Kummallisimmat kohtaamasi kontrastit ihon ja silmien välillä? Pakko avautua!
En nyt parempaakaan otsikkoa keksinyt, eli menköön.
Asiaan. Työkaverillani on hämmentävän pistävän tummanruskeat, melkein mustat silmät. Iho taasen on melkein maitomainen, supervaalea ja kuulemma palaa herkästi ellei ota iisisti kun taas alkaa uuveeta tulemaan iholle. Tukka kyllä kihara, mutta sekin taas sellanen mun mielestä tuhkaisen vaalea ja ei kai värjää. Noi silmät vaan on niin oudot muun yhdistelmän kanssa! Ihan kuin silmien väri olisi jostain toisesta ihmisestä. Muistaakseni sanonut karjalaista verenperimää olevan.
Itselläni on kanssa ruskeat silmät ja kiharat, mutta silleen lämpimästi. Luonnostaan vähän lämpimämpi ihon sävy ym. ja punertavaa tukassa luonnollisesti. Olen syntyjäni Suomen etelärannikolta. Tavis.
Toisella ystävällä todella vaaleansiniset silmät ja piikkisuora, luonnostaan musta tukka. Savolainen. Erikoinen yhdistelmä mielestäni myös.
Kommentit (38)
Minulla on todella vaalea oliivi-iho ja ihonsävyni on voimakkaasti vihertävä. Silmäni ovat harmaansiniset, hiukset luonnostaan perus maantienväriset. Näytän keväisin oikeasti joltain zombilta kun pitkän talven jälkeen en ole saanut yhtään päivetystä. Silmänaluseni ovat vielä melko tummat luonnostaan mikä lisää haudasta karannutta vaikutelmaa. En ole koskaan löytänyt sopivaa meikkivoidetta "talvi iholleni" vaan sekoitan suoraan vihreää elintarvikeväriä meikkivoiteen sekaan saadakseni oikean sävyn. Vaalea oliivi-iho on kai itä-euroopassa ihan normaali asia mutta en tiedä onko täällä näin pohjoisessa.
Oletko kysynyt onko värilliset piilolinssit? Yhdellä vaalealla oli ruskeat silmät ja olikin piilarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://flockler.com/thumbs/sites/657/880980__s1430x0_q80_noupscale.jpg
Sanna Savikko on minusta kontrasteineen todella kaunis nainen, tosin en voi tietää, onko aito blondi vai ei.
No eiköhän jo tuosta tyvikasvusta näe, ettei ole aito blondi :D
AIka monella on lapsena ja nuorena ihan blondi, mutta tummuu iän myötä sellaiseksi maantienharmaaksi ja toisaalta jos on paljon auringossa, vaalenee taas. Onhan tuota tukkaa vaalennettu, mutta se kontrasti saakin sen juurikasvun näyttämään entistä tummemmalta. Ristiverinen Suomessa, muualla ihan vaan blondi. -eri
Vierailija kirjoitti:
Mä en pidä sellaisten ihmisten ulkonäöstä, joilla ei ole mitään kontrastia värissä. Usein nämä ovat juuri niitä ihmisiä, joiden vanhemmat ovat eri rotua. On jotenkin ärsyttävää kun iho ja hiukset ovat sitä samaa maitokahvin väriä.
Niin, tähänhän pystyykin itse paljon vaikuttamaan. Onneksi "maitokahvityypeillä" on muutakin tekemistä kuin miellyttää sinua.
Itse olen törmännyt punatukkaiseen tummaihoiseen, eli äiti oli suomalainen "ginger" ja isä sellainen perus- tummaihoinen afrikan nee****.. Hyvin erikoisen näköinen, kinnostavalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on todella vaalea oliivi-iho ja ihonsävyni on voimakkaasti vihertävä. Silmäni ovat harmaansiniset, hiukset luonnostaan perus maantienväriset. Näytän keväisin oikeasti joltain zombilta kun pitkän talven jälkeen en ole saanut yhtään päivetystä. Silmänaluseni ovat vielä melko tummat luonnostaan mikä lisää haudasta karannutta vaikutelmaa. En ole koskaan löytänyt sopivaa meikkivoidetta "talvi iholleni" vaan sekoitan suoraan vihreää elintarvikeväriä meikkivoiteen sekaan saadakseni oikean sävyn. Vaalea oliivi-iho on kai itä-euroopassa ihan normaali asia mutta en tiedä onko täällä näin pohjoisessa.
Vaalea oliivi, eli viherpohjainen vaalea ihonsävy on yksi suomen yleisimpiä sävyjä.
En tiedä, miksi täällä myytävät vaaleat meikkivoiteet on yleensä punapohjaisia, koska kysyntää olisi paljon myös oliiville, ja keltaiselle. Mineraalimeikeistä löytyy paljon vaaleita oliivisävyjä.
Itse taas olen niin keltapohjainen iholtani, että muistutan vaaleaa banaania, vaikka olen siis ihan suomalainen, osittain saamelainen kylläkin. Japanilaiset meikkivoiteet ovat olleet itselleni parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Savikko on minusta kontrasteineen todella kaunis nainen, tosin en voi tietää, onko aito blondi vai ei.
Väritys on tyypillistä jenkkijuontajatar-tyyliä eli kellertävät, blondatut hiukset ja tavalliset keskiruskeat silmät. Eivät sovi minun mielestäni yhtään yhteen.
Tummanharmaat silmät ja mustat hiukset.
Kaffepulla kirjoitti:
Erikoisista yhdistelmistä sen verran, että ihan valehtelematta näin kerran 2000-luvun alussa vanhan somalimiehen, jolla oli vaalean turkoosit silmät. Ja siis ne ei todellakaan olleet mitkään piilarit, vaan ihan luonnostaan hänellä oli sellaiset silmät.
Googletin "somali blue eyes" ja noista kuvista tosiaan näkee, että tällainen mutaatio on tämän kansan keskuudessa olemassa.
voi olla monelle uskomatonta mutta somalit muuten luokitellaan geneettisesti kaukaasialaisiksi, eikä negrideiksi. Tätähän ei meinaa uskoa kukaan, ennen kuin googlettaa. Googleta niin opit että he ovat samaa ihmisrotua kuin muutkin valkoihoiset.
niin, siis se sinenen silmien väri ei somaleilla ole mutaatio, vaan juontaa juurensa heidän omaan rotuunsa, eli valkoihoisiin.
Ammattikoulussa eräällä tytöllä oli pikimustat hiukset ja kulmakarvat ,sekä hyvin vaaleat hiukset. Luulin kulmakarvoja ensin meikkimokaksi, mutta olivatkin omaa väriä! Sanoin kuin hiukset.
Muuten sellainen umpisuomalaisen näköinen, lyhyt hyppyrinenä , mutta tuo väritys... wau!
Entinen koulukaveri: ihan vaalea iho ja hiukset, siniset silmät ja mielettömän tuuheat, mustat kulmakarvat ja ripset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väritys on tyypillistä jenkkijuontajatar-tyyliä eli kellertävät, blondatut hiukset ja tavalliset keskiruskeat silmät. Eivät sovi minun mielestäni yhtään yhteen.
Aina kun näen hänet tv:ssä ajattelen, että siinä olisi todellinen kaunotar mikäli hiukset olisivat luonnollisen tummat. Toi blondi ja tummat silmät -yhdistelmä on vaan niin feikkiä ja epäimartelevaa.
En tiedä, mutta joskus näin sinisilmäisen tummaihoisen miehen ja ai että! 😍 Rakastan sinisiä silmiä, mutta myös tummaihoisia. Täydellinen yhdistelmä! 👌 En tiedä oliko hänellä värilliset piilolinssit. Tosin itse olen ruskeasilmäinen ja joskus testasin sinisiä piilareita ja tuloksena oli harmaat silmät. Että en tiedä voiko ruskeasilmäinen saada piilareilla niin sinisiä silmiä.
Sanna Savikolla kauhean huono iho (täynnä näppyjä!) itsenäisyyspäiväohjelmassa!
Yleensä onkin tv:ssä se toinen puoli esillä.
Kaffebulla kirjoitti:
Missä näit albiinon? Oliko aito albiino?
Jäin miettimään minkälainen on feikkialbiino...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun näen hänet tv:ssä ajattelen, että siinä olisi todellinen kaunotar mikäli hiukset olisivat luonnollisen tummat. Toi blondi ja tummat silmät -yhdistelmä on vaan niin feikkiä ja epäimartelevaa.
Eikö ole hyvä, että sinä saat olla kaunotar, kun Savikko ja moni muu ei noudata sinun luomiasi kauneusihanteita? Ajattele, miten rumalta sinäkin näyttäisit, jos Savikko pitäisi hiuksensa tummina?
No eiköhän jo tuosta tyvikasvusta näe, ettei ole aito blondi :D