Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä tapahtuu nyt ja miten ilta etenee?

Vierailija
20.03.2018 |

Gallup

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä taas näkee, että lapsettomilla on mielekkäämpää kuin perheellisillä. Järjetöntä tuo perheellisten elämä.

Millä lailla tuo elämä perheellisillä ja perheettömillä eroaa? Mies työreissussa, ollaan pojan kanssa kotona. Syötiin, nyt poika lukee kokeeseen (lukiossa), minä surffaan netissä, kohta jatkan työraportin tekemistä. Illemmalla koirien kanssa lenkille.

Vierailija
42/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaan uutisia ja säätä, mies sohvalla makuullaan ja minä täs nojatuolissa läppärillä. Kissa mouruaa, ilmeisesti iltapalaa vailla. Kohta alkaa urheiluruutu, mies jää katsomaan sitä, minä otan kamomillateeni ja dekkarini ja painun sänkyyn. Mies tulee vähän myöhemmin, oman dekkarinsa kanssa. Luetaan hetki, ehkä lemmitään, sitten nukutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Muovin haitat kuriin - a-studiota. Puolikas viinilasillinen juotiin puolison työasioiden kunniaksi. Lapsi hassuttelee yläkerrassa puolisoni kanssa, miksi menossa nukkumaan. Sukkaneule lepää sohvalla. Yritän selvittää ajatuksia (ettei nyt vaan kukaan luulisi, että menee liian hyvin - meitä kuormittaa lapsen kouluun liittyvät asiat).

Vierailija
44/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken. Kaikki asiat vaan kasaantuu kun en saa mitään hoidettua ajoissa. Jos vain voisi ottaa parin kuukauden loman elämästä eikä tarvitsisi tehdä yhtään mitään tai huolehtia mistään... Saisi edes revittyä nämä ajatukset pois päästä. Pitäisi varmaan mennä pesemään kasvot jääkylmällä vedellä ja yrittää nukkua

N18

Vierailija
45/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli myöhäisempi ilta opintojen takia, kotiin tultua paistoin makaronilaatikon ja pannaria. Syötiin, luin lapselle satuja, hän meni nukkumaan. Nyt köllöttelen sohvalla av:ta selaillen kissa vatsan päällä. Kohta sänkyyn lukemaan kirjaa. 

Vierailija
46/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivä ja olen flunssassa. Olen levännyt, lueskellut ja selannut nettiä. Välillä olen jaksanut vähän neuloa. Mies laittaa nyt keittiössä meille iltateetä, sen jälkeen menen nukkumaan kun on niin kipeä olo.

47/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin hetki sitten ensin treeneistä ja sitten suihkusta. Tytär nukkuu ja vaimo lukee kirjaa. Kohta kai sänkyyn.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
48/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katottiin miehen kanssa Netflixistä elokuva ja syötiin sipsejä ja dippiä. Takkaa lämmiteltiin tänään että saa lämpöä taloon. Mies meni nyt nukkumaan kun aamuvuoro. Mä vietän aikaa netissä ja pian menen nukkumaan. Lapsia ei ole. 4 koiraa nukkuu, 2 sohvalla, 1 sängyssä miehen kanssa ja 1 lattialla.

Vierailija
49/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just salilta ja suihkusta. Seuraavaksi koiran ulkoilutus ja kännykän räpläystä ja nukkumaan. Aamulla töihin.

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä