Mitä teillä tapahtuu nyt ja miten ilta etenee?
Kommentit (49)
Katotaan uutisia ja säätä, mies sohvalla makuullaan ja minä täs nojatuolissa läppärillä. Kissa mouruaa, ilmeisesti iltapalaa vailla. Kohta alkaa urheiluruutu, mies jää katsomaan sitä, minä otan kamomillateeni ja dekkarini ja painun sänkyyn. Mies tulee vähän myöhemmin, oman dekkarinsa kanssa. Luetaan hetki, ehkä lemmitään, sitten nukutaan.
Katson Muovin haitat kuriin - a-studiota. Puolikas viinilasillinen juotiin puolison työasioiden kunniaksi. Lapsi hassuttelee yläkerrassa puolisoni kanssa, miksi menossa nukkumaan. Sukkaneule lepää sohvalla. Yritän selvittää ajatuksia (ettei nyt vaan kukaan luulisi, että menee liian hyvin - meitä kuormittaa lapsen kouluun liittyvät asiat).
Itken. Kaikki asiat vaan kasaantuu kun en saa mitään hoidettua ajoissa. Jos vain voisi ottaa parin kuukauden loman elämästä eikä tarvitsisi tehdä yhtään mitään tai huolehtia mistään... Saisi edes revittyä nämä ajatukset pois päästä. Pitäisi varmaan mennä pesemään kasvot jääkylmällä vedellä ja yrittää nukkua
N18
Oli myöhäisempi ilta opintojen takia, kotiin tultua paistoin makaronilaatikon ja pannaria. Syötiin, luin lapselle satuja, hän meni nukkumaan. Nyt köllöttelen sohvalla av:ta selaillen kissa vatsan päällä. Kohta sänkyyn lukemaan kirjaa.
Vapaapäivä ja olen flunssassa. Olen levännyt, lueskellut ja selannut nettiä. Välillä olen jaksanut vähän neuloa. Mies laittaa nyt keittiössä meille iltateetä, sen jälkeen menen nukkumaan kun on niin kipeä olo.
Tulin hetki sitten ensin treeneistä ja sitten suihkusta. Tytär nukkuu ja vaimo lukee kirjaa. Kohta kai sänkyyn.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Katottiin miehen kanssa Netflixistä elokuva ja syötiin sipsejä ja dippiä. Takkaa lämmiteltiin tänään että saa lämpöä taloon. Mies meni nyt nukkumaan kun aamuvuoro. Mä vietän aikaa netissä ja pian menen nukkumaan. Lapsia ei ole. 4 koiraa nukkuu, 2 sohvalla, 1 sängyssä miehen kanssa ja 1 lattialla.
Tulin just salilta ja suihkusta. Seuraavaksi koiran ulkoilutus ja kännykän räpläystä ja nukkumaan. Aamulla töihin.
M35
Millä lailla tuo elämä perheellisillä ja perheettömillä eroaa? Mies työreissussa, ollaan pojan kanssa kotona. Syötiin, nyt poika lukee kokeeseen (lukiossa), minä surffaan netissä, kohta jatkan työraportin tekemistä. Illemmalla koirien kanssa lenkille.