Tissitön nainen
En pysty rentoutumaan/nauttimaan seksistä mieheni kanssa, koska en tunne itseäni seksikkääksi olemattomien rintojeni takia. Inhottava tilanne.
Kommentit (92)
Enemmän silikonissa haittaa se, millaisilta palloilta ne implantit näyttävät. Joillakin ne toimivat hyvin, mutta itse tykkään enemmän luomusta täysin olemattomasta rinnasta kuin silikonipallosta.
Vierailija kirjoitti:
AurinkoinenM kirjoitti:
Totta, kovat silikooni rinnat ei todellakaan on mielenkiintoisia.
Ja silti olet sellaista naistakin ilmeisesti pannut kun tiedät miltä silikoni tuntuu...
Eiköhän se riitä, että jos kertoo tunnustelleensa kovia silikooni rintoja.
Pikkutissit on ihanat.
Ole rohkeasti ylpeä niistä.
Näihin ketjuihin olisi ihan hyvä lisätä kuvaesimerkkejä siitä kokoluokasta.
Useille miehille nuo a b c d ei kerro tarpeeksi.
Mun ex-naisella oli uskoakseni A tai AA koon rinnat ja mun mielestä ne sopivat hänen siroon kroppaan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
AurinkoinenM kirjoitti:
Totta, kovat silikooni rinnat ei todellakaan on mielenkiintoisia.
Ja silti olet sellaista naistakin ilmeisesti pannut kun tiedät miltä silikoni tuntuu...
Typerä väite, pikkupoika luulee että joku kertoisi julkisesti että on pannut sitä tai tätä.
Pienirintainen nainen tiukassa t-paidassa on seksikkäintä mitä tiedän. Pienirintaisten ei pitäisi käyttää liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Koko ei rinnoissa ole kovinkaan tärkeä juttu. Paljon tärkeämpää on se, että ne ovat pehmeät. Mitä pehmeämmät, sen paremmat.
Kyllä kiinteät rinnat ovat seksikkäämmät. Ei tarvitse olla silikonia, että ne ovat terhakat. Löysä pussi ei jaksa kiinnostaa...
Vierailija kirjoitti:
Pienirintainen nainen tiukassa t-paidassa on seksikkäintä mitä tiedän. Pienirintaisten ei pitäisi käyttää liivejä.
Jopas sattui, kävin tänään kaupassa ja kaupan käytävällä tuli vastaan pieni rintainen nuori nainen ilman liivejä. Hänellä oli ohuehko valkoinen pusero, jonka läpi näkyi hyvin tummat nännit.
Pienen rinnan tärkein kohta on nänni, niinkuin muutenkin kyllä.
Nännin viestintäarvo on melkoinen. Kun nänniä puristaa kevyesti, niin on kaksi vaihtoehtoa, joko saa korvilleen tai naisen voitelumekanismi toimii. Minä en osaa panna naista, jonka nänneihin ei saa koskea tai ne on jopa piilotettu.
Muistakaa aina, pieni rinta ei roiku koskaan, se nöpöttää aina terhakkaana ja valmiina välittämään viestejä.
M65
Nyt täytyisi löytää mies joka vapauttaa ap noista ajatuksista. Keskustelemalla, kokonaisvaltaista huomiota ja kas, peto on irti.
Elä murehdi tisujen kokoa..ei se niistä ole kyllä kiinni oletko seksikäs..
Asenne ja ylpeys vaan kohdilleen omasta vartalostasi...
Voithan olla tosi seksikäs ja himottava nainen ...nehän pienet on terhakat ja söpöt ..mä pistän monesti liukkarii tisuihin ett voin hellästi hiplailla niitä ja samat tunteet nainen voi kokee oli ne isot tai pienet..kun kieli ja huulet niitä koskee tai sormet.. helliä tuntemuksiahan on tarkoitus sun saada kokee kun kumppani sua koskee...
Ei todellakaan koosta ole kiinni oletko seksikäs..