Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen tapailee varattua miestä?

Vierailija
25.03.2018 |

Etsiikö luotettavaa seurustelukumppania vai onko katkera varatuille naisille ja haluaa kostaa? Sinkkunaisena en ymmärrä, mitä tällaisesta suhteesta saa irti, muuta kuin sitä itseään, mutta sitä saa muualtakin.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei sinkkunaiset tiedä, että mies on varattu :) näin on käynyt montakin kertaa. En kyllä ikinä tieten tahtoen tapailisi varattua miestä.

Vierailija
2/35 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se mieskän siinä viaton ole. On voinut lupailla ja lirkutella ties mitä, vaikka ei olisi aikomustakaan jättää vaimoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka on katkera ja haluu kovasti riistää, tämän tältä toiselta.

Vierailija
4/35 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epätoivoinen ja huomionhakuinen. Ehkä myös huono itsetunto.

Toki tekemisiään voi aina selitellä sillä, että en halua ketään perääni roikkumaan ja siksi varattu tai sitten että se varattu teki aloitteen jne. Mutta paskapuhetta. Vapaankin kanssa voi saada pelkän velvollisuuksita vapaan seksisuhteen ja tehtyyn aloitteeseen voi aina antaa pakit, taustalla on yleensä aina jonkun sortin tarve vähän ns. kohottaa itseään, ajatuksella oon parempi ku ton muija kun se sitä pettää mun kanssa.

Eri asia toki sitten, jos on oikeasti joutunut jonkun luuserin huijaamaksi, eli luullut tapailevansa vapaata, mutta ei sitten sitä ollutkaan.

Vierailija
5/35 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaan itsekäs minä minä-tyyppi tai todella ajattelematon.

Vierailija
6/35 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno nainen joka ei anna pikkuasioiden haitata jos sopiva mies tielle osuu.

Sitä paitsi jos seksi ja hauskanpito-seuraa etsii niin varattu mies on yleensä parempi, kun ei helpolla takerru.

Vierailija
7/35 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei vapaata pysty saamaan.

Vierailija
8/35 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään rouvan joka AINA otti seuransa varatuista. Jotain tuo kyllä naisesta kertoo. Viimeisin oli tietty myös varattu, vanhempi jonkun verran. Ukko on jo vanhus ja saa nyt muija häntä hoitaa. Jos kuolla kupsahtaa äijä niin luulen että rouva taas jonkun varatun löytää. Suoranainen pakkomielle?

Vierailija
9/35 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla vaikka sellainen sopimus, että mies on perheen isä kotonaan, mutta seksitarpeensa tyydyttää muualla, kun vaimoa ei enää petihommat kiinnosta. Selvä win-win-win -tilanne.

Vierailija
10/35 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes poikkeuksetta surullisia caseja. normaali rakastuminen on ihan erilaista kuin tuollainen teini/mielikuvaihastuminen. monihan noista kuvittelee tulevansa ex-vaimon kaltaiseksi kun saa sen miehen itselleen...

Vierailija
11/35 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut varatun kanssa seksin takia. Varatusta ei tarvitse huolehtia, että jää roikkumaan. 

Selvä peli molemmille. 

Vierailija
12/35 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattu nainen tai nainen, joka ei etsi (siitä miehestä) mitään vakavaa. Jos itse en etsi suhdetta, minulle on aivan sama, onko mies varattu. Se on miehen oma asia.

Vierailija
13/35 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin seksin takia. Vaimot voisivat olla vain tyytyväisiä, ettei heidän tarvitse sekstailla, kun kerta ovat halunsa menettäneet. 

Vierailija
14/35 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla vaikka sellainen sopimus, että mies on perheen isä kotonaan, mutta seksitarpeensa tyydyttää muualla, kun vaimoa ei enää petihommat kiinnosta. Selvä win-win-win -tilanne.

Jep. Miehellä on perhe ja lapset, joihin on kiintynyt. Avioero tulisi luultavasti liian kalliiksi. Seksielämä toimii. Vaimolla on turvattu elämä eikä tarvitse kiusaantua miehen lähentelyistä. Rakastajatar saa seuraa mutta ei mitään riippakiveä. 

Vierailija
15/35 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt sellaisen miehen kanssa tapailisi, joka ei kelpaa muille.

Vierailija
16/35 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on varattu mies joka tapailee muita naisia? Vapaita tai varattuja?

Vierailija
17/35 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin aikoinaan tapailemaan varattua miestä. Minä olin vapaa ja varattu mies kiinnostui minusta. Ajattelin, ettei siitä mitään tule ja tunsin joskus huonoakin omaatuntoa asiasta. Nopeasti tästä varatusta miehestä tuli kuitenkin vapaa ja olemme olleet yhdessä jo yli kolmekymmentä vuotta.

Vierailija
18/35 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Lenita Airiston kaltainen.En tunne häntä, joten tiedän vain haastattelujen kautta arvoistaan.

Vierailija
19/35 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin aikoinaan tapailemaan varattua miestä. Minä olin vapaa ja varattu mies kiinnostui minusta. Ajattelin, ettei siitä mitään tule ja tunsin joskus huonoakin omaatuntoa asiasta. Nopeasti tästä varatusta miehestä tuli kuitenkin vapaa ja olemme olleet yhdessä jo yli kolmekymmentä vuotta.

Sulla kävi sitten tuuri.Mun ex miehen tapailijoista yksi päätyi aborttiin, toinen itsemurhaan ja kolmannen kohtalosta en tiedä.Kaikilla oli tarkoitus "napata" hänet itselleen.

Mies löysi kuitenkin uuden onnen vasta vapaana, aina 10 v välein uuden:DD

Vierailija
20/35 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi tapailen varattua miestä ? siksi kun hän vei jalat alta ja rakastuin :) minua ei sinkkuna haittaa onko mies eronnut ,karannut vai mikä. Mies haluaa olla kanssani, se riittää minulle, millään muulla ei ole mitän väliä. On ihanaa olla näin rakastunut,hrrrrrrrrrrrrrrr....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme