kokeile luontaistuotehyllyltä sellaista kuin kärsimyskukkauute. Voi auttaa levottomuuteen, stressiin yms.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrä se, että ne (paniikin) oireet ei oo vaarallisia. Vaikka siltä ne tuntuu.
Haasta mielessäsi oikein sun kehoa et etkö kovempiin oireisiin pysty! Kas, huomaat et ne alkaakin helpottaa ku et anna sun mielen lietsoa niitä enempää. Coolisti vaan toteat mielessäsi et jahas sydän hakkaa.. hikikin näköjään sieltä saapuu.. jne.. Näin mä pääsin pahasta elämä rajoittavasta paniikkihäiriöstä.
Älä vastusta oireita, saata tervetulleeksi. Pelolla ja jännityksellä ei ole olemassa otsikoita. Ei ole erikseen olemassa hämähäkin pelkoa eikä pimeän pelkoa. Kaikissa on samat reaktiot ja kun hoidat reaktiot, pääset kaikista oireista hoidettuasi yhden oireet. Reaktiot muuttuvat tylsäksi.
Et kerro mitään itsestäsi. Ainakin silloin on täysin normaalia jos on vaihdevuodet alkamassa ja se menee ohi muutamssa vuodessa jahka elimistö sopeutuu.
Meditoi 10 min, sen jälkeen hengittelet rauhallisesti ja yrität vähän psyykata itseäsi. 50 min bussi on loppujen lopuksi lyhyt ja helppo matka.
Mulla on auttanut propral -lääke jännitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile luontaistuotehyllyltä sellaista kuin kärsimyskukkauute. Voi auttaa levottomuuteen, stressiin yms.
On tuttu tuote jo ysäriltä,olin unohtanut tän. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä työmatkassa bussilla sitten niin stressaa?
No sehän tässä onkin kun ei mikään ja oon kehittänyt tän turhan ongelman. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haasta mielessäsi oikein sun kehoa et etkö kovempiin oireisiin pysty! Kas, huomaat et ne alkaakin helpottaa ku et anna sun mielen lietsoa niitä enempää. Coolisti vaan toteat mielessäsi et jahas sydän hakkaa.. hikikin näköjään sieltä saapuu.. jne.. Näin mä pääsin pahasta elämä rajoittavasta paniikkihäiriöstä.Älä vastusta oireita, saata tervetulleeksi. Pelolla ja jännityksellä ei ole olemassa otsikoita. Ei ole erikseen olemassa hämähäkin pelkoa eikä pimeän pelkoa. Kaikissa on samat reaktiot ja kun hoidat reaktiot, pääset kaikista oireista hoidettuasi yhden oireet. Reaktiot muuttuvat tylsäksi.
Perusta terapiavastaanotto pelkopotilaille, kun se hoito näin helppoa on. Sana lähtee kiirimään ja suosiosi on taattu.
Pari olutta vetäset aamupalaksi.