Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissitön nainen

Vierailija
23.03.2018 |

En pysty rentoutumaan/nauttimaan seksistä mieheni kanssa, koska en tunne itseäni seksikkääksi olemattomien rintojeni takia. Inhottava tilanne.

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissitön nainen on kuin reiätön lauta.

Vierailija
42/92 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välttämättä, höylätän sitä isompi oksaisiakin puita

pikku nisät heiluu ratsastaessa vähemmän kuin isommat, makuasia, isorintaiset naiset saavat lisäbonusta kun kourii ankarsti isoa tissiä niin irtoaa helpommiin se orkkukin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään muodoista. Hommaa sellaiset silikonit jotka ei näytä palloilta. Pisarat.

Vierailija
44/92 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet tissit on parhautta. Siihen vielä hoikka ja urheilullinen kroppa niin voiko olla parempaa...

Tämä harmittaa, pienet rinnat tunnutaan hyväksyvän vain jos nainen on todella hoikka. Itsellä esim on marilyn - tyyppinen luontaisesti pehmeämpi ruumiinrakenne, mutta ilman suuria rintoja. :(

lol, aina läskit luuloharhoissaan. Marilyn oli laiha. Tässä kuva Marilyn Monroesta kun et ole tainnut koskaan nähdä häntä http://www.motleyhealth.com/wp-content/uploads/2013/06/Marilyn-Monroe-b…

Mulla on aikalailla tälkainen kroppa, pienillä rinnoilla, enkä mielestäni ole läski.

http://neat-stuff-blog.blogspot.fi/2011/12/marilyn-monroe-at-beach.html…

Vierailija
45/92 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea on ollut kädessä paistetun kananmunan kokoisesta D-E kokoiseen. Kaikki ne ovat yhtä kauniita ja kiihoittavia omalla tavallaan. En ole siis nähnyt väärän kokoisia tai käpälöinyt. Seksikkyys on korvien välissä, ei varustuksessa.

Vierailija
46/92 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissitön nainen on kuin tulpaton mopo... ei sytytä yhtään!

Vierailija
47/92 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tisseillä ei niin väliä kunhan on hyvä pyllyreikä

Vierailija
48/92 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissitön nainen on kuin tulpaton mopo... ei sytytä yhtään!

heteromies tarvii tissillisen naisen kyllä ois mausteetonta seksiä jos tissittömän muuten ok kans olis

Vierailija
49/92 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo oli hyvä kommentti mutta anusreikä on hyvä oloi sitten isot tissit tai pienet, aina lentää ja kovaa

Vierailija
50/92 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa asiasta. Onko se miehelle ongelma? En usko että suurimmalle osalle miehistä tissien koolla on niin suurta merkitystä jos nainen on muulla tavoin seksikäs.

Poikkeuksena tissi fetissi miehet. Itselläni on henk koht kova tissifetissi joten en voisi kuvitella harrastavani seksiä tissittömän tai A-kupeilla varustetun naisen kanssa. Mutta uskon olevani marginaalia ja suurimmalle osalle miehistä tissien koolla ei ole niin suurta merkitystä.

Keskustelkaa, keskustelkaa ja keskustelkaa.

Vierailija
51/92 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m30 kirjoitti:

Puhukaa asiasta. Onko se miehelle ongelma? En usko että suurimmalle osalle miehistä tissien koolla on niin suurta merkitystä jos nainen on muulla tavoin seksikäs.

Poikkeuksena tissi fetissi miehet. Itselläni on henk koht kova tissifetissi joten en voisi kuvitella harrastavani seksiä tissittömän tai A-kupeilla varustetun naisen kanssa. Mutta uskon olevani marginaalia ja suurimmalle osalle miehistä tissien koolla ei ole niin suurta merkitystä.

Sallikaa mun nauraa. Taas tämä tuttu fraasi : ” ei kelpaa mulle, koska olen tissimies, mutta varmaan monille kelpaa. ” Missäköhän ne monet miehet on, onko kukaan koskaan nähnyt yhtäkään?

Vierailija
52/92 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m30 kirjoitti:

Sallikaa mun nauraa. Taas tämä tuttu fraasi : ” ei kelpaa mulle, koska olen tissimies, mutta varmaan monille kelpaa. ” Missäköhän ne monet miehet on, onko kukaan koskaan nähnyt yhtäkään?

Minä näen yhden joka aamu peilissä...

Vierailija
53/92 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää jutut on välillä kuin alakoulun poikien. Jos olen löytänyt kumppanini, jonka kanssa haluan olla, en mittaile tissien kokoa tai ruumiin aukkojen väljyyttä tai ulkomittoja. Erilaiset mielipiteet ja mieltymukset ovat rikkaus. Törkeä kielenkäyttö taas sopimatonta.

Vierailija
54/92 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen on tyytyväinen tisseihinsä, oli ne luomut tai tuunatut, on mieskin tyytyväinen.

Vierailija
55/92 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet tissit on parhautta. Siihen vielä hoikka ja urheilullinen kroppa niin voiko olla parempaa...

Tämä harmittaa, pienet rinnat tunnutaan hyväksyvän vain jos nainen on todella hoikka. Itsellä esim on marilyn - tyyppinen luontaisesti pehmeämpi ruumiinrakenne, mutta ilman suuria rintoja. :(

lol, aina läskit luuloharhoissaan. Marilyn oli laiha. Tässä kuva Marilyn Monroesta kun et ole tainnut koskaan nähdä häntä http://www.motleyhealth.com/wp-content/uploads/2013/06/Marilyn-Monroe-b…

Tuohon aikaan naisilla oli korsetilla treenattu vyötärö, joka korosti rintoja ja lantiota, loi paremman ryhdin ja korosti siten naisellisuutta. Pienehkötkin rinnat näyttävät hoikan vyötärön rinnalla suurilta.

Marilyn nousi kuuluisuuteen kauniiden kasvojensa myötä, joten ei nuo rinnat ole juuri mainitsemisen arvoiset.

Vierailija
56/92 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koko ikäni hävennyt näitä A-kuppejani enkä ole tykännyt että mies koskee niihin. Sitten kun erosin ja katselin netissä kaikenlaisia videoita, opin että vaikkei olis kuin pelkät nännit niin ihan hulluna niistä naiset ja miehet nauttii, tärkeintä estottomuus. Nykyään tykkään hyväillä itsenäni hierontaöljyn kanssa. Päätin, että jos jonkun miehen löydän, en häpeä enää yhtään.

Aivan loistavaa! Mikä olisikaan kuumempaa kuin rakastella naista, joka hieroo pieniä tiukkoja tissejään!

Vierailija
57/92 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ulkonäkönsä kanssa tuskailevalle en valitettavasti osaa antaa mitään viisasta neuvoa. Miehenä minusta tuntuu siltä, että naiset tekevät mitä vaan näyttääkseen toisten naisten mielestä hyvältä ja miehiltä ei kysytä.

Minä koen pienet rinnat kiihottavina, selkeästi kiihottavampina kuin keskikokoiset ja isoista en edes pidä. Mitä pienemmät, sitä kiinnostavammat. Minulla on ollut ilo seurustella pari vuotta AA-kokoisen naisen kanssa, joka osasi olla ylpeä kauniista rinnoistaan ja niiden huomiointi oli tärkeä osa seksiä, joka hänen kanssaan oli muutenkin ihanaa.

Kaikkia miehiä ne eivät tietysti miellytä, mutta onko olemassakaan sellaista naista, joka kiihottaisi kaikkia?

Vierailija
58/92 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty rentoutumaan/nauttimaan seksistä mieheni kanssa, koska en tunne itseäni seksikkääksi olemattomien rintojeni takia. Inhottava tilanne.

Jos sulla on hyvä perse, mitä isompi sen parempi, saa olla selluliittia ja saa hyllyä niin tule meille!

Mieheni ei välitä rinnoista, ne ovat hänen mielestään vain tiellä. Hän on sanonut, että voisin olla vaikka täysin lauta ja sen uskon, sillä hän ei ole kertaakaan 7 vuoden aikana koskenut rintoihini kiihottaakseen minua.

Seurustelumme alkuaikana hän pyynnöstäni imi nännejäni mutta se ei tuntunut miltään, joten on jäänyt.

Rakastajani rakastaa leipoa D-kuppikoon rintojani. Hänellä pamahtaa seisomaan jo, kun riisun puseroa.

Rakastajani on myös kehunut kuinka seksikkäältä näytän, kun kapeahko lantioni kumartuu hänen eteensä takaapäin naitavaksi.

Miehelläni seisoo vain kun otan suihin...

Vierailija
59/92 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissiasiassakin naisilla on se etu että moni mies tykkää pienistä ja moni mies tykkää isoista.

Mutta kaikki naiset tykkäävät mahdollisimman isosta peniksestä.

VÄÄRIN! Minä olen kärsinyt yhdyntäkivuista aina. Vaikka on öljyjä, liukkareita ja estrogeenipuikkoja käytetty.

Menin gynelle ja hän tutkimusraporttiin kirjoitti "tiukahko kahden sormen mentävä vagina, jonka takaseinällä vaaraton myoma tiukentaa emätintä entisestään".

Että ei pitäisi yleistää.

Eikä kaikki miehetkään hae tiukkaa. Exäni ei ainakaan, sillä hänkin koki jatkuvan varovaisuden hankalana.

Vierailija
60/92 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa sinut vaimoksi Pienet rinnat Pidän pienistä rinnoista 52v mies 08 0409320389 viestiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi