Mies lähti eilen neljän päivän työmatkalle Belgiaan. Tänään yhteinen tuttumme kertoi nähneensä
miehen puolen päivän aikaan kahvilassa jonkun naisen kanssa Helsingin keskustassa.
Soitin jokin aika sitten miehelle ja kysyin kuulumisia. Heillä oli kuulemma palaveri hetki sitten loppunut ja olivat menossa lounaalle. Sanoi soittelevansa illalla uudelleen kun pääsee hotellille.
Saanko puhelimen kautta jotenkin selville hänen nykyisen sijaintinsa?
Tämä tuttumme, joka mainitsi miehestäni, ei tiennyt että hänen pitäisi olla työmatkalla. Kyseli siis kyytiä lapselleen illan treeneihin. Sanoin miehen olevan työmatkalla ja itse töissä 21 saakka ja lapsi menossa itse bussilla harkkoihin. Tähän mainitsi, että eihän mies ulkomailla voi olla, kun oli tänään keskustassa kahvilla ja seurana jokin naishenkilö.
Kommentit (358)
On voinut nähdä väärin. Soita miehelle ja kerro sekä kuuntele vastaus.
Erosin miehestäni kuulemma sivusuhteen takia jotta onhan näitä juttuja. Selvitä asia ennenkuin uskot.
Soita ja kysy suoraan, missä on. Yllättävän yksinkertaisella tavalla voi saada toisen reagoimaan niin, että siitä voi päätellä paljon. Ja jos valehtelee, niin asia jää kyllä häntä kalvamaan ja kertoo ehkä itse totuuden pian. Kannattaa kokeilla. 488
Kokeile soittaa sellaiseen aikaan, kun puhelin on menossa vastaajaan ja kuuntele millä kielellä se tulee.
Vierailija kirjoitti:
Soita töihin (kuka vastaa matkajärjestelyistä, matkahallinto vai assari) ja kysy mihin hotelliin mies meni kun ei vastaa kännyyn ja sun pitää kertoa kiireellinen (keksitty) asia miehelle. 100% varppin käy ilmi että mies on lomalla.
T. Saman kokenut, miehen piti olla työmatkalla mutta oli 10km päässä hoitonsa luona
Täälläkin yksi saman kokenut. Miehen piti olla Tukholmassa, mutta se olikin Tesomalla.
Pyydä ottamaan kuva jostain paikasta, joka on lähellä hotellia tai ehdota videopuhelua
Kiroile pakkasta ja kevään viipymistä ja pyydä lähettämään keväinen maisemakuva Belgiasta piristykseksi.
Siitä töihin ja kysy hotellin yhteystiedot.
Tulethan päivittämään tilanteen kehityksen tänne?
Unohda moiset juorut. Kyllä sun pitää ennemmin luottaa miehesi sanaan kuin kaikenmaailman juoruihin.
Haluan niiiin tietää, miten tässä käy.
Soita töihin ja kysy missä hotellissa -neuvot kuulostaa oudolta. Ei meillä ainakaan ole mitään tahoa josta tälläistä kysellä. Esimieheni pääsääntöisesti ainoa joka tietää missä hotellissa yövyn, eikä häneen kyllä suomikonttorin kautta saisi yhteyttä. Ei mieheni edes tiedä esimieheni nimeä. Ja jos alkaisi randomisti vaihteeseen soitella ja selitellä tarvitsevansa Rouva X:n hotellin tiedot, niin puhelu loppuisi aika seinään.
Vai onko nämä taas näitä symbioosiparisuhteilujuttuja jossa kumpikin puoliso toimittaa kaikkien työkavereidensakin yhteystiedot toiselle?
Kysy millä lennolla on tulossa takaisin, sano että on niin ikävä että haluat ehdottomasti tulla lentokentälle vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kysy millä lennolla on tulossa takaisin, sano että on niin ikävä että haluat ehdottomasti tulla lentokentälle vastaan.
No senkin voi kyllä helposti googlata, jonkun sopivan lennon, ja esittää tulevansa juuri lennolta kentällä... exit-alueella tulee ruuhka-aikaan niin monta ihmistä kerralla ulos, että siihen joukkoon on helppo pujahtaa sieltä yleiseltä alueeltakin.
Pyydä tuomaan Elixir d Anvers-likööriä. Sitä ei saa muualta. Tai sitten olutmerkeistä vaikkapa Kasteel tai Kwak.
Vierailija kirjoitti:
Haluan niiiin tietää, miten tässä käy.
Voit itse keksiä lopun. Kuten muihinkin provoihin
Minäkin olen ollut monessa paikassa missä en ole ikinä käynytkään. Eikä auta mikään todistelu vaikka en varmasti ole ollut. Ja vielä sellaisten henkilöiden kanssa ketä en edes tunne.
Naapurin mies on nähnyt mua milloin missäkin, vaikken ole kyseisissä paikoissa käynyt..
Joko sillä on surkee kasvomuisti tai pyrkii pilaamaan mun parisuhteen tai muuten vaan hullu.
Onneksi mieheni on jalat maassa.
En tiedä, en itse käytä, mies vahtii sillä lasten liikkeitä, mutta lasten puhelinliittymät on myös hänen nimissään, joten se saattaa helpottaa asiaa. Ollaan koko perhe google mapsin paikanninpalvelussa, mutta se pitää hyväksyä ensin itse. Sitten on joku softa, jolla näkee missä kaverit on, onko niillä puhelin auki, paljonko akkua on jne, teini käytti sitä kaveriensa kanssa, en muista nimeä. Googlaa paikannuspalvelut ja katso mitä pompsahtaa tarjolle.