Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on Tinderin viestiääni?!

Vierailija
23.03.2018 |

Lyhyesti: olen miehen luona jota olen tapaillut, mutta eilen tapeltiin ja erottiin. Olen vasta huomenna lähdössä hänen asunnoltaan pois. Nyt epäilen, että hän latasi samantien Tinderin, koska jatkuvasti tulee jotain viestiä, mutta viestiääni on outo. Yritin itse ladata sen, mutta sinne pitää tehdä profiili ennen kuin pääsee katsomaan mitään ääniasetuksia. Mulla on ollut yli vuosi sitten viimeksi Tinder, onko sovelluksen viestiääni muuttunut siitä?
Haluaisin tietää latasiko tyyppi ihan oikeasti deittisovelluksen, vaikka olen edelleen hänen asunnollaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lataa omaan puhelimeesi, ja kuuntele onko sama.

Vierailija
2/16 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vielä siellä, jos erositte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, jos kerran erositte? Vai erositko silleen protestiksi, etkä oikeasti, niin kuin naisilla on joskus tapana?

Vierailija
4/16 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän vaihtelee pelkästään puhelinmerkinkin perusteella ja asetuksistakin saa valittua eri sovelluksille erilaiset äänet. Itselläni ei edes tule viesti-ilmoituksia tinderistä, koska ne saa asetuksista pois. 

Ja tinderistähän voi tulla ilmoituksia pelkästään mätseistäkin eikä pelkästään viesteistä. 

Vierailija
5/16 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun muija alkaa riitelemään, lähden saman tien talosta ja käyn kostoksi panemassa jotain muuta, melko sama ketä. Se ei tiedä sitä varmuudella, mutta taitaa aavistaa mitä teen, sillä kiukuttelu on huomattavasti vähentynyt, melkeinpä loppunut.

Vierailija
6/16 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin, jos ootte eronneet, mitä hittoa teet siellä? :D

Vierailija
7/16 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä sen verran, että itselläni tietyt ihmiset viestittelevät messengerin kautta, jossa omassa puhelimessani erilainen viestiääni kuin whatsappissa. Usein ei minullakaan sitä messengerin viestiääntä kuulu, mutta joskus se saattaa piipata tiuhaan, jos harrastusryhmässä tapahtuu jotain. 

Vierailija
8/16 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska asun toisella paikkakunnalla, ja olen varannut vasta huomiseksi paluulipun. Ja erosimme oikeasti, mutta eivät tunteet niin nopeasti pois kuole yhdessä yössä, ainakaan minulla. Itse kunnioittaisin toista enkä heti lataisi deittisovellusta ja pitäisi tahallani ääniä päällä että toinen samassa asunnossa oleva varmasti kuulee, että viestiä tulee. Pidän ehkä vähän omituisena käytöksenä. Toki saa tehdä niin jos haluaa, mutta kertoo suhteen merkityksestä jos vuoden suhteesta pääsee yli yhdessä yössä.

Ap.

Vierailija
9/16 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun muija alkaa riitelemään, lähden saman tien talosta ja käyn kostoksi panemassa jotain muuta, melko sama ketä. Se ei tiedä sitä varmuudella, mutta taitaa aavistaa mitä teen, sillä kiukuttelu on huomattavasti vähentynyt, melkeinpä loppunut.

Ai pitäiskö mun nyt tehdä näin? Minä en nimittäin alkanut riitelemään, vaan mies veti kännit ja alkoi haastamaan riitaa. Ja päädyttiin eroon, koska ei ollut ensimmäinen kerta, ja muitakin ongelmia. Miten minä olen käyttäytynyt väärin sun mielestä? :D

Ap.

Vierailija
10/16 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja niin, jos ootte eronneet, mitä hittoa teet siellä? :D

No sitä hittoa että en maksa miehen sekoilun takia ylimääräistä, kun oon varannut lipun huomiseksi :) luuletko että joku huvikseen jää toisen kämpille hengailee jos on eronnut? Plus kerroin tämän jo aloitusviestissä, että olen vasta huomenna lähdössä pois. 

Ap.

Vierailija
11/16 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta elämää olen elänyt, kun mulla on ollut kaksi naista.

Sinkkumies

Vierailija
12/16 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä vain vahvat voittavat, eivät ne kommarit joiden mielestä kaikki tulee jakaa tasan.

Sinkkumies

Vierailija
13/16 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei susi jaa kaikkea tasaisesti. Alfa ottaa mitä haluaa, ja muille jää loput.

Toisaalta susi on myös armelias. Vanhat ja raihnaiset tapetaan pois kitumasta.

Sinkkumies

Vierailija
14/16 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai pitäiskö mun nyt tehdä näin? Minä en nimittäin alkanut riitelemään, vaan mies veti kännit ja alkoi haastamaan riitaa. Ja päädyttiin eroon, koska ei ollut ensimmäinen kerta, ja muitakin ongelmia. Miten minä olen käyttäytynyt väärin sun mielestä? :D

Ap.

No eikäkö aattelin, että jos sun äijäkin kostoksi laittoi Tinderin, ja kääntääkseen vähän veistä haavassa, jos tietää, ettet välttis olis halunnut erota kuitenkaan. Tekee selväksi, ettet ole korvaamaton. Pelimiehen peliliikkeitä, nääs.

Vierailija
15/16 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ootte voineet erota, jos olette vasta tapailuasteella?

Vierailija
16/16 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole hyvä vain että känniääliö etsii oitis uuden uhrin ja pääset eroon . Voit vaikka tarkoitua selailemaan sopivia hänen avukseen . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi