Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätyin hirveästi, kun työpaikamme siivooja asuukin uudehkolla omakotitalo alueella! :D

Vierailija
22.03.2018 |

Toki on vakituisessa työssä mutta palkkahan aivan surkea.

Miten yksin elävä 50v nainen voi asua omakotitalossa vieläpä tuollaisella uudella alueella?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyötä tekevillä siivoojilla on hyvä palkka. Sitten jos on vielä vakkari-vuorotyö, niin kyllähän sillä elää mukavasti. 

Vierailija
2/88 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintöä, ennen ollut jollain muulla alalla, saanut potkut, ei työllisty tuossa iässä->siivoojaksi, leski, mies ollut väh. keskituloinen? Tässä nyt jtn veikkauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää varmaan kysyä, kun noin kiinnostaa.

Ikävä kyllä muistutat patologisen uteliasta ex-anoppiani.

Vierailija
4/88 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ThaimaaSEEN kerran vuodessa lentävissä Prismaperheissä ei ymmärretä, että viisaasti elävä voi pienilläkin tuloilla asua loistotalossa.

Siivooja on pistänyt rahansa sijoittamiseen silloin, kun Prismaperhe on nostellut Prisman liukuhihnalle uusia leluja lapsille ja lisää vaatteita äidille.

Vierailija
5/88 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oot ihan hemmetin utelias. :D Mistä sa oot saanut selvitettyä työpaikkasi siivoojan asuinalueen ja talotyypin. :DD ???

Vierailija
6/88 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on voittanut miljoonia lotossa, mutta eihän sitä sen takia hommia lopeteta. Työ on ihmiselle arvokasta ja tuo onnen työnantajan elämään. Sanoo Sipilä ja Vartiainen.

Vierailija
7/88 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toiminut varmaan aiemmin opettajana, opettamassa äidinkieltä? Voisi ehkä valaista sinuakin hieman äidinkielesi saloista :).

Vierailija
8/88 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa meistä sanotaan:D meillä kuulemma helvetisti velkaa, ulkomaan matkat tehdään pikavipillä ja lastenvaatteet ostetaan kulutusluotolla:D

Ei kiinosta korjata heidän ”tietojaan” siinähän odottavat kielipitkällä että kulissit romahtaa😂

Mies pisti autonsa myyntiin jokin aika sitten ni johan alkoi kuhina että nyt ne joutuu myymään omaisuuttaan. Pettymys oli suuri kun pihaan tulikin uusi auto, ja kauhee pohdinta alkoi että miten meille voidaan myöntää lainaa kun kaikki lainat on ”tapissa”😂😂

Vierailija
9/88 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten raha-asiat eivät kuulu sinulle. Toisekseen ei siivoojan ammatti tarkoita aina kurjaa elämää köyhyydessä. Olen ammatissa, jossa on vielä siivoojaakin huonompi palkka. Silti elän hyvin, syön terveellisesti, matkustelen jne. Rahaa jää säästöön joka kuukausi. Minulla on jopa joitakin kalliita designhuonekaluja. Mitään en ole ostanut lainalla tai osamaksulla ja en ole saanut perintöä tai lottovoittoa.

Vierailija
10/88 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten raha-asiat eivät kuulu sinulle. Toisekseen ei siivoojan ammatti tarkoita aina kurjaa elämää köyhyydessä. Olen ammatissa, jossa on vielä siivoojaakin huonompi palkka. Silti elän hyvin, syön terveellisesti, matkustelen jne. Rahaa jää säästöön joka kuukausi. Minulla on jopa joitakin kalliita designhuonekaluja. Mitään en ole ostanut lainalla tai osamaksulla ja en ole saanut perintöä tai lottovoittoa.

Missä ammatissa on huonompi palkka kuin siivoojalla?

Vierailija
11/88 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla leski tai peruja rikkoutuneesta liitosta.

Vierailija
12/88 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilleni käy kunnan kotiapunainen, joka asuu yksin tilavassa uudessa omakotitalossa. Hän on leski. Miehellä oli hyvät tulot ja hän on perinyt omaisuutta myös. Tekee kaukomatkoja.

Vierailija
13/88 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit nyt sit siivojat silmätikuiksi kun taisit kyllästyä provoamiseen julkkismiehistä jotka seurustelevat nuorempien naisten kanssa.

Vierailija
14/88 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperitehtaalla oli siivoojilla ennen tosi hyvät palkat. Palkka parempi kuin sairaanhoitajilla. Lieneekö samat edut edelleen?

Mutta siivoojalla voi olla kaksikin työpaikkaa. Kun työajat sopivat yhteen voi käydä hyvin kahdessa jopa kolmessa paikassa. Tunsin ennen yhden joka kävi kolmessa eri työpaikassa siivoojana.

Vierailija
15/88 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaakohan se siivooja sinua paremmin yhdys sanoja? Asuminen uudehkolla omakotitalo alueella ei isoja tuloja vaadi, mutta jos se olisi omakotitaloalue, niin tilanne olisi toinen.

Vierailija
16/88 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit nyt sit siivojat silmätikuiksi kun taisit kyllästyä provoamiseen julkkismiehistä jotka seurustelevat nuorempien naisten kanssa.

Mä aattelin ihan just samaa :D

Vierailija
17/88 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, ei kai se nyt sitä ammattia katso missä asuu. 😂 Pienemmilläkin tuloilla voi elää fiksusti ja vakityöpaikalla lainansaantimahdollisuudet ovat hyvät ja lainanlyhennykset voivat hyvinkin olla pienemmät kuin vuokra.

Asun itsekin muutama vuosi (2013-2014 jos en väärin muista) sitten rakennetussa omakotitalossa ja ihan tavan ruokakaupassa olen töissä.

Vierailija
18/88 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samaa meistä sanotaan:D meillä kuulemma helvetisti velkaa, ulkomaan matkat tehdään pikavipillä ja lastenvaatteet ostetaan kulutusluotolla:D

Ei kiinosta korjata heidän ”tietojaan” siinähän odottavat kielipitkällä että kulissit romahtaa😂

Mies pisti autonsa myyntiin jokin aika sitten ni johan alkoi kuhina että nyt ne joutuu myymään omaisuuttaan. Pettymys oli suuri kun pihaan tulikin uusi auto, ja kauhee pohdinta alkoi että miten meille voidaan myöntää lainaa kun kaikki lainat on ”tapissa”😂😂

Pääasia että itse tiedätte miten hoidatte rahanne. On meiltäkin aika härskisti udeltu tietoja ja sit ihmetellään kun ei kerrota, huhut kiertää. Itse nauran näille juorukelloille.

Vierailija
19/88 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojan palkkaa ja asuinympäristöä enemmän minua kiinnostaa tuo sinun ajatuksenjuoksu. Kuka oikeasti uhraa ajatustakaan toisten työhön, palkkaan tai asuinympäristöön. Keskity omiin asioihis, ei näytä olevan ihan kunnossa.

Vierailija
20/88 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan se asua vuokralla omakotitalossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä