Siltsu suoraan lentokentältä putkaan - taas huumekäry!
Kommentit (472)
Toivottavasti lopettaa ennen kuin on liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Levy-yhtiön, keikan järjestäjien tms. täytyy tietää välittäjät. Ei kai he muuten vieraassa maassa mitään saisi. Ei varsinkaan ennen aikana ennen internettiä.
tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin mieleen se mitä olen usein miettinyt. Miten ne (amerikan) rokkistarat saa esim. Euroopan kiertuneilla päivittäisen huumeannoksensa? Varsinkin he, jotka käyttävät kovia huumeita, heroinia, kokaiinia jne.
Miten Kurt Cobain sai hepoannoksensa Roomassa? Onko niillä aina jotain diilereitä joka paikassa?Perseessä kulkee smackit ja koksut ruiskuineen. Mä vein kerran poseen puhelimen ja ruiskun missä oli 8mg subua. Molemmat oli siis mun pepussa. Lomilta omaan selliin vein. Yöllä selasin kännyllä nettiä ja nuokuin omassa sellissä. Seuraavalla lomalla toin laturin perseessä. Aina on keinoja! Aina!
Kiva elämä sulla .Mä kävin just eroottisella viikonloppureissulla mieheni kanssa ja huomenna menen pienipalkkaiseen mutta vakituiseen duuniin. Lapsillakin menee hyvin. Ei oo päihdeongelmia eikä hepatiitteja kellään, maksetaan omaa asuntoa ja mökkiöä kunnostellaan. Että sellasia valintoja.
Joo. Mutta suapa ei vetänyt naapurin setä peppuun lapsena. Sellasia valintoja.
Ahaaa, siis sen takia sulla mahtui kaikenlaista krääsää sinne takarööriin. Kätevää.
Hän on kiinni pidettynä lauantai-illasta poliisivankilassa, ei putkassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen, että on vetänyt siellä Thaikuissa jotain huumeita ja sit on vaatteet ja laukut haisseet, jolloin tullin koira on poiminut hänet matkailijoiden joukosta? Mut ei siitä kyllä putkaan laiteta. .. eli ollut jotain tavaraa laukussa..
Kertoo todella pahasta ongelmasta, jos julkisuuden henkilö, jonka huumerikosta on käsitelty laajasti julkisuudessa eli huumeongelma on kaikkien tiedossa, yrittää Thaimaan lomalta palatessaan kuljettaa kiellettyjä aineita tullin läpi, kun kiinni jääminen on käytännössä itsestään selvyys.
Ompa yllättävää. Ei tosiaan taida sisäistää ongelmiaan. Minkäs teet, huumeet menee edelle. Toivottavasti saa kunnon tuomion.
Thaimaassa se tuomio olisi ollut kyllä astetta rankempi. Ettei vaan olisi yrittänyt tuoda huumeita maahan? Vai mistä voisi olla kyse.
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla jotain muutakin.
Niin justiinsa. Lentoemäntä on kaatanut kahvia piripintaan tai jotain.
Eipä tuo minua haittaa, koska ei vaikuta elämääni. Toivon vain, ettei Siltsu menehdy joskus yliannostukseen.
Jartsa on varmaan jo niin kovassa koukussa, että vaikea lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen, että on vetänyt siellä Thaikuissa jotain huumeita ja sit on vaatteet ja laukut haisseet, jolloin tullin koira on poiminut hänet matkailijoiden joukosta? Mut ei siitä kyllä putkaan laiteta. .. eli ollut jotain tavaraa laukussa..
Hyvä sitten hänelle ettei jäänyt Thaimaan päässä kiinni, jos noin on.
Tämä. "Hieman" olisi eri käsittely Thaimaassa, jossa lisäksi olisi vain yksi pidätetty muiden joukossa, eikä menestynyt iskelmätähti kuten Suomessa.
Kävi tuuri että on putkassa Suomessa eikä Thaimaassa. Aijai
Kolme neljä vuotta vetänyt
Olavi virran tyyliin matkalla kohti hautaa...
Matkalla hautaan, siitäpä kunnon tango
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin mieleen se mitä olen usein miettinyt. Miten ne (amerikan) rokkistarat saa esim. Euroopan kiertuneilla päivittäisen huumeannoksensa? Varsinkin he, jotka käyttävät kovia huumeita, heroinia, kokaiinia jne.
Miten Kurt Cobain sai hepoannoksensa Roomassa? Onko niillä aina jotain diilereitä joka paikassa?Perseessä kulkee smackit ja koksut ruiskuineen. Mä vein kerran poseen puhelimen ja ruiskun missä oli 8mg subua. Molemmat oli siis mun pepussa. Lomilta omaan selliin vein. Yöllä selasin kännyllä nettiä ja nuokuin omassa sellissä. Seuraavalla lomalla toin laturin perseessä. Aina on keinoja! Aina!
Kiva elämä sulla .Mä kävin just eroottisella viikonloppureissulla mieheni kanssa ja huomenna menen pienipalkkaiseen mutta vakituiseen duuniin. Lapsillakin menee hyvin. Ei oo päihdeongelmia eikä hepatiitteja kellään, maksetaan omaa asuntoa ja mökkiöä kunnostellaan. Että sellasia valintoja.
Joo. Mutta suapa ei vetänyt naapurin setä peppuun lapsena. Sellasia valintoja.
No hän ei varmaan niitä huumeita sinuun työnnä. Ihan omaa valintaa. Kaikista kaltoinkohdelluista ja hyväksikäytetyistä ei tule narkkareita. Vain sinä voit muuttaa elämäsi suunnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumeiden käyttö lailliseksi!
Mua ei kiinnosta mikään muu huume kuin amfeta fucking miini. Jos en sitä saa niin töitäkään en tee. En katsos jaksa postraumaatisen stressin vuoksi. Ei oo voimia muuten kuin maata sohvalla läppäri mahan päällä ja selata nettiä. Ruokana toimii mikropitsat mitä syön kylmilteen. Mini jääkaappi on sohvan päädyssä niin ei tarvtise nousta edes ylös. Kusemisen hoidan ämpäriin. Kakalla ei tarvitse käydä kuin pari kertaa viikossa tuolla ruokavaliolla. Jos saan Aata eli lääkettäni niin pystyn toimimaan kuin normaali ihminen. Minulta on evätty kuitenkin saanti lääkkeeseeni kieltolain takia. Noh heidän häppee menettävät yhden helketin ahkeran työmiehen ja nuohoojan.
Tosi ahkeralta vaikutatkin. Ihan saisit itse hävetä.
Veikkaan että Siltsu on haudassa vuoden sisällä. Ei ole lopettanut käyttöä, täysi denial päällä. Tulee jatkamaan hautaan asti. Ei myöskään ulkonäön puolesta näytä olevan kovin hyvässä kunnossa. Jos haluaisi selvitä, pitäisi tajuta lopettaa nyt heti ja mennä vieroitukseen.
Ei heru sääliä pätkääkään. Itsepähän oman elämänsä pilaa.
Jari oli kuulemma lennolla ihan pellit kiinni, nukkui melkein koko matkan
Vierailija kirjoitti:
Jartsa on varmaan jo niin kovassa koukussa, että vaikea lopettaa.
Siltä todella vaikuttaa, jos jälleen huumeista kyse.
Se, että edellisellä kerralla kärysi auton ratista viittasi jo kyllä, että huumeiden käyttö ilmeisen arkipäiväistä, sillä jos olisi ollut kyse harvoin tapahtuvasta käytöstä tai ensimmäisestä kokeilusta, tuskin olisi tullut mieleenkään lähteä huumeiden vaikutuksen alaisena autoilemaan.
Onko poliisi vahvistanut, että kyseessä on huumekäry?
Mietin, että voisi olla muutakin.