Tissitön nainen
En pysty rentoutumaan/nauttimaan seksistä mieheni kanssa, koska en tunne itseäni seksikkääksi olemattomien rintojeni takia. Inhottava tilanne.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Pakko mainita tähän väliin että on kyllä melkoinen ero siinä, miten tässä keskustelussa miehet suhtautuvat pieniin rintoihin vs. miten naiset suhtautuvat pieniin peniksiin tuossa toisessa keskustelussa. Ei muuta, jatkakaa :D
Mä kyllä (miehenä) sanoisin, että pienen pippelin kanssa jotenkin vertailukelpoinen keskustelunaihe olisi iiso pimppi, ei pienet tisut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko mainita tähän väliin että on kyllä melkoinen ero siinä, miten tässä keskustelussa miehet suhtautuvat pieniin rintoihin vs. miten naiset suhtautuvat pieniin peniksiin tuossa toisessa keskustelussa. Ei muuta, jatkakaa :D
Mä kyllä (miehenä) sanoisin, että pienen pippelin kanssa jotenkin vertailukelpoinen keskustelunaihe olisi iiso pimppi, ei pienet tisut.
Totta, mutta se keskustelu on aina pyörinyt miehen munan koon ympärillä. Ja jos joku yrittää ottaa puheeksi, että naisen pillun tiukkuudellakin on merkitystä, niin kommentit siihen ovat yleensä että "mitä sinä katkarapumuna siinä kitiset" tms.
-eri
Olen aina nauttinut pinitissisen naisen kiinteistä rinnoista. niitä on ihanan herkullista suukotella. / vili
Pienet pitää paremmin ryhtinsä. Puolisolla on pienehköt, joten viiden lapsen jälkeenkin vielä aika kopsakat.
Ikänäni en ole pidellyt käsissäni väärän kokoisia tai mallisia tissejä. Aivot ovat tärkein "seksilihas". Naisellakin. Itsevarma kypsä Nainen -ah.
Mun vaimo niin niin hoikka, että tissit on aika pienet. Aika olen tykännyt. Tiukat, ei roiku. Kuin olisi teinitytön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
30 miehen kanssa olen seksiä harrastanut ja vain pari heistä on nähnyt itikan puremani. Noilla kerroilla en nauttinut seksistä yhtään vaan mietin koko ajan että voi kun olis isot tissit :( Vihaan ja häpeän aa-kupin rintojani. Olen normaalipainon ylärajoilla. Alipainoisesta lihonut mutta tissit ne vaan ovat ja pysyvät aa-kupissa. Äidilläni on g-kuppi. Suhteeseen en ole miehille kelvannut koskaan. N29
Voi kulta, älä turhaan häheä tissejäsi. Olen aivan varma että ne ovat herkkiä, jos niin haluat ja se riittää molempien yhteisin nautinnon kannalta.
Sulla on varmaan ihanat rinnat. Älä koskaan laita mitään kumitissejä.
Tykkään pienistä, keskikokoisista ja isoista rinnoista. Mieluummin kuitenkin a-kuppi kuin yli-isot.
On peppumiehiä ja tissimiehiä. Aina kun rinnat on pienet peppu tosi hyvä. Ja usein hyvä peppu ja pienet rinnat on aina parempi kuin isot rinnat ja olematon peppu.
Osa miehistä kiihottuu nimenomaan pienistä rinnoista. Jos mies haluaa seksiä kanssasi niin sinä olet hänestä kiihottava. Silloin on turhaa miettiä rintojen kokoa sen enempää.
näin vanhempana testiajajana voin kertoa että niitä on ollut pikkusia AA ja sitten GG välille, mielestäni ne pienet on kuitenkin paremmat oin niinkuin työskenneltäessäkin ei heilo liian kovaa esim ratsastaessa ja takaapäin voi pitää kiinni ihan hyvin.
isoissa on monia eri tyyppejä joista ehkä nostan esiin kiinteämassaisen rinnan joka koostaan huolimatta on kuin jäsähtänyt samaan asentoon oli nainen sitten seisoen makuulla tai sivuttain isot rinnat ovat vaan samassa asennossa. ei valittamista, ehkä huonoimmat on ns normitissit jotka imettäneellä ovat hieman
tyhjähköt
Tässä asiassa loppupeleissä ei ole merkitystä kelpaako miehelle tai onko pienet rinnat kauniimmat vai ei vaan siitä kelpaako itselleen. On hyväksyttävä itsensä ja lakattava häpeämästä vartaloaan sellaisena kuin se on jotta voi nauttia seksistä täysin tai sitten on vaihtoehto, että suurentaa rintoja. Ihan hyviä vaihtoehtoja molemmat ja päätös suuntaan tai toiseen kannattaa tehdä vain omien ajatustensa pohjalta. Vaikka miten tekisi yleensäkin elämässään ei pysty kaikkia miellyttämään.
Ei me miehet välitetä tissien koosta vaan niiden muodosta. Feikit tissit on aina rumemmat kuin naturaalit, 100% kerroista. Pienet naturaalit voittaa feikit aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet tissit on parhautta. Siihen vielä hoikka ja urheilullinen kroppa niin voiko olla parempaa...
Tämä harmittaa, pienet rinnat tunnutaan hyväksyvän vain jos nainen on todella hoikka. Itsellä esim on marilyn - tyyppinen luontaisesti pehmeämpi ruumiinrakenne, mutta ilman suuria rintoja. :(
lol, aina läskit luuloharhoissaan. Marilyn oli laiha. Tässä kuva Marilyn Monroesta kun et ole tainnut koskaan nähdä häntä http://www.motleyhealth.com/wp-content/uploads/2013/06/Marilyn-Monroe-b…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri laitatti silikonit ja nyt se ei kehtaa näyttää niitä kenellekään miehelle, kun se näkyy niin selvästi ettei ole luomut. Esim selällään maaten tissit tököttää ylöspäin.
Mikä häpeä se nyt muka on? Luulisi, että miehet ovat hyvinkin tottuneen silkkareihin kun kyttäävät niitä netistä jatkuvasti.
Ja mistähän sä oot saanu päähäs että kytätään? Kyllä suurinta osaa meistä, reilusti yli 90% miehistä, kuvottaa feikkitissit. Helvetin rumia enkä ole ikinä katellut niitä netistä, eivätkä katsele suurin osa muistakaan miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri laitatti silikonit ja nyt se ei kehtaa näyttää niitä kenellekään miehelle, kun se näkyy niin selvästi ettei ole luomut. Esim selällään maaten tissit tököttää ylöspäin.
Mikä häpeä se nyt muka on? Luulisi, että miehet ovat hyvinkin tottuneen silkkareihin kun kyttäävät niitä netistä jatkuvasti.
Ja mistähän sä oot saanu päähäs että kytätään? Kyllä suurinta osaa meistä, reilusti yli 90% miehistä, kuvottaa feikkitissit. Helvetin rumia enkä ole ikinä katellut niitä netistä, eivätkä katsele suurin osa muistakaan miehistä.
Aamen tuolle! Ylivoimaisesti kiihottavin nainen jonka kanssa olen harrastanut seksiä oli muutenkin hoikka mutta tisseiltään täysin lauta mikä vain korosti täysikasvuisen naisen nopöttäviä nännejä. Tuon rinnat ja nännit olivat muutenkin herkemmät kuin yhdelläkään normitissisellä ja oli todella pippeliä nostattavaa nähdä miten se kiemurteli nautinnosta kun joku mies vihdoinkin nuoli ja hieroi niitä.
Silläkin oli hirveä trauma pienistä tisseistään eikä tajunnut miten tolkuttoman kiihottavalta näytti alastomana kuten IMHO kaikki AA-tissiset (pidän kyllä myös kiinteän C-kupin tissit omistavista muodokkaista eloveenatytöistäkin mutta kumma kyllä kaikki muut tissikoot eivät hirveästi viisaria väräytä)
On vaikea kuvitella enää mitään kuvottavampaa naiselle kuin juuri ne roskalehdissä hehkutetut ylikokoiset kumitissit paitsi nyt tietenkin haisevan karvapuskan kaltaiset kekkosen ajan reliikit. Älä ihmeessä mene pilaamaan aitoja pikkutissejä.
Älkää nyt ihan mollatko isorintaisia. Kaikki rinnat ovat ok, jos niiden kantaja hyväksyy ne. Nimim. 100 E
Pienenä, mutta extraviriilinä miehenä, arvostan pieniä tissejä. Usein, kun kiipeän runsaan ja isotissisen naisen päälle panemaan, niin jossain vaiheessa panoa tulee sellainen tunne, että hukun tissien väliin. Happi tuntuu loppuvan, kun nainen vielä hekumoissaan painaa minut littanaksi itseään vasten sitä kovemmin mitä lähempänä orgasmia on.
Pituuteni on sellainen, että pääni ylettyy tavallisesti juurikin tissien väliin saakka. Kun naisella on pienet rinnat, niin minulla on paljon helpompi nylkyttää siinä naisen päällä. Lisäksi on kiihottava katsella pystynisiä, kun ne keikkuvat juuri sopivasti siinä silmien korkeudella.
Suosittelen harkitsemaan silikoneja tai rasvansiirtoa. Siinä ei ole mitään pahaa.
Tuomitseva ilmapiiri koskee ainoastaan överitapauksia, joissa se dekoltee tuodaan tarkoituksella esille. Jos korjaisit pari kuppikokoa suuremmaksi, tulosta ei välttämättä huomaisi millään tavalla. Pukeutumisella on suuri merkitys ympäristölle. Itse saisit silti itsetuntoosi helpotusta.
Juttele miehesi kanssa. Älä kelpuuta vastaukseksi heti, että "kyllä sinä kelpaat sellaisena kuin olet". Kysy haittaako jos hankit suurennokset.