Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis ihanko totta siellä Tinderissä käy flaksi ihan koko ajan?

Vierailija
23.03.2018 |

Työkaveri juoksee jatkuvasti treffeillä, ja ihmettelen kyllä millä se niitä miehiä pokailee. Pitäisiköhän itsekin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa Tinderissä. Yksi matchi. Olen mies.

Vierailija
2/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo taitaa olla naisilla vähän erilaista. Olen seurannut erään kaverini tinderöintiä ja ihan jatkuvasti puhelin piippaa matchia. Hän sitten aina välillä poistaa koko Tinderin kun se on niin koukuttavaa se jatkuva piippaus. Yli kolmikymppinen yksinhuoltaja, eli pitäisi olla tämän palstan mukaan täysi hylkiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna jonkun naispuolisen kaverin ottaa sinusta kuva sinne. Luultavasti vika on vain kuvassa.

Vierailija
4/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka moni ystävä / tuttava / perheenjäsen on Tinderiä käyttänyt mutta yksi ystävä on päätynyt naimisiinkin Tinderdin ansiosta. Tavallaan aika rohkaisevaa sinänsä.

Vierailija
5/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna jonkun naispuolisen kaverin ottaa sinusta kuva sinne. Luultavasti vika on vain kuvassa.

Ei se oikeasti auta mitään. Itse kävin kahdelle ammattilaiskuvaajalla (toinen nuorehko nainen) ja ihan yhtä vähän matcheja tuli senkin jälkeen. Olisi voinut säästää nekin rahat, mutta tulipahan tuettua

eri

Vierailija
6/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä noin 10 prosenttia miehistä löytää naisseuraa helposti. Loput 90 prosentti jää pitkälti ilman tai saa sen matchin kolmesa viikossa.

Naisena minun kannalta Tinder on nykyään yhtä oleellinen kun kello ja kännykkä. Voin verrata ja kilpailluttaa miehiä aivan eri tavalla kun perinteisillä treffeillä, ja saan helposti ihmissuhteen ja miehen niin että asetan itse speksit.

Vierailija
7/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ei tosiaan pahemmin tinderi piippaile. Joitakin mätchejä tuli, mutta muuten melko hiljaista. Poistin taas vaihteeksi.

M35

Vierailija
8/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä oletko mies vai nainen. Kaveri laittoi viime kesänä profiilin kun lähti Euroopan turneelle ja mätsejä tuli pienen kaupungin verran....siis tuhansia ja tuhansia ja tuhansia...

Mies, turha toivo... siellä suhde on jotain 1:1000 

Vierailija
9/9 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olen tinder-treffeillä käynyt vuosi sitten. Tykkäyksen annan noin kerran viikossa ja matchin saan ehkä kerran kuussa. N29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme