Mitä teillä tapahtuu nyt ja miten ilta etenee?
Kommentit (49)
Katson tyttären kanssa Onnenpyörää. Tai no se loppu just. Kohta laitan ruokaa, laitan pyykit kuivumaan ja siinä se.
Päivällinen syötiin jo.
Mies lähti treeneihin. Itse toivun pienestä kauneusoperaatiosta ja pysyttelen sisätiloissa.
Lapset leikkasivat jäätelöä jälkkäriksi.
Teini tarjoili minulle annoksen sohvalle <3
Pyykit pyörii pyykkituvassa. Selailen puhelinta tässä odotellessa. Päivällinen on syöty ja tiskit tiskattu. Tvtä katson illalla ja keitän kahvit. Teinipoika 15v juttelee netissä kaverin kanssa. Käy suihkussa kasin aikaan ja syö iltapalaa.
Olen lapsuudenkodissani vahtimassa muistisairasta äitiäni. Minun pitäisi raivata roinaa täynnä olevaa rintamamiestaloa, mutta se on uuvuttavaa puuhaa ja sujuu hitaasti. Muuta hommaa ei ole paljon, lähinnä laitan ruokaa, tiskaan, käyn kaupassa/apteekissa ja vahdin että äiti ottaa lääkkeensä eikä lähde yksinään harhailemaan mihinkään. Äiti menee aikaisin nukkumaan ja minulla on tylsää yksinäni. Johonkin aikaan illasta soitan miehelleni ja siinä se illan ohjelma onkin. Jos en saa unta, lueskelen av:ta tai katselen youtube-videoita.
Töistä tultua koiran kanssa tunnin lenkki. sitten eilistä keittoa ruuaksi, mies tuli töistä syömään. Kävelin kauppaan, kohta saunaan ja ehkä jotain iltapalaa. aikaisin nukkumaan, herätyskello soi viideltä.
Kokous töiden jälkeen. Tulin juuri kotiin. Nyt odotan milloin panokaverini soittaa, katsotaan pääsenkö panemaan tänään. Jos lähde sinne, surffaan netissä ja katson tv:tä.
Syötiin just päivällinen, kohta koko pesue lähtee harrastuksiinsa. Mies futsalia, minä joogaa ja teinipoika sulkapalloa.
Roikun netissä ja muija töissä. Aamusta asti palellut ja väristyksiä. Olen luultavasti lievässä flunssassa ja otan hiljalleen tasaisesti kaljaa. Ei huolta huomisesta vaan stressiä kaikesta. Iskisi tuo tauti kunnolla eikä värkkäisi tuollain vähän ärsyttäen. Jos ei huomioida että eniten vituttaa kaikki niin asiat on lopulta hyvin.
Töissä meni pitkään, olin vasta puoli kuuden maissa kotona. Töiden jälkeen syötiin päivällistä (miehen viikonloppuna tekemää lihamureketta) ja käytiin kävelyllä. Nyt katsotaan sohvalla telkkaria, tällä hetkellä uutiset ja kohta salkkarit. Sitten suihkuun ja iltapalaa. Uni tulee tänään varmasti aikaisin, onneksi huomenna ei tarvitse herätä vielä kuudelta.
Kohta teen ruokaa ja syön. Mies on hetken aikaa tekemässä autoremonttia. Sen jälkeen katsotaan ehkä jotakin tv-sarjaa ja ajoissa nukkumaan, jotta jaksaa taas huomisen työpäivän.
Äsken tein Go Fat Go jumpan, nyt paistelen seitanpihviä pannulla. Kohta syön sitä, bataattia ja salaattia. Sitten menen tallitöihin ja koiran kanssa pikku lenkille.
Tulin juuri työreissussa. Koiran kanssa kohta pikkulenkille ja sitten suihkun kautta nukkumaan. Aamusta taas heti töihin.
Mies nukkunut jo pari tuntia. Heräsi viime yönä jo kahdelta töihin ja sama edessä ensi yönä. Ennen kuin nukahti, syötiin ja katottiin yksi jakso sarjaa netistä. Minä tein koneella opiskeluhommat loppuun ja nyt katson toisella silmällä telkkaria ja toisella kännykkää. Itsekin nukkumaan ajoissa. Väsyttää.
Kävelylenkin jälkeen Murdochin murhamysteerien uusin jakso tuli katsottua.
Nyt löysin Areenasta 13 minuuttisen plastikkakirurgiapaneelin ja katsoin sen. Järkyttävän näköisiä muovi-ihmisiä. Hhhrrrrrrrr. Nyt mun mies kattoo omasta läppäristä saman pätkän ja kommentoi just että "sori vaan naiset kun en ymmärrä, ootte hirveen näkösiä."
Poldarkin viimeistä jaksoa odotellessa... eli olkkarin sohvalla tämä ilta tässä pääasiassa kulunut ja kuluu.
Katotaan miehen kans salkkareita, minä hieron hänen jalkapohjiaan samalla. Koira järsii luuta lattialla.
Koko perhe flussassa. Isä ja isommat katselee telkkaa ja mittaa kuumetta kellä eniten. Minä olen taaperon kanssa makkarissa ja hän saa nukkua äiskän ja iskän sängyssä. Kukaan ei ole käynyt kaupassa ja kohta kuollaan varmaan nälkään, jos ei parannuta.
Vierailija kirjoitti:
Syötiin just lasten kanssa välipalaa. Ajattelin, että luen lapsille kohta. Mies lähti kahvakuulaan, josta kotiutunee ruoka-ajaksi. Lapset saavat katsoa jonkun ohjelman sillä aikaa, kun laitan ruokaa. Sitten syödään ja tehdään lasten iltatoimet. Sitten vietetään hetki kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa.
Välipalaa klo 17?
Herkuttelen ja jatkan pian äänikirjaa "Annoin sinun mennä". Kinkkukiusaus on uunissa, mies kotiutuu töistä kymmenen jälkeen.
Näistä taas näkee, että lapsettomilla on mielekkäämpää kuin perheellisillä. Järjetöntä tuo perheellisten elämä.
Ja se äijänpentele ei ole tullut vieläkään, vaikka piti tulla viimeistään viideltä.