Siltsu suoraan lentokentältä putkaan - taas huumekäry!
Kommentit (472)
Wt mammojen märkien päiväunien kohde paljatui ensiksi homoksi, sitten narkkariksi ja vieläkö tuo paljastuisi huumekuriiriksi.
Näkihän tuon jo kesällä Ylen aamuteeveen hastattelussa jossa spreijailivat teepaitaa että äijä oli ihan tuhannen tupakeissa. Ei nää huume hörhöjutut voi sen jälkeen tulla enää kellekkään. yllärinä.
No onneksi ei napannut Thaimaan päädyssä, olis hetkeksi ollu laulut lauleltu.
Vierailija kirjoitti:
Levy-yhtiön, keikan järjestäjien tms. täytyy tietää välittäjät. Ei kai he muuten vieraassa maassa mitään saisi. Ei varsinkaan ennen aikana ennen internettiä.
Höpöhöpö, kyllä sitä vieraassa maassa löytää vaikka mitä. Käy vaikka kysymässä nistin näköiseltä tyypiltä, että mistä sais, niin tarjontaa alkaa löytyä.
Ja netissä on nykyään paikat, joista voi saada mitä vaan, jos vaan osaa etsiä. Tor-verkosta voi tosiaan ostaa vaikka suoraan.
Itse autoin sekaisin olevaa miestä kampissa ja hän olisi siitä hyvästä tarjonnut mulle subutexia tai ihan mitä vaan haluan. Ei se sen vaikeampaa ole.
Ja ulkomaillahan se on vielä helpompaa kuin Suomessa. Ranskassa poliisitkin jo polttaa pilveä vapaa-aikanaan. Coffee shoppien läheisyydessä saattaa olla ihmisiä, jotka tietää mestoja (myös saksassa on coffee shoppeja, samoin etelä-afrikassa.) Sitten on smart shoppeja, joissa myydään "luomu-ekstaasia", sieniä jne. Sieltäkin voi saada infoa, että mistä sais.
Ei levy-yhtiö tai muutkaan halua omiin muroihin kusta järkkäämällä huumeita yhtään kellekkään. Siltsulla on Suomessa ja ulkomailla kavereita, jotka järjestävät tarvittaessa.
Ja jossain thaikuissa saa nyt varmaan mistä vaan.
Kaverini kuoli kambodtsassa, koska siellä on tarjolla paljon vahvempaa heroiinia kuin täällä.
Ihmeellisissä kuplissa ihmiset elävät, jos luulevat, että joku warner musicin pitää tarjoilla artistille diileritkin.
Niin kauan kuin muistan, Siltsulla on ollut sumeat silmät kaikissa kuvissa ja videoissa. Esiintymisvideoissa riehuu onnellisena silmät ristissä. Käyttö on siis jatkunut jo aika kauan.
Kyllä vaatii kovaa motivaatiota ottaa elämä vastaan harmaana kun on ollut poutapilvellä vuosikaudet.
Tsemppiä vaan hänelle, ei ainakaan ole menetettävää, kun kaikki jo tietävät...
Itse olen lopettanut alkoholin käytön, ja hyvältä tuntuu kuulua normaali-ihmisten joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin mieleen se mitä olen usein miettinyt. Miten ne (amerikan) rokkistarat saa esim. Euroopan kiertuneilla päivittäisen huumeannoksensa? Varsinkin he, jotka käyttävät kovia huumeita, heroinia, kokaiinia jne.
Miten Kurt Cobain sai hepoannoksensa Roomassa? Onko niillä aina jotain diilereitä joka paikassa?Perseessä kulkee smackit ja koksut ruiskuineen. Mä vein kerran poseen puhelimen ja ruiskun missä oli 8mg subua. Molemmat oli siis mun pepussa. Lomilta omaan selliin vein. Yöllä selasin kännyllä nettiä ja nuokuin omassa sellissä. Seuraavalla lomalla toin laturin perseessä. Aina on keinoja! Aina!
Kiva elämä sulla .Mä kävin just eroottisella viikonloppureissulla mieheni kanssa ja huomenna menen pienipalkkaiseen mutta vakituiseen duuniin. Lapsillakin menee hyvin. Ei oo päihdeongelmia eikä hepatiitteja kellään, maksetaan omaa asuntoa ja mökkiöä kunnostellaan. Että sellasia valintoja.
Joo. Mutta suapa ei vetänyt naapurin setä peppuun lapsena. Sellasia valintoja.
No hän ei varmaan niitä huumeita sinuun työnnä. Ihan omaa valintaa. Kaikista kaltoinkohdelluista ja hyväksikäytetyistä ei tule narkkareita. Vain sinä voit muuttaa elämäsi suunnan.
Painu nyt jo sinne pienpalkkaiseen työhösi siitä pätemästä äläkä yritä selittää asioista, joiden päälle et ymmärrä.
- eri
Suomalaiset epäjumalat kaatuilee kuin keilat nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että Siltsu on haudassa vuoden sisällä. Ei ole lopettanut käyttöä, täysi denial päällä. Tulee jatkamaan hautaan asti. Ei myöskään ulkonäön puolesta näytä olevan kovin hyvässä kunnossa. Jos haluaisi selvitä, pitäisi tajuta lopettaa nyt heti ja mennä vieroitukseen.
Mä taas veikkaan, että menee 10 vuotta. Koska tiedän ihmisiä, jotka ovat heroiinia vetäneet 10 vuotta ja ovat vieläkin hengissä. Eikä heillä ole ollut rahaa pitää itsestään huolta tai läheisiä, jotka ovat selvinpäin.
Siltsulla on vielä pitkään tilillä katetta ja työkaverit, muut kaverit, sukulaiset yms mukana elämässä, jotka kannattelevat. Sitten jos läheiset koostuvat enää toisista narkomaaneista, niin siitä on vaikea enää palata.
Huumeet on vähän sellaisia, että kun niihin kasvaa toleranssi, saman annoksen voi ottaa pelkästään vieroitusoireisiin, eikä siitä mene enää sekaisin. Koska keho on niin tottunut kemikaaliin. Annosta pitää joko nostaa tai siihen pitää sekottaa jotain muuta, että menee sekaisin.
Voihan Siltsu vetää ihan hänelle määrättyjä unilääkkeitä tai rauhottavia alas alkoholilla ja olla ihan tillintallin. Ei edes tarvitse olla laitonta huumetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että Siltsu on haudassa vuoden sisällä. Ei ole lopettanut käyttöä, täysi denial päällä. Tulee jatkamaan hautaan asti. Ei myöskään ulkonäön puolesta näytä olevan kovin hyvässä kunnossa. Jos haluaisi selvitä, pitäisi tajuta lopettaa nyt heti ja mennä vieroitukseen.
Mä taas veikkaan, että menee 10 vuotta. Koska tiedän ihmisiä, jotka ovat heroiinia vetäneet 10 vuotta ja ovat vieläkin hengissä. Eikä heillä ole ollut rahaa pitää itsestään huolta tai läheisiä, jotka ovat selvinpäin.
Siltsulla on vielä pitkään tilillä katetta ja työkaverit, muut kaverit, sukulaiset yms mukana elämässä, jotka kannattelevat. Sitten jos läheiset koostuvat enää toisista narkomaaneista, niin siitä on vaikea enää palata.
Huumeet on vähän sellaisia, että kun niihin kasvaa toleranssi, saman annoksen voi ottaa pelkästään vieroitusoireisiin, eikä siitä mene enää sekaisin. Koska keho on niin tottunut kemikaaliin. Annosta pitää joko nostaa tai siihen pitää sekottaa jotain muuta, että menee sekaisin.
Voihan Siltsu vetää ihan hänelle määrättyjä unilääkkeitä tai rauhottavia alas alkoholilla ja olla ihan tillintallin. Ei edes tarvitse olla laitonta huumetta.
Jartsahan ei voi juoda enää pisaraakaan alkoholia sen Hortonin syndrooman takia. Sit kun haluaa päihtyä, niin eipä siinä paljon vaihtoehtoja ole. Valitettavasti.
Sinne ne ovat Siltsun ihanien fanien rahat käytetty! Varmaan tuntuu kornilta ? Onneksi en ole mokomalle narkille rahojani jakanut.
Toivottavasti älyä on vielä sen verran jäljellä, että pysyy hoidossa, lukkojen takana, about 10v.
Tässä on kyllä aihe, jossa tiivistyy kansakunnan tyhmyys, tietämättömyys, stereotyyppisyys, ennakkoluuloisuus, tekopyhyys, moralistisuus, jne. kaikki samaan pakettiin. Mikään muu sosiaalinen/poliittinen aihe ei samaan pysty. Onneksi en osaa tuntea myötähäpeää, muuten täytyisi liikkua ulkosalla naamari päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levy-yhtiön, keikan järjestäjien tms. täytyy tietää välittäjät. Ei kai he muuten vieraassa maassa mitään saisi. Ei varsinkaan ennen aikana ennen internettiä.
Höpöhöpö, kyllä sitä vieraassa maassa löytää vaikka mitä. Käy vaikka kysymässä nistin näköiseltä tyypiltä, että mistä sais, niin tarjontaa alkaa löytyä.
Ja netissä on nykyään paikat, joista voi saada mitä vaan, jos vaan osaa etsiä. Tor-verkosta voi tosiaan ostaa vaikka suoraan.
Itse autoin sekaisin olevaa miestä kampissa ja hän olisi siitä hyvästä tarjonnut mulle subutexia tai ihan mitä vaan haluan. Ei se sen vaikeampaa ole.
Ja ulkomaillahan se on vielä helpompaa kuin Suomessa. Ranskassa poliisitkin jo polttaa pilveä vapaa-aikanaan. Coffee shoppien läheisyydessä saattaa olla ihmisiä, jotka tietää mestoja (myös saksassa on coffee shoppeja, samoin etelä-afrikassa.) Sitten on smart shoppeja, joissa myydään "luomu-ekstaasia", sieniä jne. Sieltäkin voi saada infoa, että mistä sais.
Ei levy-yhtiö tai muutkaan halua omiin muroihin kusta järkkäämällä huumeita yhtään kellekkään. Siltsulla on Suomessa ja ulkomailla kavereita, jotka järjestävät tarvittaessa.
Kaverini kuoli kambodtsassa, koska siellä on tarjolla paljon vahvempaa heroiinia kuin täällä.
Ihmeellisissä kuplissa ihmiset elävät, jos luulevat, että joku warner musicin pitää tarjoilla artistille diileritkin.
Kuka levy-yhtiön marionetti siellä pulisee? Paljon näytät tietävän huumeista.
Mä en ymmärrä huumeista mitään, siksi kyselen tyhmiä.
Siis voiko metamfetamiinia käyttää van silloin tällöin viihdetarkoituksessa vai millaisella käytöllä tulee vieroitusoireita, että on pakko saada lisää?
Mietin vaan, että jos Siltsu on ottanut jotain vaikka lauantaiaamuna ennen lentoa, niin vapiseeko se vieroitusoireissaan nyt maanantaina poliisivankilassa vai onko sillä huumeiden puolesta nyt ihan hyvä ja selvä olo?
Vierailija kirjoitti:
Siis voiko metamfetamiinia käyttää van silloin tällöin viihdetarkoituksessa vai millaisella käytöllä tulee vieroitusoireita, että on pakko saada lisää?
Jos tarkoitat vieroitusoreita samassa mielessä kuin esim. alkoholista, opiaateista (esim. heroiini) tai bentsoista, niin metamfetamiinista tai muistakaan amfetamiineista niitä ei tule. Se ei tarkoita sitä, että ne ei ole koukuttavia ja myrkyllisiä, kyllä ovat, vaan se tarkoittaa sitä, ettei ihmisen keho sinällänsä reagoi mitenkään siihen, ettei se saa lisää amfetamiineja. Niistä ei siis tule vieroitusoireita, kuten alkoholista tai heroiinistä tulee.
Amfetamiinia/metamfetaaminia käytetään yleensä kuuriluontoisesti, ei kuten esim. heroiiniä, jota vedetään monta kertaa päivässä juuri vieroitusoireiden estämiseksi. Amfetamiini/metamfetamiini estää aika tehokkaasti nukkumisen ja syömisen, joten sitä ei pysty edes vetämään joka päivä vuosien ajan, vaan siitä on pakko pitää välillä taukoja.
Menepä vastaaja nro 76 muualle mainostamaan huumeita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis voiko metamfetamiinia käyttää van silloin tällöin viihdetarkoituksessa vai millaisella käytöllä tulee vieroitusoireita, että on pakko saada lisää?Jos tarkoitat vieroitusoreita samassa mielessä kuin esim. alkoholista, opiaateista (esim. heroiini) tai bentsoista, niin metamfetamiinista tai muistakaan amfetamiineista niitä ei tule. Se ei tarkoita sitä, että ne ei ole koukuttavia ja myrkyllisiä, kyllä ovat, vaan se tarkoittaa sitä, ettei ihmisen keho sinällänsä reagoi mitenkään siihen, ettei se saa lisää amfetamiineja. Niistä ei siis tule vieroitusoireita, kuten alkoholista tai heroiinistä tulee.
Amfetamiinia/metamfetaaminia käytetään yleensä kuuriluontoisesti, ei kuten esim. heroiiniä, jota vedetään monta kertaa päivässä juuri vieroitusoireiden estämiseksi. Amfetamiini/metamfetamiini estää aika tehokkaasti nukkumisen ja syömisen, joten sitä ei pysty edes vetämään joka päivä vuosien ajan, vaan siitä on pakko pitää välillä taukoja.
Ok, kiitos vastauksesta, selvensi asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai tuossa nyt mistään Siltsun tapaisesta suomalaistähdestä puhuttu, vaan maailmantähdistä. Tuskin joku Kurt Cobain on lähtenyt Pariisin metroon pyörimään ja etsimään huumeita. Eiköhän sillekin piruparalle ne joku "assistentti" hommannut.
Ja puhutaan enemmän "entisajoista", liekö kunnon narkkaus vähentynyt rokkareidenkin kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka levy-yhtiön marionetti siellä pulisee? Paljon näytät tietävän huumeista.
Sinä näytät tietävän. Kyllä se on juurikin noin miten tuossa ekassa kommentissa on. Huumeita löytää halutessaan jokaikisestä maasta ja kaupungista. Ei siihen tarvita yhdenkään levy- yhtiö jampan apua. Thaimaassa on ihan helvetist* huumeita ja sieltä löytää mitä vaan. Olen kiertänyt melkein joka maailman kolkan ja aina on löytynyt savut, jos on halunnut. Aasiassa nyt kuumotukset on vähän erilaiset, koska ne tuomiot on niin kovat jopa ihan pienistä määristä. Mut pointti on se, huumeita saa mistä vaan ja koska vaan jos niitä haluaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin mieleen se mitä olen usein miettinyt. Miten ne (amerikan) rokkistarat saa esim. Euroopan kiertuneilla päivittäisen huumeannoksensa? Varsinkin he, jotka käyttävät kovia huumeita, heroinia, kokaiinia jne.
Miten Kurt Cobain sai hepoannoksensa Roomassa? Onko niillä aina jotain diilereitä joka paikassa?Perseessä kulkee smackit ja koksut ruiskuineen. Mä vein kerran poseen puhelimen ja ruiskun missä oli 8mg subua. Molemmat oli siis mun pepussa. Lomilta omaan selliin vein. Yöllä selasin kännyllä nettiä ja nuokuin omassa sellissä. Seuraavalla lomalla toin laturin perseessä. Aina on keinoja! Aina!
Kiva elämä sulla .Mä kävin just eroottisella viikonloppureissulla mieheni kanssa ja huomenna menen pienipalkkaiseen mutta vakituiseen duuniin. Lapsillakin menee hyvin. Ei oo päihdeongelmia eikä hepatiitteja kellään, maksetaan omaa asuntoa ja mökkiöä kunnostellaan. Että sellasia valintoja.
Joo. Mutta suapa ei vetänyt naapurin setä peppuun lapsena. Sellasia valintoja.
No olisko pitänyt? Mistä sä mun vetämiset tiedät? Kyllä niitä on, mutten nyt kerro niistä.
Mä en ole ikinä uskonut, että itseään voi hoitaa tuhoamalla. Hoitamalla itseään ja perhettään paremmin kuin edelliset pääsee pitemmälle.
Iskelmäprinssistä huumeparoniksi.