Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummallisimmat kohtaamasi kontrastit ihon ja silmien välillä? Pakko avautua!

Vierailija
23.03.2018 |

En nyt parempaakaan otsikkoa keksinyt, eli menköön.

Asiaan. Työkaverillani on hämmentävän pistävän tummanruskeat, melkein mustat silmät. Iho taasen on melkein maitomainen, supervaalea ja kuulemma palaa herkästi ellei ota iisisti kun taas alkaa uuveeta tulemaan iholle. Tukka kyllä kihara, mutta sekin taas sellanen mun mielestä tuhkaisen vaalea ja ei kai värjää. Noi silmät vaan on niin oudot muun yhdistelmän kanssa! Ihan kuin silmien väri olisi jostain toisesta ihmisestä. Muistaakseni sanonut karjalaista verenperimää olevan.

Itselläni on kanssa ruskeat silmät ja kiharat, mutta silleen lämpimästi. Luonnostaan vähän lämpimämpi ihon sävy ym. ja punertavaa tukassa luonnollisesti. Olen syntyjäni Suomen etelärannikolta. Tavis.

Toisella ystävällä todella vaaleansiniset silmät ja piikkisuora, luonnostaan musta tukka. Savolainen. Erikoinen yhdistelmä mielestäni myös.

Kommentit (38)

1/38 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa näkee ihmisiä, joilla on tosi tummanruskeat silmät, ja silti ihan vaalea iho ja tukka, usein vielä kiharaisena. Usein tähän kuuluu myös pisamat. Suomessa ei tosiaan tuollaista usein näe.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/38 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänen nimensä Leena :) Koska minulla oli ala-asteella kaveri, jolla oli pellavanvaalea tukka ja sysimustat isot silmät. En ole nähnyt vuosikymmeniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/38 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisista yhdistelmistä sen verran, että ihan valehtelematta näin kerran 2000-luvun alussa vanhan somalimiehen, jolla oli vaalean turkoosit silmät. Ja siis ne ei todellakaan olleet mitkään piilarit, vaan ihan luonnostaan hänellä oli sellaiset silmät.

Googletin "somali blue eyes" ja noista kuvista tosiaan näkee, että tällainen mutaatio on tämän kansan keskuudessa olemassa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
4/38 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kerran bileissä todella tummaihoisen miehen, siis melkein musta iho, jolla oli siniset silmät. Oli pakko kysyä oliko piilarit, ei kuulemma ollut. Olin ihan hämmentynyt :D

Vierailija
5/38 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kombo punainen tukka+tummanvihreät silmät+vaalea, milteinpä sinertävänvalkea iho.

Vierailija
6/38 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oon nähnyt albiinon, se oli jännä.

Ja sitten oma ja veljeni, eli suht vaalea iho ja ihan ruskeat silmät. Antaisin mitä vaan, että nää silmät ois siniset tai vihreät.

7/38 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näit albiinon? Oliko aito albiino? 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
8/38 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Missä näit albiinon? Oliko aito albiino? 

Oli aito, lukioaikaisen kaverin serkku.

Vierailija
9/38 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä tutulla naisella tumma iho, afro ja luonnostaan tummansiniset silmät.

Vierailija
10/38 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hänen nimensä Leena :) Koska minulla oli ala-asteella kaveri, jolla oli pellavanvaalea tukka ja sysimustat isot silmät. En ole nähnyt vuosikymmeniin.

Ei ole Leena nimeltään. Ja kolmekymppinen nainen :)

Vierailija
11/38 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kaverilla jolla on musta isä on tumma iho, punertavat hiukset ja vaaleat siniharmaat silmät. Erikoisen näköinen mutta tosi kaunis lapsi.

Vierailija
12/38 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä tuli vastaan mies, jolla oli todella vaalea iho ja vaaleat, lähes valkoiset hiukset (lyhyt siili, ohut suomalaistyyppinen hiuslaatu), ja myöskin erittäin pistävän tummat silmät. Siellä valkoisten silmäripsien keskellä! En saanut kuvista selkoa oliko tummansiniset vai ruskeat. Mietin aluksi, olisivatko ne piilarit, mutta kun sama efekti toistui joka kuvassa eikä mies meikannut tai muuten vaikuttanut miltään larppaajalta tmv. erikoisemmalta tapaukselta, niin päättelin että kai ne aidot oli.

Vierailija
13/38 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä on tummaihoinen ( iho tumman suklaan värinen), mustat hiukset ja vihreät silmät - siis sellaiset safiirinvihreät.  Mun mielestä tosi kaunista :)

Vierailija
14/38 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Amerikassa näkee vaikka millaisia komboja, koska väestö on sekoitusta alueen alkuperäisasukkaista (intiaaneista), eurooppalaisten valloittajien jälkeläisistä, afrikkalaisten orjien jälkeläisistä ja aasialaisista siirtolaisista. Tummaihoisia, joilla on eurooppalaiset siniset tai aasialaistyyppiset kapeat silmät, näkee yllättävän paljon.

Vierailija
15/38 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma karibialaispoika (siis selkeästi esim Afrikkalaista verta) ja vaaleansiniset silmät.

Punahiuksiset joilla on hyvin tummanruskeat silmät ja vaalea iho.

Vierailija
16/38 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä sellaisten ihmisten ulkonäöstä, joilla ei ole mitään kontrastia värissä. Usein nämä ovat juuri niitä ihmisiä, joiden vanhemmat ovat eri rotua. On jotenkin ärsyttävää kun iho ja hiukset ovat sitä samaa maitokahvin väriä.

Vierailija
17/38 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreät vihreät silmät ja kuutiomainen punainen tukka. Siinä aika kova kontrasti.

Vierailija
18/38 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://flockler.com/thumbs/sites/657/880980__s1430x0_q80_noupscale.jpg

Sanna Savikko on minusta kontrasteineen todella kaunis nainen, tosin en voi tietää, onko aito blondi vai ei.

Vierailija
19/38 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kongosta alunperin olevan, jolla luonnostaan taivaansiniset silmät ja iho niin tumma, että hohti sinistä.

Todella erikoisen näköinen.

Vierailija
20/38 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://flockler.com/thumbs/sites/657/880980__s1430x0_q80_noupscale.jpg

Sanna Savikko on minusta kontrasteineen todella kaunis nainen, tosin en voi tietää, onko aito blondi vai ei.

Kuvasta voit päätellä, ettei ole aito blondi, koska juurikasvu on tumma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi