Orpo tiedotustilaisuudessa: "Suomi on pirullisessa tilanteessa" ja samaan aikaan Sari Essayah hymyilee leveästi vierellä
Varmaan voisi olla vähän tilannetajua eikä virnuilla silloin kun toinen henkilö samaan aikaan puhuu vakavaan sävyyn.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Itkeäkö pitäisi?
Ei tarvitse, mutta voihan sitä yrittää pitää vakavaa naamaa jos kerta maan tilanne on niiiiin vakava kuin mitä Petteri ja itse yrittää kansalle myydä.
Onneksi kristilliset taistelevat pirua vastaan.
Luulin että aloitus liittyy siihen että Orpo puhuu "pirullisesta" ja vieressä kristillisdemokraatti hymyilee. :D
Essayahan siinä paljastaa, että nyt Orpo vetelee kotiin päin. Olis kunnolla vaan nauranut ääneen!
Vierailija kirjoitti:
Rahan valta on kaikki kaikessa.
Ovatko he kommunisteja?
Vierailija kirjoitti:
Itkeäkö pitäisi?
Ihan vakavahko perusilme riittäisi. Jos tuodaan kansalle huonoja uutisia, ei ole aihetta leveään hymyyn.
Orpo itsekin näytti ainakin aiemmin niin muikealta ja tyytyväiseltä itseensä, että pidin jo vähän asiattomana, kun kuitenkin puhui vakavasta kriisistä ja isoista leikkauksista. Olisi voinut vähän yrittää hillitä sitä voitonriemuista ja omahyväistä muikistelua.
Kyllä minuakin naurattaisi jos tiedossa olisi ministerin paikka ja palkka.
Vai on suomella vaikeat paikat. Pakko leikata vähän sieltä ja tuolta. Nooh 9 euron sirkukselle riittää rahaa vaikka sen lopettamalla saisi kokoomuksen haluamat säästöt ja ylikkin. Joopa joo arvo ja talouspuolue. Tuo valehtelu kokoomuksen välttämättömistä leikkauksista on kauniisti sanottuna muunneltua totuutta. Itse valitsevat leikata jostakin vähemmän tärkeästä kuin 9 euron temputuksista työttömille.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kristilliset taistelevat pirua vastaan.
Nämä meidän kristilliset heittäisivät jessen ulos kirkosta ja käskisivät pummin häipyä. Purra ei ole ainoa joka potee empatian puutetta tuossa porukassa mistä kyhätään hallitusta. Saa nähdä missä vaiheessa orpo tajuaa ettei se ole persujen kanssa sellaista kuin muiden puolueiden kanssa? Siihen on syynsä miksi persut on riidoissa niin moneen suuntaan.
Pokka ei pidä kun tietää mitä valheita kansalle ovat myynneet mukamas velka hädästä 😂, vaikka asiantuntijat ovat kertoneet kokoajan ettei mitään kriisiä edes ole ja ollaan EU tasolla sillä paremmalla puoliskolla velka asioissa jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Pokka ei pidä kun tietää mitä valheita kansalle ovat myynneet mukamas velka hädästä 😂, vaikka asiantuntijat ovat kertoneet kokoajan ettei mitään kriisiä edes ole ja ollaan EU tasolla sillä paremmalla puoliskolla velka asioissa jo nyt.
Monesti olen miettinyt miksi poliitikot edes kuuntelee asiantuntijoita kun kuitenkin tekevät eri tavalla? Talous, huumepolitiikka jne aina poliitikot tietää alojen asiantuntijoita paremmin. Harvinaisen viisasta tai poikkeuksellisen jääräpäistä porukkaa. Kumpaa luulette kansanedustajien olevan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti olen miettinyt miksi poliitikot edes kuuntelee asiantuntijoita kun kuitenkin tekevät eri tavalla? Talous, huumepolitiikka jne aina poliitikot tietää alojen asiantuntijoita paremmin. Harvinaisen viisasta tai poikkeuksellisen jääräpäistä porukkaa. Kumpaa luulette kansanedustajien olevan?
Ovat tyhmiä ja itsekeskeisiä.
Kristillisdemokraattien tekipyhyys ja moralisointi on aivan omaa luokkaansa.
Suomi on pirullisessa tilanteessa nimenomaan Orpon takia.
Pitää alkaa kulkuriksi ja ripottelemaan matkalaukkuja puku päällä, mikäli suunta ei muutu ihmisystävällisemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kristillisdemokraattien tekipyhyys ja moralisointi on aivan omaa luokkaansa.
Essayah virnistellyt miltei kaikissa kuvissa tällä viikolla, samalla katsonut suoraan kameraan. Osoittanut virneen suoraan kansalle. Olen hyvin pettynyt häneen, ei ole lainkaan tilannetajua.
Lähettäkää hyvät ihmiset näille kansanedustajille sähköpostia tai ottakaa jollain muulla tavoin yhteyttä jos olette tyytymättömiä. Itse olen lähettänyt esim. Sari Essayahille ja hän jopa vastasikin. Kritisoin häntä siitä, miksi käy esim. Hurstin joulujuhlissa näyttäytymässä ja on muka köyhien asialla mutta totuus on toinen.
Suomi on ollut paljon pirullisimmissakin tilanteissa. Tuolla lauseella Orpo pelkästään yrittää nostaa omia osakkeitaan. Tyyliin: olen kovien aikojen jämpti johtaja ja myrskyjen läpi kansaa ohjaava luotsi.