Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka pelkäätte hämähäkkejä

Hämähäkkikammoinen
21.03.2018 |

Miten toimitte, jos taloon tulee sisälle hämähäkki? Miten siitä pääsee eroon ilman, että koskee siihen? Antakaa neuvoja kesän varalle :D

Kommentit (226)

Vierailija
1/226 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raidia vaan niin perkeleesti.

Vierailija
2/226 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiljun ja itken :D Jos mahdollista, huudan jonkun muun apuun. Jos ei, käytän yleensä imuria. Sen avulla pystyy olemaan aika kaukana eikä tarvitse koskea tms. Tosin jos tarpeeksi isosta hämähäkistä on kyse, en uskalla tehdä edes tuota. Onneksi vielä koskaan ei ole tullut sellaista tilannetta omassa kodissani, jossa asun siis yksin (kerrostalon 6.kerros, kannattaa asua korkealla!).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/226 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi sanoa että pelkäisin hämähäkkejä, mutta onhan ne aika inhottavia koska liikkuvat nopesti, muutenkin nopealiikkeiset eläimet ovat vähän pelottavia, kuten linnut ja oravat.

Lähtökohtaisesti en edes pyri hävittämään hämähäkkejä, varsin harmittomia ja syövät kärpäsiä ja punkkeja ja muita selvästi häiritsevämpiä öttiäisiä.

Vierailija
4/226 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiljun ja itken :D Jos mahdollista, huudan jonkun muun apuun. Jos ei, käytän yleensä imuria. Sen avulla pystyy olemaan aika kaukana eikä tarvitse koskea tms. Tosin jos tarpeeksi isosta hämähäkistä on kyse, en uskalla tehdä edes tuota. Onneksi vielä koskaan ei ole tullut sellaista tilannetta omassa kodissani, jossa asun siis yksin (kerrostalon 6.kerros, kannattaa asua korkealla!).

Imuria olen itsekin miettinyt :D tällä hetkellä asun vielä vanhempien kanssa joten he saavat hoitaa nuo otukset, mutta lukion jälkeen pitäis muuttaa omaan kämppään.. tähtään siis Suomen korkeimman rakennuksen ylimpään kerrokseen :'D

-ap

Vierailija
5/226 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei voi sanoa että pelkäisin hämähäkkejä, mutta onhan ne aika inhottavia koska liikkuvat nopesti, muutenkin nopealiikkeiset eläimet ovat vähän pelottavia, kuten linnut ja oravat.

Lähtökohtaisesti en edes pyri hävittämään hämähäkkejä, varsin harmittomia ja syövät kärpäsiä ja punkkeja ja muita selvästi häiritsevämpiä öttiäisiä.

No minä pelkään enkä voi asua niiden kanssa :( mieluummin otan kärpäset ja vaikka hyttyset kämppäkavereiksi.

-ap

Vierailija
6/226 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä lätkin sitä yleensä jollain sanomalehdellä tms niin kauan, että ei varmasti liiku (ja raajat on irti). Tämä siis jo lapset ei näe sitä ensin. He pelastavat sen yökötyksen ulos ovesta äkkiä.. tietävät että mun motto on: "paras hämähäkki on kuollut hämähäkki". Sama koskee ampiaisia.

Vierailija
7/226 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imuria olen itsekin miettinyt :D tällä hetkellä asun vielä vanhempien kanssa joten he saavat hoitaa nuo otukset, mutta lukion jälkeen pitäis muuttaa omaan kämppään.. tähtään siis Suomen korkeimman rakennuksen ylimpään kerrokseen :'D

-ap

Niittyhuippuun? Ei kait siihen tarvita kuin riittävästi asuntolainaa, että sieltä saa kämpän itselleen....

Vierailija
8/226 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mä lätkin sitä yleensä jollain sanomalehdellä tms niin kauan, että ei varmasti liiku (ja raajat on irti). Tämä siis jo lapset ei näe sitä ensin. He pelastavat sen yökötyksen ulos ovesta äkkiä.. tietävät että mun motto on: "paras hämähäkki on kuollut hämähäkki". Sama koskee ampiaisia.

Hyi raajat irti! En pysty tuohonkaan :D haluan sen kaikki ruumiinosat ulos ja äkkiä!

-ap

Vierailija
9/226 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pelkää, mutta mökillä pelästyin pahemman kerran kun laskin huussissa alushousut alas, niin siellä pöksyissä oli hämähäkki:)

Vierailija
10/226 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Niittyhuippuun? Ei kait siihen tarvita kuin riittävästi asuntolainaa, että sieltä saa kämpän itselleen....

Mitä vain kunhan en kohtaa hämähäkkejä :D

-ap

Vierailija
11/226 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuri on kaveri.

Tosin hämähäkille kuulemma ikävä kuolema, mutta ei voi mitään :(

Kunpa pääsis tästä kammosta sen verran, että pystyis vaikka viemään hämiksen pihalle.

Vierailija
12/226 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän omat pojat 5 tai 7v. Taputtelemaan kengänpohjalla pois päiväjärjestyksestä. Pojat auttaa mielellään tässä asiassa kun ovat kiinnostuneita ötököistä sekä tuntevat olonsa urhoollisiksi. :D

Vierailija
13/226 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imuri on kaveri.

Tosin hämähäkille kuulemma ikävä kuolema, mutta ei voi mitään :(

Kunpa pääsis tästä kammosta sen verran, että pystyis vaikka viemään hämiksen pihalle.

Jep :( oispa sellainen hämähäkkikarkote, jota vois suihkia ettei niitä otuksia tule sisälle

Vierailija
14/226 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengällä littanaksi ja jämät imuriin. Mua ällöttää nykyään imuroida eläviä hämyreitä, nehän voivat alkaa "kummittelemaan" vielä imurin sisuksissakin. Mutta siis joo, ällöä koskea niitä. Yleensä kiljun puolison paikalle, että jos se haluaa että "Matti" tai "Heikki" (kuten hän hämyreitä nimeää) säilyy elossa, niin siivoaa sen alta aikayksikön ulos. Yleensä se toimii, mutta toisinaan olen yksin.

Vierailija
15/226 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kengällä littanaksi ja jämät imuriin. Mua ällöttää nykyään imuroida eläviä hämyreitä, nehän voivat alkaa "kummittelemaan" vielä imurin sisuksissakin. Mutta siis joo, ällöä koskea niitä. Yleensä kiljun puolison paikalle, että jos se haluaa että "Matti" tai "Heikki" (kuten hän hämyreitä nimeää) säilyy elossa, niin siivoaa sen alta aikayksikön ulos. Yleensä se toimii, mutta toisinaan olen yksin.

Pystyykö hämis kiipeämään imurista takaisin? Typerä kysymys, mutta en luota niihin :D ne pystyy mihin vain

Vierailija
16/226 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme kissaa, joiden mielestä hämähäkit ovat herkullisia. 😂😂

Vierailija
17/226 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena pelkäsin hämähäkkejä. Jossain vaiheessa aikuisena rohkaistuin niin että nakkaan ne lehdellä ulos jos häiritsevät. Ne hämikset on kuitenkin hyödyllisiä otuksia. Nappaavat paljon ärsyttäviä hyönteisiä.

Eikä aikuinen mies voi pelätä jotain pientä otusta. Tai ei ainakaan kehtaa myöntää että jokin melkein mitätön olisi muka pelottava.

Vierailija
18/226 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetan juomalasilla ja paperilla ulos.

Vierailija
19/226 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkin listiminen tuo huonoa onnea. Vien ne ulos.

Vierailija
20/226 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuljetan juomalasilla ja paperilla ulos.

Näin saa poistettua myös ampiaiset sisältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi