Muotivillitys jota inhoat/et ymmärrä!
Saa avautua vapaasti! Kyseessä etenkin tämän hetken muoti-ilmiöt, mutta voi jakaa kuluneidenkin vuosien ilmiöitä.
Kommentit (459)
Vierailija kirjoitti:
Nenärenkaat. Näyttää kauempaa kuin nenästä roikkuis räkälontti. Ja läheltäkin tosi luontaantyöntävältä.
Pitkätukkaisuus, silloin kun ne hiukset on ohuet ja mitättömät. Eikä edes yritetä saada nitä näyttämään hyvältä edes sillä, että latvoja tasattaisiin, ei ne pitää hapsottaa kuin noita-akalla, epämääräisen mittaisina huituloina. Pikkutyttöjenkään hiuksia ei leikata mihinkään muotoon, kun äidit on niin ihastuneet pitkiin hiuksiin. Höytymäiset värittömät haivenet on sitten muka kauniit, kun päänahka paistaa läpi.
Ja vaikka tosta vesipullosta ei saisi muka mitään enää kirjoittaa, niin kyllä minä vaan ihmettelen, miten ihmisillä (ja nimenomaan naisilla, ei miehillä!) on mukamas koko ajan niin kauhea jano! Sitä vesiputelia on kanniskeltava koko ajan. Kyllä kai siitä sitten tapa tuleekin, ja ilmeisesti naikkonen kuolee janoon, jos ei sitä vettä saa hörpittyä muutaman minuutin välein. En todellakaan ymmärrä. Se on ihan takuulla muoti-ilmiö, koska olen sentään jo elämää elänyt ja voin vakuuttaa, että mun nuoruudessa kukaan ei vesipulloja kanniskellut eikä normioloissa koulussa tai töissä kukaan valittanut jatkuvaa janoaan. Toi vesipulloilmiö lanseerattiin 90-luvulla. Kaikilla ei voi olla jotain sairautta, mihin tarvittais koko ajan kostuketta. Itse ovat itsensä asiaan opettaneet. Joku kirjoitti, että mitä se kenellekään kuuluu, mutta kyllä mua ainakin häiritsee, kun luennoitsijakin vähän väliä ryystää vettä pullostaan ja yksi työkaveri myös lotuuttaa koko ajan vettä suuhunsa, ei lausetta voi loppuun sanoa, kun jo taas on käsi kiertämässä pullon korkkia auki. Eikä todellakaan ole mitään sairautta silläkään, on vaan niin jano. Jano. Syököhän se silliä koko ajan? Vai mistä tollanen jano voi syntyä?
Nykyiset suomalaiset tv-viihdeohjelmat. Huutamista, huitomista, vautsivauta, hyppimistä ja blaah.
Ei mulla muuta, kun tulin vain sanomaan että tätä lukiessa ajoi ohi auto jonka kuljettaja oli juuri ottamassa kulausta. Huvitti
Ysärin paluu. Been there, done that!
Nykymuoti ei ole muotia minulle, vaan muodin historiaa. Ja v..u ei vaan kiinnosta pureskella samaa purkkaa toiseen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Canada Goose -takkeja joilla julistetaan: "me ollaan rikkaampia ja parempia ihmisiä kuin muut kun me pukeudutaan samanlaiseen rumaan takkiin kuin muutkin paremmat ihmiset ja me ollaan parempia siksi kun ollaan julmia sadisteja koska meillä vaan on varaa, eläimet kärsiköön, eipä kiinnosta!"
Kyllä minä sanon että tällainen ihminen saisi hävetä itseään.
Tää on niin väsynyttä. a) Uskotko kaiken mitä PETA sinulle netissä kertoo? b) tiedätkö minkälainen tuhoeläin kojootti on ja Kanadassa tosiaan kojootteja tapetaan kannanhoidollisista syistä? c) Canada goose ei ole yhtään sen kalliimpi kuin vaikka Monclear, itseasiassa halvempi, mutta jostain syystä olet huolissasi ainoastaan tästä muutama vuosi vanhasta trenditakista etkä Monclearista d) et ilmeisesti ymmärrä että jotkut tarvitsevat oikeasti lämpimiä talvivaatteita muuhunkin kuin rahalla pröystäilyyn? e) käytkö samanlaista sotaa jokaista muutakin untuvatakkia, untuvatäkkiä, untuvatyynyä ym. valmistajaa kohtaan?
Yleensä pidän kateuskorttia jotenkin älyttömäm väsyneenä, mutta tästä pelkän canada goosen mollaamisesta tulee vahvasti olo että ollaan katkeria kun joku toinen on sellaisen saanut. Muuten jos henkilö vain seuraisi ympäristöään ja trendejä olisi hän todennut jo aikoja sitten että trendsetterit ovat siirtyneet Parajumpersiin ja Moncleariin.
Mulla on 7 vuotta vanha canada goose, voin kertoa ettei mikään keinokuitu pidä lämpimänä useaa tuntia ulkona täällä itärajan pakkasissa mitä tuo takki. En todellakaan ostanut ollakseni cool tai pröystäilläkseni, voin kertoa että täällä Itärajan pikkukylissä missä työtäni teen 99% ei edes tunnista takkini merkkiä saati tiedä paljonko se maksaa.
Ernut räppitytöt. Löytyy instagramista nimimerkillä, joka sisältää esimerkiksi sanan "psykoosi" (mm. "v*tunpsykoosi", "psykoosisara" jne). Tai jotain mielenterveydellisiin asioihin, tai päihteisiin viittaavaa. 'Kush'it, budit, weedit, smokedatit, 420:t vilisee silmissä. Facebookin kansikuvaksi tai ihan vaan instan niiiiin kantaaottavaksi kuvaksi lisätty joku googlesta räävitty hiihtopipoinen tatuoitu isäntä/cooli mimmi joka puhaltaa suustaan jonkun jättimäisen savupallon. Itseään etsiviä nuoria kai ovat, mutta jotenkin vaan en voi estää silmiä pyörähtämästä kun tällaisia tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Isokuvioiset mekot ja tunikat tukevien yllä, mielestäni tekevät naisesta möhkälemäisen.
Leveälahkeiset housut, näyttävät pellehousuilta muiden kuin tosi hoikkien päällä.
Tunnistan itseni. Kevään kukkakuosissa näyttäisin ihan kävelevältä nojatuolilta. En siis hanki niitä, koska en ole sisustuselementti...
Karvojen kokonaan pois ajelu intiimialueilta on ihan käsittämätön villitys. Siistiminen on ok ja suotavaakin, mutta se kun kaikki pois, niin... Rajansa kaikella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vesipullo töissä ja johtuu siitä, että töissä on niin kuiva ilma, että oikeasti janottaa. Olen tehnyt tätä takavuosina, jopa 80-luvulla ja silloin sitä ihmeteltiin kovasti.
No mikset käy kahvihuoneessa juomassa vettä kupista? Niin minä teen kun töissä janottaa. Pari kupillista kraanavettä kitusiin niin lähtee jano, eikä tarvi kikkailla typerän muovipullon kanssa.
Mitä eroa on sillä, juoko vettä kupista vai pullosta? Nykyisin on myös muita vaihtoehtoja kuin muovipullot. -ohis
Sitä eroa että pullon (muovi, lasi, ihan sama) kanniskelu ja pullon lutkuttaminen työpaikalla, kokouksissa, kulkuvälineissä jne. näyttää typerältä muoti-ilmiöltä.
Ärsyttävä muoti ei siis ole veden juominen vaan se pullo.
Ymmärsitkö eron?
Mikä typerä muoti-ilmiö tuo muka on? Eikö ihmiset muuta keksi kuin JUOMAPULLOISTA valittamisen. t. eri
Jopas meni tunteisiin :D
JUOMAPULLOSTA JUOMINEN VIIDEN MINUUTIN VÄLEIN ON TYHMÄN NÄKÖISTÄ.
JUOMAPULLON RAAHAAMINEN JOKA PAIKKAAN ON TYHMÄN NÄKÖISTÄ.
Se on muotivillitys, jota en ymmärrä.
Säähän sopimattoman pukeutumisen kauhistelua varmaan vol. 16276, mutta en millään ymmärrä sitä miksi kovalla pakkasellakin pitää kulkea nilkat paljaana. Pari päivää sitten oli kylmä aamu, pakkasta melkein 20 ja vastaan käveli joku jolla oli kevääseen sopiva takki, verkkarit ja lenkkarit, ja toki 5 cm paljasta nilkkaa näkyvissä. Pakkasen lisäksi tuuli hyytävästi, että oli oikeasti kylmä. Pipo hällä taisi kuitenki olla. Kohtasimme sellaisen pitkän suoran kohdalla jossa ei ihan vieressa ole mitään, eli jonkun aikaa hän varmasti joutui lampsimaan niissä vermeissä. Hyrr.
Turkikset jotka lihottaa naista kuin naista +10 kiloa vähintään!
Pullotettu vesi. Suomessa saa parempaa vettä hanasta.
- Tennarit ja paljaat nilkat talvella.
- Valmiiksi rikkinäiset, eli ns. revityt, farkut. Erityisesti talvella.
<- Molemmat ovat todella.... Dorkia.
Joskus oli ja taas Iltalehden mukaan tulos muotiin, paksupohjaiset kengät. En halunnu aikanaan niitä enkä halua nytkään. Kenkien pitää olla kevyet ja jalkaa hyvin tukevat.
Turhien asperger- ja adhd-diagnoosien antaminen.
Paljaat nilkat on sanottu jo varmaan ensimmäisellä sivulla, turha niitä on joka toisessa viestissä kummastella ja tuoda esille, lukekaa ketjua ennen kuin luulette vastaavanne omaperäisesti!
En tiedä miksi niitä sanotaan, mutta farkut, joissa on vaalennetut läiskät (kulumat?) reiden etuosassa..
NIIN RUMIA..
En tiedä onko tämä varsinaisesti muotia, mutta ainakin vaatekaupoissa suurin osa paidoista on muodottomia. Siis semmoisia laatikkomaisia, suoria, löpöttäviä jne. Ei näytä yhtään hyvältä ainakaan minun päällä, koska olen melko lyhyt ja lantio on leveä. Tuommoisen paidan kun pistän päälle niin näytän tynnyriltä, jolla on jalat. Löytyisiköhän jostain semmoisia paitoja, mitkä istuisivat myös vyötäröltä...muitakin kuin ihan perus t-paitoja tai toppeja.
Vierailija kirjoitti:
Turhien asperger- ja adhd-diagnoosien antaminen.
Ja kaikki itsensä diagnosointi. "Emmä jaksa tehdä tehdä tätä kun mullon vakava masennus :( En oo kyllä käynyt lääkärissä mutta netistä luin"
TEKO-ripset-tissit-per*eet ja peiliselfie with mukasexy ankkailme :D
Vierailija kirjoitti:
TEKO-ripset-tissit-per*eet ja peiliselfie with mukasexy ankkailme :D
Lähinnä säälittävä muotivillitys ne typerät huulet ankka tötteröllä ilmeet.
Jos juoksen yli 15 km lenkin, otan vettä mukaan juomavyöhön. Salilla ja jumpalla on paikallaan treenipullo, josta EN hörpi enää salin oven ulkopuolella.
Pitkälle auto-, juna- tai lentomatkalle otan mukaan vesipullon ja pientä purtavaa. Sitä sanotaan matkaevääksi.
Liikun ja urheilen paljon, vettä kuluu kolmisen litraa päivässä, joskus enemmänkin. Kaiken sen ehdin hyvin juoda päivän mittaan ilman julkista pullon kallistelua.
Jos työpaikallani joku pitää pulloa pöydällä ja hörpiskelee siitä palaverien aikana, muut ajattelevat henkilön olevan krapulassa.