Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teil on aikaa olla täällä?

Ihavealife
22.03.2018 |

Mä en oo koskaan oikein tajunnu, et miten ihmisil on aikaa käydä kommentoimas tääl.

Ku mul ainakii on ihan tarpeeks omassakii elämässä sisältöö, et tarvis tääl viel jatkaa. Ku tääl on esimerkiks ketjui, joissa puidaa jotaa, et mitä söit aamupalaks???!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näin kirjoitti:

Asiasta nyt hieman toiseenkin, oletteko muuten huomannut sen, että jos kommenttinne lähettämisen yhteydessä saattekin tiedon (en nyt muista sitä  ihan tarkkaa sanamuotoa) että  "kommenttisi tarkastetaan ennen julkaisua " niin käytännössä se tarkoittaa  yksinkertaisesti aina ja vain sitä, ettei sitä viestiänne sitten julkaista OLLENKAAN ja sillä siisti ...

Olen huomannut. 

Vierailija
22/23 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni on 19 v, itse olen 36 v. työskentelen alalla jossa päivät ovat pitkiä, mutta välissä on parin päivän vapaita. Niillä on aikaa on aikaa olla Pöllöpalstalla, silloin, kun ollaan työreissulla ( perhe ihan muualla)

Pöllöpalsta :DDD

Mä olen 38, lapsi 17, ja koska äidin ajatus ei luista gradun kanssa enempää kuin 6 tuntia kerrallaan, jää pöllöpalstallekin aikaa. Töihin menen taas joskus, ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin on aikaa. Aamulla vein lapsia ensin osan kasiin, päikkyyn, eskariin ja yläasteelle. Palasin kotiin, annoin aamupalan ekaluokkalaiselle ja vein samalla kouluun kun menin itse ysiin töihin.  Pääsin hyvissä ajoin töistä ja hain lapset koulusta, eskarista ja päikystä. Nyt on ihan omaa aikaa, lapset söivät, kaksi leikkii merirosvoa yläkerrassa ja yksi pelaa pleikalla.

Toki niinä päivinä kun teen 12 tunnin vuoron , en jaksa enää illalla tulla palstailemaan. Mutta aamuisin kyllä silloinkin.  Riittikö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä