Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on nainen, joka ei tule toimeen muiden naisten kanssa?

Vierailija
22.03.2018 |

Nainen, jolla on kavereita, mutta lähinnä miespuolisia. Joka jostain syystä herättää negatiivisia tunteita muissa naisissa ja jota ei oikein hyväksytä naisten porukoihin, mutta miesten kanssa tulee toimeen. Kuvaile :)

Kommentit (315)

Vierailija
1/315 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen just sellainen mutta enpä lähde kuvailemaan itseäni. En ainakaan ole mikään ”poikatyttö”. Ja kyllä naistenkin kanssa tulen toimeen mutta vain erittäin harvojen.

Vierailija
2/315 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan jaksa niitä naisten kotkotuksia. Joku ulkonäön puunaaminen tai salkkareiden/tositv:n seuraaminen on mielestäni vähä-älyisten puuhaa, enkä jaksa introverttina kuluttaa aikaani vähä-älyisessä seurassa.

Saa kivittää, ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/315 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan nainen _oikeasti_ tule toimeen toisten naisten kanssa :'D

Vierailija
4/315 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
5/315 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on se, että en osaa "klikkiytyä" sillä tavoin, kuin muut naiset usein haluaisivat. En osaa myöskään puhua muista pahaa.

Muistan jo lapsuudesta, kun leikin kolmen kaverini kanssa, niin aina välillä kävi niin, ettei mua hyväksyttykään joukkoon ja ne kaksi klikkiytyivät yhteen ja puhuivat, kuinka mä olin ihan kauhea.

Tätä kävi useasti ja ihan eri kaveripiireissä (muutimme usein), mutta vain tyttöjen kesken.

Luulin kai lapsena, että tämä olisi liittynyt vain johonkin lapsuuden vaiheeseen, mutta ei. Jatkossa niin koululuokissa kuin kaikissa harrastuksissa kuin työpaikoillakin on samanlaisia naisten perustamia klikkejä, joissa haukutaan muita, puhutaan selän takana pahaa ja juoruillaan muista.

En jaksa tuollaista meininkiä yhtään ja olen auttamatta aina se ulkopuolinen, jonka kanssa kukaan ei oikein halua kaveerata.

Vierailija
6/315 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taas haetaan tätä "nainen on naiselle susi, ne näkee muut naiset kilpakumppaneina, niitä kiinnostaa vaan meikit ja vaatteet ja miesten huomion saaminen".

Vierailija
7/315 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 5 jatkaa, että yksi juttu on varmaan myös se, että olen luonnostani hoikka, enkä koskaan ole joutunut tekemään mitään painoni eteen. En siis ole myöskään osannut sympatiseerata oikealla tavalla muita naisia dieettien aloittamisissa, jotka tuntuvat olevan joka viikkoisia juttuja.

Ja sitten kun en osallistu noihin dieetti-keskusteluihin, niin saan kuula jostain selän takaa olevani joku takakireä anorektikko tai bulimikko, joka kuitenkin oksentaa joka välissä työpaikan veskissä kun muut eivät huomaa, tai syö vain kurkkuviipaleen päivässä.

Yritä siinä sitten kaveerata ja puhua jostain mun mielestäni ihan oikeistakin asioista, ei vain painosta ja ruokavaliosta, tai muitten ihmisten vioista.

Vierailija
8/315 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen? Sellainen, joka ei jaksa sitä naisten välistä kateutta ja paskan jauhantaa. Naiset suurimmaksi osaksi haluavat ainoastaan puhua pahaa muista naisista, se on naisille sitä parasta viihdettä. Sellainen nainen, joka ei aina jaksa lähteä mukaan tähän paskanjauhamiseen, ei muiden mielestä sovi joukkoon. Eikä täten muka "tule toimeen" muiden naisten kanssa. Siksi koska on yleisesti ottaen suorempi ja suoraselkäisempi, kuin muut naiset.

Vierailija
9/315 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se on se, että en osaa "klikkiytyä" sillä tavoin, kuin muut naiset usein haluaisivat. En osaa myöskään puhua muista pahaa.

Muistan jo lapsuudesta, kun leikin kolmen kaverini kanssa, niin aina välillä kävi niin, ettei mua hyväksyttykään joukkoon ja ne kaksi klikkiytyivät yhteen ja puhuivat, kuinka mä olin ihan kauhea.

Tätä kävi useasti ja ihan eri kaveripiireissä (muutimme usein), mutta vain tyttöjen kesken.

Luulin kai lapsena, että tämä olisi liittynyt vain johonkin lapsuuden vaiheeseen, mutta ei. Jatkossa niin koululuokissa kuin kaikissa harrastuksissa kuin työpaikoillakin on samanlaisia naisten perustamia klikkejä, joissa haukutaan muita, puhutaan selän takana pahaa ja juoruillaan muista.

En jaksa tuollaista meininkiä yhtään ja olen auttamatta aina se ulkopuolinen, jonka kanssa kukaan ei oikein halua kaveerata.

Juuri näin se menee!

Vierailija
10/315 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että muista pahaa puhumista ja "klikkiytymistä" pidetään vain naisille ominaisena, sillä olen kyllä ihan tosielämässä nähnyt miten usein myös miehet puhuvat muista työntekijöistä pahaa ja tuntuvat aina hakeutuvan niiden tiettyjen miesten seuraan, ihan samalla tavalla kuin monet naisetkin tekevät, joita te niin parjaatte.

Vierailija
11/315 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en tule. Tai ehkä tulisin muttei kiinnosta kaveerata naisten kanssa. Saanut tarpeeksi puukkoa selkään ja tullut petetyksi liian monta kertaa. Lisäksi lähes kaikilla ikäisilläni naisilla on lapsia, eikä mua kiinnosta kaveerata äitien kanssa. Sotii niin mun ajatusmaailmaa vastaan tuo lasten hankkiminen. Hengaan mielummin miesten kanssa, less drama.

Vierailija
12/315 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen nainen työskentelee usein naisvaltaisella alalla ja myrkyttää selän takana.

Yrittää puhua harvoja miehiä puolelleen.

Käärme.

M44, sosiaaliala

Vierailija
13/315 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät muuten kaikki miehetkään ole mitenkään vapaita tästä klikkiytymis- tai juoruilukulttuurista, olen naisena huomannut. Sitä tosin esiintyy miesten keskuudessa selvästi vähemmän.

Vierailija
14/315 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herätän antipatiaa muissa naisissa. En jaksa juoruilua,puhumista kuntosaleista, ripsienpidennyksistä, siivouksesta jne. Naisilla ei useinkaan ole samanlaista huumoria kuin minulla mutta miehillä on enkä tarkoita alapääjuttuja. Naiset eivät usein muuta kuin hymähdä eikä ainakaan suu auki naura, koska sehän olis epänaisellista. Se että tulen hyvin toimeen miesten kanssa halutaan väkisin tehdä seksuaalissävytteiseksi vaikka kyse on puhtaasti kaveruudesta. Muut naiset voivat pettää puolisoaan pikkujouluissa näkyvästi eikä se ole mitään koska olet naisporukan jäsen, mutta minusta on levitetty tuulesta temmattuja juttuja vailla mitään todellisuuspohja koska juttelen kahvitauolla miespuolisten työkavereiden kanssa. No osaa ne miehetkin juoruta, ei ole vain naisten juttu.

Vierailija
15/315 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olisi ihan äärettömän noloa julistaa ponnekkaasti olevansa sellainen. Sehän kertoo ihmisestä vain sen, että on toisia puusilmäisesti luokitteleva kusipää, joka on päättänyt, että miehet ovat parempia kuin naiset.

Miettikää nyt, mikä (oikeutettu) paskamyrsky siitä syntyisi, jos joku mies rehvastelisi, ettei tosiaankaan tule toimeen naisten kanssa, koska miehet nyt vaan on niin kivoja, reiluja ja hyviä tyyppejä mutta naiset kieroja selkäänpuukottajia?

Tai vetäisi saman setin mustien ja valkoisten, vammaisten ja terveiden, lihavien ja laihojen välille...huhhuh mikä idiootti. Jostain syystä se vain on "meriitti" tiettyjen ihmisten mielestä, että ei pidä naisista, mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan. Naisia on yhtä monenlaisia kuin on naisia.

Vierailija
16/315 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan oo oikein sopinut niihin tyttöporukoihin. En tiedä miksi en. Nykyään kaveriporukassa enimmäkseen lesboja ja pareja jne. Olen aika introvertti. Parhaan ystävän haluaisin. Sellaisia mulla on ollutkin. Ja olleet ihan heteronaisia.

Itseä on ehkä kiinnostaneet erilaiset asiat ja oon käyttäytynyt ehkä jotenkin turhan stabiilisti ja en ollut tarpeeksi massaa sopiakseni niihin massatyttöporukoihin.

N20

Vierailija
17/315 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että muista pahaa puhumista ja "klikkiytymistä" pidetään vain naisille ominaisena, sillä olen kyllä ihan tosielämässä nähnyt miten usein myös miehet puhuvat muista työntekijöistä pahaa ja tuntuvat aina hakeutuvan niiden tiettyjen miesten seuraan, ihan samalla tavalla kuin monet naisetkin tekevät, joita te niin parjaatte.

En minä (Nro 5 ja 7) ainakaan pidä tätä ominaisuutta pelkästään naisten ominaisuutena, sillä olen törmännyt siihen miesvaltaisissa porukoissa myös. 

Mutta väittäisin, että sitä on kuitenkin vähemmän miesten keskuudessa. Jotenkin miehet ovat usein suorempia, rennompia ja rehdimpiä - eivät toki todellakaan aina. Itse olen kuitenkin tullut miesten kanssa yleisesti ottaen paremmin juttuun, kokenut voivani olla oma itseni ja tulevani hyväksytyksi ihan tällaisenaan.

Vierailija
18/315 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule toimeen naisten kanssa. En jaksa sitä kanalameininkiä että jauhetaan ja juorutaan muista naisista, meikeistä, laihduttamisesta, miehistä ja vauvoista.

Aina samat mussutukset samoista asioista.

On toki niitä juoruakkoja miehissäkin. Siksi hengaan vain kissojeni kanssa.

t.introvertti.

Vierailija
19/315 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiseen voi vaikuttaa myös kokemukset. Esimerkiksi, jos on joutunut koulussa tyttöporukan kiusaamaksi, saattaa olla vaikea luottaa naisten sanaan myöhemminkään. Kyse on traumasta.

Yleisempää taitaa kuitenkin olla se, että jotkut naiset eivät tule toimeen miesten kanssa eli pelkäävät tai jännittävät miehiä huonojen kokemusten takia.

Vierailija
20/315 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan jaksa niitä naisten kotkotuksia. Joku ulkonäön puunaaminen tai salkkareiden/tositv:n seuraaminen on mielestäni vähä-älyisten puuhaa, enkä jaksa introverttina kuluttaa aikaani vähä-älyisessä seurassa.

Saa kivittää, ei kiinnosta.

En kivitä, mutta kysynpä vaan, miksi ajattelet että kaikkia naisia kiinnostaa ulkonäkönsä kohentaminen tai tosi-tv:n seuraaminen? Kukahan tässä on vähä-älyinen.