Millainen nainen tapailee varattua miestä?
Etsiikö luotettavaa seurustelukumppania vai onko katkera varatuille naisille ja haluaa kostaa? Sinkkunaisena en ymmärrä, mitä tällaisesta suhteesta saa irti, muuta kuin sitä itseään, mutta sitä saa muualtakin.
Kommentit (35)
Rakastunut nainen. Kuka tahansa voi joutua siihen tilanteeseen, vaikka se miten sotii omaa moraalikäsitystä vastaan.
Jos etsin seksisuhdetta tai yhden illan juttua, mua ei oikeestaan hittojakaan kiinnosta onko mies varattu vai ei. Jos joku varattu mies pettää vaimoaan mun kanssa niin en osaa potea huonoa omaatuntoa, pettäishän se sitä joka tapauksessa, mitä väliä sillä kenen kanssa.
Mutta kysymyksesi oli että millainen nainen. Tällainen, aika normaali, löyhällä sukupuolimoraalilla ja korkealla libidolla varustettu nainen joka halveksuu romanttista rakkautta ja kammoaa parisuhteita.
Sellanen joka rakastaa sitä miestä yli kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Sellanen joka rakastaa sitä miestä yli kaiken.
Kuin mun näppikseltä. Mies vei jalat alta täydellisesti, rakastan häntä..rakastuin jo ensisilmäyksellä. Ei ole tilanne, johon koskaan aiemmin elämässäni olisin voinut kuvitellakaan joutuvani.
Itseäni kusetti mies joka oli naimisissa. En siis tiennyt. En tosin tiennyt sitäkään, että erosi 4kk päästä vaimostaan ja muutti yhteen toisen kanssa. Nainen oli jo raskaana, kun yötäpäivää kyttäilyn jälkeen sain tämän selville. Miehen uusi osoite selvisi puhelintietojen peruusteella.
Vierailija kirjoitti:
Aina ei sinkkunaiset tiedä, että mies on varattu :) näin on käynyt montakin kertaa. En kyllä ikinä tieten tahtoen tapailisi varattua miestä.
Sitten taas toisaalta on niitä, jotka ei sinkkumiehistä edes syty vaan jahtaavat ainoastaan ukkomiehiä. Eräskin yh oli kauheasti ensin oli minusta kiinnostuneen oloinen mutta se lopahti heti kun sai tietää että olen sinkku. Luuli kuulemma ensin että olen naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ei sinkkunaiset tiedä, että mies on varattu :) näin on käynyt montakin kertaa. En kyllä ikinä tieten tahtoen tapailisi varattua miestä.
Sitten taas toisaalta on niitä, jotka ei sinkkumiehistä edes syty vaan jahtaavat ainoastaan ukkomiehiä. Eräskin yh oli kauheasti ensin oli minusta kiinnostuneen oloinen mutta se lopahti heti kun sai tietää että olen sinkku. Luuli kuulemma ensin että olen naimisissa.
Niin ja unohtui mainita, että heti minun jälkeeni alkoi vikittelemään toista jonka tiesi varmasti olevan ukkomies ja aiheuttikin tälle kivan aviokriisin, en tiedä sitten sortuiko ukkoparka siihen syöjättäreen.
Sellainen hyväuskoinen hölmö, joka uskoo sen varatun miehen paskapuhetta. "Vaimoni ei ymmärrä minua", "vaimo ei pidä seksistä", "olemme eronnpartaalla" jne.
Ihan kuin tähän olisi joku yksi ainoa vastaus. Eiköhän niitä ihmisiä ole monenlaisia. Minäkin voisin sinkkuna yleistää kaikkia teitä varattuja naisia, että te olette huumorintajuttomia, ankeita pihtareita, kun mies joutuu etsimään muuta seuraa. Itse olen mukava ja huumorintajuinen, kiltti, empaattinen ja hyvin seksuaalinen. Tänne vaan kaikki miehet, jotka kaipaatte piristystä.
No tämmönen tavallinen nelikymppinen joka arvostaa omaa rauhaa mutta haluaa välillä miehen seuraa. Parempi vaihtoehto kuin irtosuhteet. Toki joku vapaakin kelpaisi mutta tuppaavat olemaan liian ripustautuvia ja haluavat jatkuvasti kyhnätä yhdessä. Ainakin ne joita olen tapaillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja unohtui mainita, että heti minun jälkeeni alkoi vikittelemään toista jonka tiesi varmasti olevan ukkomies ja aiheuttikin tälle kivan aviokriisin, en tiedä sitten sortuiko ukkoparka siihen syöjättäreen.
Voi raasua viatonta ukkoparkaa, on sillä raukalla ollut koettelemuksia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi raasua viatonta ukkoparkaa, on sillä raukalla ollut koettelemuksia!
No kaikkihan sen tietää, että miehet on munan vietävissä. Eikä nainenkaan mikään viaton ollut, vai mitä siinä alapeukuttelet.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen hyväuskoinen hölmö, joka uskoo sen varatun miehen paskapuhetta. "Vaimoni ei ymmärrä minua", "vaimo ei pidä seksistä", "olemme eronnpartaalla" jne.
Niin. Tuleeko yllätyksenä, että moni liitto on oikeastikin todella huono? Monilla pareilla seksielämäkin on kuihtunut?
Oletko niin tyhmä, että kuvittelet että hyvässä suhteessa oleva onnellinen ihminen vaarantaisi sen sivusuhteella?
Tietenkin mielestäsi KAIKKISSA liitoissa, joissa petetään, vaimo on aivan ihana seksuaalinen peto. Mitään muutahan ei voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi tapailen varattua miestä ? siksi kun hän vei jalat alta ja rakastuin :) minua ei sinkkuna haittaa onko mies eronnut ,karannut vai mikä. Mies haluaa olla kanssani, se riittää minulle, millään muulla ei ole mitän väliä. On ihanaa olla näin rakastunut,hrrrrrrrrrrrrrrr....
Komppaan.. ;)
Kevytkenkäinen.