Ai että oli äsken eräällä vanhalla herralla vähän hiekkaa p*llussa :D Rattiraivosta
Oli tietyömaa, jossa autoja seisoi risteyksessä, kun tulin siihen. Omilla vihreilläni ei päässyt kuin ehkä kaksi autoa etenemään, kun jonot eivät vetäneet mihinkään. Jäin autoni kanssa liikennevalojen risteyspuolelle, kuitenkin niin, etten ollut risteävien, enkä vastakkaisesta suunnasta kääntyvien tiellä, toisinsanoen en kenenkään tiellä.
Niin ensin tulee risteävän kadun autoliikennettä, kun meille palaa punainen, sitten vastaantulijoiden, jotka kääntyvät suunnassaan vasemmalle (minusta katsottuna oikealle).
Niin jumalauta ensimmäisessä autossa oleva nuori keski-ikäinen mies näyttää mulle keskisormea (näytin tietenkin takaisin) ja SEURAAVASSAKIN AUTOSSA ISTUVA VARMAAN 7-8-kymppinen herrakin heiluttelee sieltä minulle nyrkkiä! :D Saaaatana mä näytin sillekin samaa keskisormea!
Ttu että piti mulle siinä sormimerkkejä esitellä! En siinä tukkinut heidän (enkä kenenkään muunkaan) menoa milläänlailla, oiskohan kannattanut hankkia aivot, ennen kuin menevät autonrattiin ja ryhtyvät mielipiteiden ilmaisuihin muille? :D
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Häh? Keskimmäisessä autossa, missä? Sinusta katsoen?
Vastaantuleva, mutta kääntyvä liikenne, kaksi ensimmäistä autoilijaa. Varmaan sokeita ja löytäneet ajokorttinsa muropaketista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oli tietyömaa, jossa autoja seisoi risteyksessä, kun tulin siihen. Omilla vihreilläni ei päässyt kuin ehkä kaksi autoa etenemään, kun jonot eivät vetäneet mihinkään. Jäin autoni kanssa liikennevalojen risteyspuolelle, kuitenkin niin, etten ollut risteävien, enkä vastakkaisesta suunnasta kääntyvien tiellä, toisinsanoen en kenenkään tiellä.
Niin ensin tulee risteävän kadun autoliikennettä, kun meille palaa punainen, sitten vastaantulijoiden, jotka kääntyvät suunnassaan vasemmalle (minusta katsottuna oikealle).
Niin jumalauta ensimmäisessä autossa oleva nuori keski-ikäinen mies näyttää mulle keskisormea (näytin tietenkin takaisin) ja SEURAAVASSAKIN AUTOSSA ISTUVA VARMAAN 7-8-kymppinen herrakin heiluttelee sieltä minulle nyrkkiä! :D Saaaatana mä näytin sillekin samaa keskisormea!
Ttu että piti mulle siinä sormimerkkejä esitellä! En siinä tukkinut heidän (enkä kenenkään muunkaan) menoa milläänlailla, oiskohan kannattanut hankkia aivot, ennen kuin menevät autonrattiin ja ryhtyvät mielipiteiden ilmaisuihin muille? :D
Tukit kuitenkin. Ennen sinne ridteykseen ajamista PITÄÄ varmistaa, että pääsee myös pois risteysalueelta ennen punaisten valojen tuloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ttu että piti mulle siinä sormimerkkejä esitellä! En siinä tukkinut heidän (enkä kenenkään muunkaan) menoa milläänlailla, oiskohan kannattanut hankkia aivot, ennen kuin menevät autonrattiin ja ryhtyvät mielipiteiden ilmaisuihin muille? :DTukit kuitenkin. Ennen sinne ridteykseen ajamista PITÄÄ varmistaa, että pääsee myös pois risteysalueelta ennen punaisten valojen tuloa.
En tukkinut. risteävälle liiketeelle oli yksi kaista, se meni edestäni, samoin kääntyvät menivät sille samalle kaistalle. Hienoa näyttää keskisormea, kun ei ole edes itse voinut todeta toisen autoilijan olleen tukkeena :D
Se ei pahemmin hämmästyttänyt, että nämä molemmat aivokääpiöt olivat mieskuskeja.
ap
Sillä nuoremmalla miehellä oli varmaan löydä muna :D
ap
Ok, mutta mikä on nuori keski-ikäinen?😊
Vierailija kirjoitti:
Kerro missä kohtaa ap puhuu keskimmäisestä autosta?
Nuori keski-ikäinen mies jolla oli p*llu?
He teki varmaan ihan oikein.
Muistakaa, että näin teistä ajatellaan, jos näytätte keskisormea liikenteessä, kun arvaatte jonkun tehneen jotain ja keksitte siis harhoja omassa päässänne. :) Miehet.
ap
Vierailija kirjoitti:
Nuori keski-ikäinen mies jolla oli p*llu?
He teki varmaan ihan oikein.
Oli kyllä pillu, ihan hiekassa, ei mies, joka osaa hommat toimi noin.
ap
Tumpula olet AP!
Poliisi olisi sakottanut jos olisi ollut paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Ok, mutta mikä on nuori keski-ikäinen?😊
Tulossa keski-ikään, siinä 35+
ap
Siinäpä vasta vanhus kirjoitti:
Vanha herra, jolla oli p*llu?
Joo, näytti ihan siltä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaantuleva, mutta kääntyvä liikenne, kaksi ensimmäistä autoilijaa. Varmaan sokeita ja löytäneet ajokorttinsa muropaketista.
ap
Muropaketistako sinäkin löysit omasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMuropaketistako sinäkin löysit omasi?
En tietenkään, todellakaan. Mä kävin Nygårdin autokoulua. Suoritin kortin miesten keskiarvoa vähemmillä tunneilla (naisten ka oli sitten vielä isompi tuntimäärä).
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään, todellakaan. Mä kävin Nygårdin autokoulua. Suoritin kortin miesten keskiarvoa vähemmillä tunneilla (naisten ka oli sitten vielä isompi tuntimäärä).
ap
Siellä Porvoon autokoulussa ei sitten opetettu, että risteysalueelle ei pysähdytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apSiellä Porvoon autokoulussa ei sitten opetettu, että risteysalueelle ei pysähdytä?
Ei ollut tarkoitus, mutta risteys KUTEN SANOIN (eikö sua opetettu koulussa lukemaan?) vetänyt, niin olin siinä valojen etupuolella. Onko sulla sen kanssa jotakin ongelmaa?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apSiellä Porvoon autokoulussa ei sitten opetettu, että risteysalueelle ei pysähdytä?
ONKO SULLA SEN KANSSA JOTAKIN ONGELMAA?
ap