Siltsu suoraan lentokentältä putkaan - taas huumekäry!
Kommentit (472)
Kyllä oli niin hyysäämistä jo ekasta kärystä, että järkyttyneenä luin ihmisten puolustamis kommentteja ja sitä lässytystä, että vahinkoja sattuu. Tähänkö tää maailma on menossa, et narkkaus on okei? Iso hyyyiii!
Tästä tulikin mieleen se mitä olen usein miettinyt. Miten ne (amerikan) rokkistarat saa esim. Euroopan kiertuneilla päivittäisen huumeannoksensa? Varsinkin he, jotka käyttävät kovia huumeita, heroinia, kokaiinia jne.
Miten Kurt Cobain sai hepoannoksensa Roomassa? Onko niillä aina jotain diilereitä joka paikassa?
Vierailija kirjoitti:
Kuka Siltsua puolusteli? Kenen mielestä huumeidän käyttö on ja oli hyväksyttävää? Ei todellakaan ole mikään puolustelun aihe ja kyllä suurin osa ihmisistä pysyy aineista erossa! Hyi hävetköön!
Minun puolestani on ihan sama mitä kukakin vetää. Itsekin tykkään eniten nopeista.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen, että on vetänyt siellä Thaikuissa jotain huumeita ja sit on vaatteet ja laukut haisseet, jolloin tullin koira on poiminut hänet matkailijoiden joukosta? Mut ei siitä kyllä putkaan laiteta. .. eli ollut jotain tavaraa laukussa..
Hyvä sitten hänelle ettei jäänyt Thaimaan päässä kiinni, jos noin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa sen käyttää, jos se haluaa käyttää. Ei se lopeta käyttämistä sen takia, että joku käskee sitä lopettamaan. Lopettaminen onnistuu ainoastaan omatoimisesti ja silloinkaan se onnistu kovin todennäköisesti.
Ja elättää loismaista huumeorganisaatiota. Kiitos ei.
Typerä kieltolaki ei ole Sillanpään vika. Siitä saat syyttää ihan muita henkilöitä - tai siis valtioita.
Huumeiden tuotantoketju alkupäästä käytöön on tasan pelkkää riistoa. Ei siihen kieltolain purku auta.
Ei ole auttanut viinan kieltolain kumoaminen alkoholismiin ja sivullisten kärsimyksiinkään.
Vierailija kirjoitti:
Huumeiden käyttö lailliseksi!
Mua ei kiinnosta mikään muu huume kuin amfeta fucking miini. Jos en sitä saa niin töitäkään en tee. En katsos jaksa postraumaatisen stressin vuoksi. Ei oo voimia muuten kuin maata sohvalla läppäri mahan päällä ja selata nettiä. Ruokana toimii mikropitsat mitä syön kylmilteen. Mini jääkaappi on sohvan päädyssä niin ei tarvtise nousta edes ylös. Kusemisen hoidan ämpäriin. Kakalla ei tarvitse käydä kuin pari kertaa viikossa tuolla ruokavaliolla. Jos saan Aata eli lääkettäni niin pystyn toimimaan kuin normaali ihminen. Minulta on evätty kuitenkin saanti lääkkeeseeni kieltolain takia. Noh heidän häppee menettävät yhden helketin ahkeran työmiehen ja nuohoojan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli niin hyysäämistä jo ekasta kärystä, että järkyttyneenä luin ihmisten puolustamis kommentteja ja sitä lässytystä, että vahinkoja sattuu. Tähänkö tää maailma on menossa, et narkkaus on okei? Iso hyyyiii!
Kaikki vetää viinaa, joka toinen kukkaa ja joka kymmenes jotain muuta, niin ketään ei enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa sen käyttää, jos se haluaa käyttää. Ei se lopeta käyttämistä sen takia, että joku käskee sitä lopettamaan. Lopettaminen onnistuu ainoastaan omatoimisesti ja silloinkaan se onnistu kovin todennäköisesti.
No ei kai se käyttö niin haittaisikaan, jos ei olisi pelkoa, että hän menee rattiin taas käytön aikana. Oliko auto odottamassa kentällä?
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin mieleen se mitä olen usein miettinyt. Miten ne (amerikan) rokkistarat saa esim. Euroopan kiertuneilla päivittäisen huumeannoksensa? Varsinkin he, jotka käyttävät kovia huumeita, heroinia, kokaiinia jne.
Miten Kurt Cobain sai hepoannoksensa Roomassa? Onko niillä aina jotain diilereitä joka paikassa?
tuota olen minäkin pohtinut. Aikamoinen verkosto, todennäköisesti. Paljonkohan Interpol tms tietää näistä?
Vierailija kirjoitti:
Mä kanssa ihmettelin, kuinka hyväksyvä asenne huumeiden käyttöön monilla tuntui olevan tuon ekan käryn jälkeen. "Mutku se on niin symppis" -kommentit eivät tee narkkaamisesta yhtään sen hyväksyttävämpää.
Ihan sama onko julkkis vai kuka tahansa! Ihmisillä on muillakin vaikeeta ja monilla vieläkin vaikeempaa, kun Siltsulla. Ei suurin osa silti ala huumeita vetämään! Oliski perkele Siltsun rahat ja mökit mullakin. Voi vi$@u!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä kieltolaki ei ole Sillanpään vika. Siitä saat syyttää ihan muita henkilöitä - tai siis valtioita.
Huumeiden tuotantoketju alkupäästä käytöön on tasan pelkkää riistoa. Ei siihen kieltolain purku auta.
Ei ole auttanut viinan kieltolain kumoaminen alkoholismiin ja sivullisten kärsimyksiinkään.
Auttaahan kun tehdään amfetamiinit Suomessa, efedriiniä on kyllä saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tässä mielessä sanoen on ihan sama ovatko ne laillisia vai laittomia? Silloinhan jäljelle jää enää se kumpi on taloudellisesti järkevämpää ja laillisuushan on taloudellisti laittomuutta paljon järkevämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Kurt Cobain sai hepoannoksensa Roomassa? Onko niillä aina jotain diilereitä joka paikassa?tuota olen minäkin pohtinut. Aikamoinen verkosto, todennäköisesti. Paljonkohan Interpol tms tietää näistä?
Jos diilereitä on 50 kertaa enemmän kuin poliiseja (joista osa on korruptoituneita) niin siinä ei tieto Interpolia paljon auta.
Vierailija kirjoitti:
Huumeiden käyttö lailliseksi!
Sinä päivänä kun käyttäjät maksavat ja järjestävät vieroituksensa itse, korvaavat aiheuttamansa vahingot ja paikkavat lähimmäistensä henkiset sekä ruumiilliset vauriot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se käyttö niin haittaisikaan, jos ei olisi pelkoa, että hän menee rattiin taas käytön aikana. Oliko auto odottamassa kentällä?
Miten uskallat ollenkaan kävellä ulkona? Suomessa ajalee päivittäin vähintään kymmeniä tuhansia kännissä ja lisäksi varmaan puoli mijoonaa nappaa aamulla kolmiolääkkeet ennen töihin ajoa.
Levy-yhtiön, keikan järjestäjien tms. täytyy tietää välittäjät. Ei kai he muuten vieraassa maassa mitään saisi. Ei varsinkaan ennen aikana ennen internettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Kurt Cobain sai hepoannoksensa Roomassa? Onko niillä aina jotain diilereitä joka paikassa?Perseessä kulkee smackit ja koksut ruiskuineen. Mä vein kerran poseen puhelimen ja ruiskun missä oli 8mg subua. Molemmat oli siis mun pepussa. Lomilta omaan selliin vein. Yöllä selasin kännyllä nettiä ja nuokuin omassa sellissä. Seuraavalla lomalla toin laturin perseessä. Aina on keinoja! Aina!
Kiva elämä sulla .Mä kävin just eroottisella viikonloppureissulla mieheni kanssa ja huomenna menen pienipalkkaiseen mutta vakituiseen duuniin. Lapsillakin menee hyvin. Ei oo päihdeongelmia eikä hepatiitteja kellään, maksetaan omaa asuntoa ja mökkiöä kunnostellaan. Että sellasia valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Kurt Cobain sai hepoannoksensa Roomassa? Onko niillä aina jotain diilereitä joka paikassa?Perseessä kulkee smackit ja koksut ruiskuineen. Mä vein kerran poseen puhelimen ja ruiskun missä oli 8mg subua. Molemmat oli siis mun pepussa. Lomilta omaan selliin vein. Yöllä selasin kännyllä nettiä ja nuokuin omassa sellissä. Seuraavalla lomalla toin laturin perseessä. Aina on keinoja! Aina!
Kiva elämä sulla .Mä kävin just eroottisella viikonloppureissulla mieheni kanssa ja huomenna menen pienipalkkaiseen mutta vakituiseen duuniin. Lapsillakin menee hyvin. Ei oo päihdeongelmia eikä hepatiitteja kellään, maksetaan omaa asuntoa ja mökkiöä kunnostellaan. Että sellasia valintoja.
Joo. Mutta suapa ei vetänyt naapurin setä peppuun lapsena. Sellasia valintoja.
Siltsu bitch