Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muotivillitys jota inhoat/et ymmärrä!

Vierailija
26.03.2018 |

Saa avautua vapaasti! Kyseessä etenkin tämän hetken muoti-ilmiöt, mutta voi jakaa kuluneidenkin vuosien ilmiöitä.

Kommentit (459)

Vierailija
321/459 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisnaisten isot hikiset perseet pakattuna kireisiin makkarankuoriin

Vierailija
322/459 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut, joissa on liian matala vyötärö. Kun kumarrut, peppuvako näkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/459 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Canada Goose -takkeja joilla julistetaan: "me ollaan rikkaampia ja parempia ihmisiä kuin muut kun me pukeudutaan samanlaiseen rumaan takkiin kuin muutkin paremmat ihmiset ja me ollaan parempia siksi kun ollaan julmia sadisteja koska meillä vaan on varaa, eläimet kärsiköön, eipä kiinnosta!"

Kyllä minä sanon että tällainen ihminen saisi hävetä itseään.

Canada Goose-takit oli vielä hottia yli 10 vuotta sitten kun Prinsessa Madde suosi sitä merkkiä, mutta nykyään ihan tavistakki. Niitä kopioidaan todella paljon joten köyhällä opiskelijallakin saattaa tulla aidon näköinen Canada Goose vastaan. Erona vaan se että aito on untuvaa ja feikki jotain muuta kuitua tai halpahöyhentä.

Vierailija
324/459 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

p-mies kirjoitti:

suomalaisnaisten isot hikiset perseet pakattuna kireisiin makkarankuoriin

Uuh aah, siksi suomalaisnaiset on ihan Shakiroita, JLoita ja Beyonceja verrattuna naapurimaiden lättäpeppuihin.

Vierailija
325/459 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Canada Goose -takkeja joilla julistetaan: "me ollaan rikkaampia ja parempia ihmisiä kuin muut kun me pukeudutaan samanlaiseen rumaan takkiin kuin muutkin paremmat ihmiset ja me ollaan parempia siksi kun ollaan julmia sadisteja koska meillä vaan on varaa, eläimet kärsiköön, eipä kiinnosta!"

Kyllä minä sanon että tällainen ihminen saisi hävetä itseään.

Käyttääkö KanadanKusi vielä niitä rautoja niiden elukoiden metsästykseen, joista ne tekee ne karvareunukset huppuihin? Toivottavasti ei.

Vierailija
326/459 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylie Jennerin matkiminen.

Miksi ensinnäkään ihailla nuorta huonoitsetuntoista naista eli Kylliä joka yrittää jopa näyttää eri rotuiselta kuin mitä oikeasti ja alunperin on, ja joka matkii kaikessa 17 vuotta vanhempaa isosiskopuoltaan Kimiä?

Miksi kukaan ihailisi ylipäätään sitä outoa julkisuusperhettä jossa arvostetaan kouluttamattomuutta ja muovisuutta sekä palvotaan merkkitavaraa? Jossa isäntä korjauttaa itsensä naiseksi ja jossa äiti myynyt tyttären seksivideot julkisuuteen aikoinaan, jotta perhe saisi kuuluisuutta ja rahaa? En ymmärrä.

"Isännän" korjauttaminen naiseksi ei sovi tähän. Hienoa että uskalsi ja saa nyt elää omana itsenään. Viimeinen asia mikä vähentää tämän perheen uskottavuutta. Muusta olen samaa mieltä kanssasi.

Korjauttaminen nyt vaan vähän venyi yli eläkeiän kun K-Klaaniemännän takia täytyi pitää tiettyä julkisuuskuvaa yllä, ja sillä tarkoitan erittäin rahanahnetta julkisuuskuvaa.

Brucehan halusi korjauttaa itsensä jo 90-luvulla mutta tuo emäntä ei ottanut asiaa kuuleviin korviinsa vaan perheessä piti toimia kuin hän oli suunnitellut. Brucen suunnitelmat jäivät jalkoihin.

Vierailija
327/459 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se instagram-muoti että kun ollaan lähdössä reissuun niin julkaistaan semmoinen kuva, johon on aseteltu nätisti "my travel essentials". Kesämekko, olkihattu, bikinit, kamera, macbook/ipad, käsilaukku (logomerkki näkyvillä, huom!), aurinkorasva, kirja/naistenlehti, luottokorttikotelo, merkkiaurinkolasit (logomerkki esillä), jne

Vierailija
328/459 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehujen kerjäily somessa. Jopa keski-ikäiset muijat tuhlaa miehen rahat, omat rahat ja luottorahat luksusmerkkituotteisiin, jotta saavat kerjättyä niillä kehuja esimerkiksi instagramissa ja innostuvat niin että pissit on varmaan housuissa jos joku hieno ulkomainen instagrammaaja kommentoi kivasti.

Kannattavaako?

Sommittelevat ja kuvaavat niitä aivan tosissaan järkkäreillä ja lataavat kännyn kautta instaan ja odottavat että muut klikkaavat että miten ihanan kallista. Sommitelmat mielikuvituksettomia koosteita eli tungetaan vaaleanpunainen laukku ja sen seuraksi vaaleanpunaiset huulimeikit, kynsilakat kukat, karkit, macaronsit, lompakot, huivit ja tennarit kuvaan. Mielellään niin että kuvassa on yli 10 erilaista logoa. Kellä on oikeasti aikaa tuollaiseen? Turhautuneella kotirouvalla, tai rouvalla jonka mies elää omaa elämäänsä ja hän elää omassa shoppailukuplassaan?

Vierailija
329/459 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltsikan kukkapuska kuvagrammaajat? ;D

Vierailija
330/459 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut koko ketjua lukea, mutta sanon, että näitä tuhrumeikkejä en tajua. Siis että pitää varjostaa kasvot niin, että näyttää, kuin olisit käynyt kuralätäkössä. Hennon poskivarjostuksen ymmärrän, mutta kun pitää vetää ne sotamaalausviirut nenänpieliin, otsaan ja leukaan, se näyttää niin tyhmältä. 

Vierailija
331/459 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puseromuoti, jossa toinen puoli valahtaa pitkälle paljastan olkapään ja käsivartta. Joko ihminen sitten nykii sitä ylöspäin tai antaa olla roikkumassa.

Hiusmuoti, jossa hiukset vedetty yli puolenvälin toiselle puolelle päätä ja se putoaa koko ajan silmille tai siitä valahtaa tai roikkuu suortuvia naaman ja silmän päälle koko ajan.

Vaivalloisenyt ja ärsyttävän näköistä itselle ja katsojalle.

Ne isot moninkertaiset kaulahuivit, varsinkin lyhytkaulaisella ihmisellä.

Myös ne tarkoin paikoilleen asetetut asustehuivit, joista näkee, että ne on juuri nimenomaan aseteltu. Liian aseteltu on pahempi kuin se, että vaikka olisi aseteltu, niin näyttäisi ei-asetetuilta.

Vierailija
332/459 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivukalju

Vierailija
333/459 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emojien käyttö epäironisesti sillä tavalla, että laittaa paljon yhteen viestiin.

Vierailija
334/459 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä jokakeväisiä kukkakuoseja. Ok, monet varmaan tykkää, mutta mulle ne ei sovi.

Sen lisäksi olkaimettomat paidat on kamalia.

Vierailija
335/459 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömät huulipunat. Tai eihän ne edes ole enää punaa vaan sinistä, keltaista, ruskeaa, mustaa. 

Ja sitten se sellainen musta muotihattu jota näkee jokaisella nuorella naisella päässä. Toivottavasti eivät kuvittele olevansa mitenkään uniikkeja kun joka toisella on täysin samanlainen hattu päässä. 

Vierailija
336/459 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen silmä/aurinkolasimuoti, ovat ihan järkkyjä ja eivät sovi oikein kenellekään.

Vierailija
337/459 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenärenkaat.  Näyttää kauempaa kuin nenästä roikkuis räkälontti.  Ja läheltäkin tosi luontaantyöntävältä.

Pitkätukkaisuus, silloin kun ne hiukset on ohuet ja mitättömät.  Eikä edes yritetä saada nitä näyttämään hyvältä edes sillä, että latvoja tasattaisiin, ei ne pitää hapsottaa kuin noita-akalla, epämääräisen mittaisina huituloina.  Pikkutyttöjenkään hiuksia ei leikata mihinkään muotoon, kun äidit on niin ihastuneet pitkiin hiuksiin.  Höytymäiset värittömät haivenet on sitten muka kauniit, kun päänahka paistaa läpi.

Ja vaikka tosta vesipullosta ei saisi muka mitään enää kirjoittaa, niin kyllä minä vaan ihmettelen, miten ihmisillä (ja nimenomaan naisilla, ei miehillä!) on mukamas koko ajan niin kauhea jano!  Sitä vesiputelia on kanniskeltava koko ajan.  Kyllä kai siitä sitten tapa tuleekin, ja ilmeisesti naikkonen kuolee janoon, jos ei sitä vettä saa hörpittyä muutaman minuutin välein.  En todellakaan ymmärrä.  Se on ihan takuulla muoti-ilmiö, koska olen sentään jo elämää elänyt ja voin vakuuttaa, että mun nuoruudessa kukaan ei vesipulloja kanniskellut eikä normioloissa koulussa tai töissä kukaan valittanut jatkuvaa janoaan.  Toi vesipulloilmiö lanseerattiin 90-luvulla.  Kaikilla ei voi olla jotain sairautta, mihin tarvittais koko ajan kostuketta.  Itse ovat itsensä asiaan opettaneet.  Joku kirjoitti, että mitä se kenellekään kuuluu, mutta kyllä mua ainakin häiritsee, kun luennoitsijakin vähän väliä ryystää vettä pullostaan ja yksi työkaveri myös lotuuttaa koko ajan vettä suuhunsa, ei lausetta voi loppuun sanoa, kun jo taas on käsi kiertämässä pullon korkkia auki.  Eikä todellakaan ole mitään sairautta silläkään, on vaan niin jano.  Jano.  Syököhän se silliä koko ajan?  Vai mistä tollanen jano voi syntyä?

Nykyiset suomalaiset tv-viihdeohjelmat.  Huutamista, huitomista, vautsivauta, hyppimistä ja blaah.

Vierailija
338/459 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen silmä/aurinkolasimuoti, ovat ihan järkkyjä ja eivät sovi oikein kenellekään.

Mikä nyt on laseissa muotia?

Vierailija
339/459 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut, joissa ei näy cameltoe.

Vierailija
340/459 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikka tosta vesipullosta ei saisi muka mitään enää kirjoittaa, niin kyllä minä vaan ihmettelen, miten ihmisillä (ja nimenomaan naisilla, ei miehillä!) on mukamas koko ajan niin kauhea jano!  Sitä vesiputelia on kanniskeltava koko ajan.  Kyllä kai siitä sitten tapa tuleekin, ja ilmeisesti naikkonen kuolee janoon, jos ei sitä vettä saa hörpittyä muutaman minuutin välein.  En todellakaan ymmärrä.  Se on ihan takuulla muoti-ilmiö, koska olen sentään jo elämää elänyt ja voin vakuuttaa, että mun nuoruudessa kukaan ei vesipulloja kanniskellut eikä normioloissa koulussa tai töissä kukaan valittanut jatkuvaa janoaan.  Toi vesipulloilmiö lanseerattiin 90-luvulla.  Kaikilla ei voi olla jotain sairautta, mihin tarvittais koko ajan kostuketta.  Itse ovat itsensä asiaan opettaneet.  Joku kirjoitti, että mitä se kenellekään kuuluu, mutta kyllä mua ainakin häiritsee, kun luennoitsijakin vähän väliä ryystää vettä pullostaan ja yksi työkaveri myös lotuuttaa koko ajan vettä suuhunsa, ei lausetta voi loppuun sanoa, kun jo taas on käsi kiertämässä pullon korkkia auki.  Eikä todellakaan ole mitään sairautta silläkään, on vaan niin jano.  Jano.  Syököhän se silliä koko ajan?  Vai mistä tollanen jano voi syntyä?.

Amen.

100 vuoden päästä ihmiset kierivät naurusta kuullessaan, että joskus oli aika jolloin veden juonnista tehtiin muodikas ohjelmanumero ja kansalaishyve. Trendikkään naisen tunnusmerkki oli runsas vedenjuonti: mitä runsaampi, sen parempi. Naisia peloteltiin tavan takaa liian vähäisestä vedenjuonnista. Monet ihan tosiaan pelkäsivät, etteivät hoksaa juoda tarpeeksi vettä, vaikka juomavedestä ei ollut pulaa. Muodikasta oli myös valitella, kuinka ei tahdo tulla juoneeksi riittävästi vettä päivän mittaan. Vedenjuonnin uskottiin pitävän hoikkana ja hehkeänä, ja jano oli luonnollisesti sen takia hyvin huolestuttava oire.

Pullolla oli luonnollisesti väliä, sekä materiaalilla että ulkonäöllä. Muovipullot menivät muodista samaan aikaan kuin muutenkin muovin käyttö. Vitsikkäimmät joivat vetensä jopa vanhoista viinapulloista. Muodin sisällä haluttiin tietysti myös erottautua.

Valtaväestö toki naureskeli partaansa ja joi vettä kupista ollessaan janoinen, kuten kaikki maailman ihmiset kaikkina maailman aikoina olivat osanneet tehdä. Eikä lihonut tai kurtistunut sen pahemmin kuin pullomuodin noudattajatkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi