Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissitön nainen

Vierailija
23.03.2018 |

En pysty rentoutumaan/nauttimaan seksistä mieheni kanssa, koska en tunne itseäni seksikkääksi olemattomien rintojeni takia. Inhottava tilanne.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä tyttö ressut, älkää menkö mukaan tuohon ulkonäköhömppään. Nänni on se tärkein asia rinnoissa. Minä en suostuisi naimaan jollen ole saanut imeä nänniä.

Tarjotkaa miehelle nänniä imettäväksi, niin yllätytte itsekkin.

On ollut nuorempaa ja vanhempaa, pientä tissiä ja todellakin pelkkiä nännejäkin,, mutta kiva niitä on ollut imeskellä.

Voihan sitä käyttää toppauksia etteivät muut pääse irvailemaan, mutta kahdestaan miehen kanssa kaikki vain paljaaksi ja mies imemään nänniä, jos ei kelpaa, niin se on miehessä, eikä nännissä se vika.

M65

Vierailija
62/92 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko joku ammattilaisen kanssa juttelu / terapia, että oppii hyväksymään itsensä? Löytyy miehiä, jotka palvovat pieniä rintoja, isoja, riippuvia. Joka lähtöön. Itsetunnollesi tekisi vamaan hyvää kun olisit miehen kanssa, joka rakastaa juuri sinun rintojasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilottelin minäkin pikku tisujani pojilta kun ensimmäisiä kertoja olin poikien kanssa. Alkuun pojat niin välittäneet, kunhan saivat pimpsaa. Sitten tuli vähän vakavammin otettava suhde. Poika kolmannella kerralla olisi halunnut imeä tissejä, mutta minä kieltäydyin toppaliivieni riisumisesta. Siitä tuli kina joka ajoi koko suhteen karille..

Sitten sattumalta ajauduin viisikymppisen miehen kanssa siihen pisteeseen että oltiin jo sängyssä mies alasti ja minulla vain nuo toppaliivit. Minä uteliaana kaksin käsin tunnustelin miehisiä varusteita. Hän sanaa sanomatta irroitti liivieni hakaset ammattilaen näppäryydellä. Minä tietenkin kaksin käsin suojelemaan tisujani paljastumiselta. Mies totesi käskevästi: ”sinun käsilläsi on nyt juuri parempaakin tekemistä”. Niinpä minä hämmentyneenä palasin tunnustelemaan hänen miehisiä varusteitaan ja hän otti toppaliivini nätisti pois ja pyöräytti kumpaakin nännia sormillaan ja totesi: ”noinhan ne tytöillä jöpöttävät kiimassa.

Sitten hän kääntyi hiukan poikittain etten minä menettäisi otettani hänestä ja alkoi imien ja käsin hyväillen möyhentää tisujani. Minä kiljuin ja kiemurtelin, mutta en päästänyt otettani palleista ja kepistä. Seurasi pitkä hurja esileikki tisseilläni ja minä tein parhaani omalla sarallani. Homma päättyi siihen että mies laukesi rajusti käsilleni ja minä huohottain anteeksi pyytämään. Johon mies että älä sure riittää sieltä vielä sulle sisällekkin. Niinpä lepäilimme siinä huohottaen, ei pitkää aikaa mennyt kun, yhä kädessäni oleva kalu alkoi herätä eloonja minä otin sen riemulla sisääni.

Juttu jäi tämän miehen kanssa ainutkertaiseksi, mutta kun tapaamme niin etteivät muut näe annan kyllä suukon. Sitten se poka, jonka kanssa oli tullut riitaa, niistä toppaliiveistä? Lähestyin häntä pariin kertaan jutellen. Kolmannella kerralla jäimme sopivasti kahden, minä sujautin hänen kätensä väljän puseni alle, jossa hänen hämmästyksekseen ei ollutkaan kuin paljaat tisut. Niin meillä on jo kolme lasta ja tisutkin on hiukan kasvaneet.

N 29

Vierailija
64/92 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m30 kirjoitti:

Puhukaa asiasta. Onko se miehelle ongelma? En usko että suurimmalle osalle miehistä tissien koolla on niin suurta merkitystä jos nainen on muulla tavoin seksikäs.

Sallikaa mun nauraa. Taas tämä tuttu fraasi : ” ei kelpaa mulle, koska olen tissimies, mutta varmaan monille kelpaa. ” Missäköhän ne monet miehet on, onko kukaan koskaan nähnyt yhtäkään?

Minä näen yhden joka aamu peilissä...

Kerro sille "yhdelle", joka näkyy peilistä, lämpöisen hellät terveiset..

Vierailija
65/92 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilottelin minäkin pikku tisujani pojilta kun ensimmäisiä kertoja olin poikien kanssa. Alkuun pojat niin välittäneet, kunhan saivat pimpsaa. Sitten tuli vähän vakavammin otettava suhde. Poika kolmannella kerralla olisi halunnut imeä tissejä, mutta minä kieltäydyin toppaliivieni riisumisesta. Siitä tuli kina joka ajoi koko suhteen karille..

Sitten sattumalta ajauduin viisikymppisen miehen kanssa siihen pisteeseen että oltiin jo sängyssä mies alasti ja minulla vain nuo toppaliivit. Minä uteliaana kaksin käsin tunnustelin miehisiä varusteita. Hän sanaa sanomatta irroitti liivieni hakaset ammattilaen näppäryydellä. Minä tietenkin kaksin käsin suojelemaan tisujani paljastumiselta. Mies totesi käskevästi: ”sinun käsilläsi on nyt juuri parempaakin tekemistä”. Niinpä minä hämmentyneenä palasin tunnustelemaan hänen miehisiä varusteitaan ja hän otti toppaliivini nätisti pois ja pyöräytti kumpaakin nännia sormillaan ja totesi: ”noinhan ne tytöillä jöpöttävät kiimassa.

Sitten hän kääntyi hiukan poikittain etten minä menettäisi otettani hänestä ja alkoi imien ja käsin hyväillen möyhentää tisujani. Minä kiljuin ja kiemurtelin, mutta en päästänyt otettani palleista ja kepistä. Seurasi pitkä hurja esileikki tisseilläni ja minä tein parhaani omalla sarallani. Homma päättyi siihen että mies laukesi rajusti käsilleni ja minä huohottain anteeksi pyytämään. Johon mies että älä sure riittää sieltä vielä sulle sisällekkin. Niinpä lepäilimme siinä huohottaen, ei pitkää aikaa mennyt kun, yhä kädessäni oleva kalu alkoi herätä eloonja minä otin sen riemulla sisääni.

Juttu jäi tämän miehen kanssa ainutkertaiseksi, mutta kun tapaamme niin etteivät muut näe annan kyllä suukon. Sitten se poka, jonka kanssa oli tullut riitaa, niistä toppaliiveistä? Lähestyin häntä pariin kertaan jutellen. Kolmannella kerralla jäimme sopivasti kahden, minä sujautin hänen kätensä väljän puseni alle, jossa hänen hämmästyksekseen ei ollutkaan kuin paljaat tisut. Niin meillä on jo kolme lasta ja tisutkin on hiukan kasvaneet.

N 29

Voih, olisinpa minä ollut tuo mies, vai olinko?

Vierailija
66/92 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnustan kuuluvani siihen joukkoon, joka tykkää tissittömistä naisista. Mun tykkäämistä ei määritä tissien koko, vaan nautin naisen kehon katselusta ja koskettamisesta kurvien määrästä riippumatta. Jos jotain tissittömyyteen liittyvää ongelmaa on, niin se on naisten niin yleinen kriiseily tissien väärästä koosta tms ja siitä seuraavat itsetunto-ongelmat, jolloin niihin tisseihin ei saa vahingossakaan koskea eikä niitä saa nähdä... 

Vierailija
67/92 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena oli seukka kaveri ilman tissejä, vaikka olikin upea näyltään. Kylla ne nisät jäi mieleen pitkin poskipäitä. Enempää en viitti sanoo, mutta siellä missä huonous, niin sieltä saa parhaan nautinnon..

Vierailija
68/92 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 29

Muuten samanlainen, mutta vähän useamman opetuskerran vaatinut on minun kehitykseni hyväksymään pikku tiissini. Ihmeellistä kyllä vanhemmat miehet osaavat ottaa ilon irti pienistäkin rinnoista ja saavat naisen itsetunnon nousemaan. Nuoria poikia tosiaan kiinnostaa vain se pimpsa niin kovasti etteivät edes noteeraa tissejä.

N34

Vierailija
69/92 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään tissejä jäädä tuijotteleen vaan kaivetaan reikä esille ja työnnetään seisova mulukku sinne. Loppu hoituu itekseen. Sen jälkeen kiitetään ja lähretään kotio.

Vierailija
70/92 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nuoria poikia tosiaan kiinnostaa vain se pimpsa niin kovasti etteivät edes noteeraa tissejä."

Ja nelikymppisenä moni mies huomaa, että naisilla on silmätkin.

Vierailija
71/92 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä asiaa, silmät kertoo todella paljon.

Vierailija
72/92 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka vaikkapa pienirintainen nainen on paras. Voi naida monissa asennoissa ja on hyvä suuseksikumppani.

Enpä kaipaile pullukoita.

Vierailija
73/92 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut kahden pienirintaisen naisen kanssa ja voin hyvällä mielin sanoa, että muistan heidät loppuikäni, niin ihania Naisia he olivat kaikin puolin katsottuna. En ajattele pelkästään ihanaa rakastelua, vaan ihmisinä kokonaisuutena. Jos kadulla vastaani tulee pienirintainen nainen, katselen häntä aina silmiin ja hymyilen (silmilläni lähetän hellän pusun).

Vierailija
74/92 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni moni pitää pienistä tisseistä. Vaimo painaa 46kg ja on se aika litteä. Mutta minäpä pidän sellaisestakin. Upea nainen ja seksi toimii. Unohda koko juttu ja anna palaa! Tärkeintä on, että olet avoin ja rohkea seksissä.

Vierailija
75/92 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten samanlainen, mutta vähän useamman opetuskerran vaatinut on minun kehitykseni hyväksymään pikku tiissini. Ihmeellistä kyllä vanhemmat miehet osaavat ottaa ilon irti pienistäkin rinnoista ja saavat naisen itsetunnon nousemaan. Nuoria poikia tosiaan kiinnostaa vain se pimpsa niin kovasti etteivät edes noteeraa tissejä.

N34[/quote]

Olet varmaan huomannut, vai oletko, että vanhemmat ja kokeneemmat miehet osaavat arvostaa herkullisia pieniä rintojasi? Kuten jo aikaisemmin olen kertonut, niin rakastan pieniä rintoja ja nännejä.

Vierailija
76/92 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä ala piilottelemaan pieniä rintojasi. Tulet huomaamaan jopa ruokakaupassa, että miehet kuolaa niitä.

Vierailija
77/92 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä missään nimessä ala piilottelemaan pieniä rintojasi. Tulet huomaamaan jopa ruokakaupassa, että miehet kuolaa niitä.

Yksikään mies ei ole ikinä kuolannut saati tuijottanut aa-kupin tissejäni. Eihän ne ole kuin pikkiriikkiset kohoumat paidan alla, hädin tuskin huomattavat. Miten voi kuolata jotain mitä ei ole?

Vierailija
78/92 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään mies ei ole ikinä kuolannut saati tuijottanut aa-kupin tissejäni. Eihän ne ole kuin pikkiriikkiset kohoumat paidan alla, hädin tuskin huomattavat. Miten voi kuolata jotain mitä ei ole?

Ole huoleti, kyllä miehet ovat katsoneet tissejäsi, et vaan ole osannut seurata heidän katseitaan. Käytätkö rintaliivejä?

Vierailija
79/92 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ei rinnoissa ole kovinkaan tärkeä juttu. Paljon tärkeämpää on se, että ne ovat pehmeät. Mitä pehmeämmät, sen paremmat.

Vierailija
80/92 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, kovat silikooni rinnat ei todellakaan on mielenkiintoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi