Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerintä, mistä naapuri on sinulle joskus huomauttanut

Vierailija
23.03.2018 |

Me oltiin juuri muutettu rivitaloon. Siinä pihalla oli sitten autopaikat ja me saatiin luonnollisesti sen edellisen asukkaan autopaikka, mistä oli vain muutaman askeleen kävelymatka meidän ovelle. Seinänaapuri tuli muutaman päivän kuluttua soittamaan ovikelloa ja ilmoittamaan, että meidän auton valot häikäisevät häntä eikä hän pidä siitä, että me tullaan ja mennään autolla aina siihen aikaan, kun hän nukkuu, kun niihin auton valoihin herää, vaikka verhot on kiinni. Muutettiin alle vuoden kuluttua jo pois. Tuli niin paljon muutakin huomautettavaa meille tuossa rivitalossa. Jostain syystä meistä ei vain pidetty :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen laulamisesta. 2v tyttö lauleskeli rattaissa ja naapuri sanoi, että se häiritsee hänen päiväuniaan.

Vierailija
2/5 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. kerroksessa asuva naapuri valitti, että harjaamme jalat liian voimakkaasti ulko-oven vieressä olevaan rappuralliin. En vieläkään ymmärrä, miten se on edes mahdollista harjata kengät siinä niin voimakkaasti, että se jotakin häiritsisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. kerroksessa asuva naapuri valitti, että harjaamme jalat liian voimakkaasti ulko-oven vieressä olevaan rappuralliin. En vieläkään ymmärrä, miten se on edes mahdollista harjata kengät siinä niin voimakkaasti, että se jotakin häiritsisi. 

Minä voisin valittaa kun ihmiset tömistää rapussa lumet jaloistaan. On niin ärsyttävää jumputusta. Niin moni tekee sitä, että uskon sen olevan normaalia elämää. Ja siitä kun se tupakka jätetään pihaan käryämään stumppaamatta.

T.ekakerros

Vierailija
4/5 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin alle 65v mies, joka oli jäänyt eläkkeelle 48-vuotiaana, sanoi että minun kuuluu ajaa koko taloyhtiön yhteiset nurmikkoalueet, koska olen koko kesän tyhjänpanttina kotona. Olen siis opettaja.

Ja taloyhtiö maksaa ulkopuoliselle firmalle nurmikon hoidot kaikkinensa.

Vierailija
5/5 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin alle 65v mies, joka oli jäänyt eläkkeelle 48-vuotiaana, sanoi että minun kuuluu ajaa koko taloyhtiön yhteiset nurmikkoalueet, koska olen koko kesän tyhjänpanttina kotona. Olen siis opettaja.

Ja taloyhtiö maksaa ulkopuoliselle firmalle nurmikon hoidot kaikkinensa.

Minulle sanoi naapurin vielä työssäkäyvä mies, että minun pitäisi tehdä lumitöitä, koska olen päivät kotona (olin vauvan ja taaperon kanssa äitiyslomalla). Kieltäydyin ja muistutin, että meillä on huoltoyhtiö sitä varten. Naapurin mielestä huoltoyhtiö ei ollut tarpeeksi nopea tulemaan lumen sataessa päiväsaikaan. Sanoin että voi voi ja naapuri suuttui. Ei tervehtinyt minua enää sen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan