Kauanko olet ollut sinkkuna ja aiotko jatkaa noin?
Kommentit (60)
2 vuotta seurustelusuhteesta, 4 vuotta pidemmästä liitosta. Tuo lyhyt seurustelu vahvisti sen, etten halua enää parisuhdetta, ehkä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
2 vuotta seurustelusuhteesta, 4 vuotta pidemmästä liitosta. Tuo lyhyt seurustelu vahvisti sen, etten halua enää parisuhdetta, ehkä ikinä.
Vain yhden ihmisen takia vai miksi?
Yli vuoden ja seurustelu ei ole omissa käsissä. Naista ei voi pakottaa.
En toki 24/7 suhdetta nyt haluaisikaan, koska en halua tuoda lasteni elämään uutta naista. Muutama vuosi pitää siis vielä tasapainotella yksinäisyyden ja parinhaun kanssa.
M43
Pari vuotta ja ei kai se pelkästään omasta aikomisesta ole kiinni ellei sitten kelpuuta ketä tahansa (kuten huolestuttavan monet toki tekevät).
Kauanko ite, ap?
Yksin 2 viikkoa ja 14 tuntia. En tiedä, tuleeko se takaisin. Enkä tiedä otanko takaisin jos tulee.
30 vuotta. Varmaan hautaan asti kun ei kukaan kelpuuta tällaista paskakasaa. Ihan sama on ryypätä itsensä hautaan.
Terveisin Naispelko30
En muista. Noin 4 vuotta varmaan. En halua parisuhteeseen enää ikinä. Jos tämä on jollekin ongelma, niin voi voi.
Kohta vuoden. Haluaisin todellakin parisuhteen, mutta ei vaan löydy sellaista miestä, josta kiinnostuisin.
51 vuotta ja risat, aion jatkaa samalla linjalla.
30 vuotta eli koko ikäni. Multa taitaa puuttua jokin vietti mikä vetää ihmisiä yhteen. En vaan ymmärrä mikä järki on parisuhteissa.
Tarpeeksi kauan, mutta toisaalta sinkkuus päättyy, kun on päättyäkseen.
Vähän yli 10 vuotta. Aion jatkaa loppuun asti näin.
Olen ikisinkku, viihdyn ja pärjään näin hyvin.
Luultavasti jatkan näin koko elämäni ajan koska mitään tarvetta parisuhteelle minulle ei ole vielä tullut. Ehkä vanhainkodissa sitten rakastun hoitajaan tai Pirkko 90v kun tarvitsen apua arkielämässä ja annan apua Pirkolle?
M32
Kolme vuotta. Oikein hyvää elämää elän nyt. Toki miehen kelpuuta elämääni jos se oikea tulee vastaan tällä elämän taipaleella
"Ja mää saatana oikeesti rakastin, sitä yhtä muijaa vaan, ja kun ihmiseen uskon vihdoinkin, niin se huijaa vaan."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain yhden ihmisen takia vai miksi?
Ei suinkaan, suhde oli vain lopullinen sinetöinti päätökselle. En vain ole parisuhdeihminen.
12v pidemmästä suhteesta, tapailusta 6v ja aion olla sinkku loppuun asti.
Luovutin 4 vuotta sitten. Naiset ovat minulle sama nykyään kuin lemmikit, eivät herätä seksuaalisia tuntemuksia.
Kaksi vuotta. Olen viihtynyt mainiosti. En sulje uutta suhdetta pois mutta tämä tuntuu edelleen hyvältä.