Lue keskustelun säännöt.
EI JAKSA SIIVOTA! HJELPPIÄ!!!
20.04.2006 |
Siis aivan kamala lorvi päällä! Me on pari yötä oltu antamatta vauvalle yömaitoa ja se on kiukutellu tutin kanssa.. No nyt väsyttää ja lapset vetää päikkyjä ja jos mää en NYT siivoo niin jää siivoomatta.. Ei vaan jaksais!!
Auttakaa!!
Kommentit (3)
maailma ei kaadu, vaikka jätätkin siivoomatta =). Lepää itekin niin sit taas jaksat paremmin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiitti vaan.. :(
Kai mä vaan hilaan perseeni ylös ja laitan jotai teknoo jytään -yhtään ei kyllä huvita, ei tosin kiinnosta tässäkään istua ja tuijottaa ruutua..
T-Y-L-S-Ä-Ä !
Jos vaikka vartin siivois?
Ap
Pölypalloja vaan juoksee nurkissa vaan ei saa aikaiseksi. Mua ei edes kukaan oo valvottanu, ei vaan kiinnosta ja silti tää sekamelska ahdistaa!!!