Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä tapahtuu nyt ja miten ilta etenee?

Vierailija
20.03.2018 |

Gallup

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun parhaillaan pedikyyrissä, manikyyri tehtiin jo. Sitten kotiin vaihtamaan vaatteet ja ravintolaan syntymäpäiväillalliselle.

Vierailija
2/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin just lasten kanssa välipalaa. Ajattelin, että luen lapsille kohta. Mies lähti kahvakuulaan, josta kotiutunee ruoka-ajaksi. Lapset saavat katsoa jonkun ohjelman sillä aikaa, kun laitan ruokaa. Sitten syödään ja tehdään lasten iltatoimet. Sitten vietetään hetki kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona kuumeisen lapsen kanssa ja odotan, että mies tulisi töistä ja pääsisin itse lenkille ennen auringonlaskua. Loppuillasta ei tietoa, ihan tavallinen arki-ilta varmaan tiedossa.

Vierailija
4/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat flunssassa, joten päivä menee sairastaessa. Löhötään sohvalla, torkutaan, juodaan teetä ja katsotaan telkkaria. Mitään muuta ei jaksa tehdä.

Vierailija
5/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija lähti lasten kanssa jonnekkin, palaavat vasta joskus ysin aikaan. Työpaikalta yksi muija tulee kohta käymään ja sitten vähän "nusastaan"!!!!!!

Vierailija
6/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona. Lämmitän takkaa ja palstailen.

Vierailija
7/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tein lihamakaronilaatikon paksulla juustokuorella valmiiksi. Sauna päälle ja annan ruuan vetäytyä rauhassa. Iso lasi punaviiniä saunan jälkeen ja sitten syön ruuan punajuurisalaatin kanssa. Vuokraan illemmalla jonkun leffan Telia viihteen vuokrauspalvelusta.

Vierailija
8/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut vapaapäivä ja sen kunniaksi jaksan tehdä vähän parempaa arkiruokaa päivälliseksi: lehtipihvejä, kermaperunoita ja uunipunajuuria. Kaks jälkimmäistä uunissa. Teinit tekee läksyjä (tai ainakin pitäis tehdä) ja mies tulee kuuteen mennessä kotiin. Sit syödään ja kukin tekee mitä tekee. Lukiolainen varmaan jatkaa läksyjä, peruskoululainen pelaa, mies ja minä katsotaan telkkua. Takka on päällä, kun yöksi luvataan taas kylmempää.

Vierailija
9/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sängyssä migreenin kourissa. Mies paistaa lättyjä. Kohta syön niitä hillon ja kermavaahdon kera.

T. Av-mamma

Vierailija
10/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tässä, kotona päivystän. Kohta kai lenkille tms. Nuoriso tuossa tekee mitä huvittaa.

Vierailija
11/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä netissä!

Vierailija
12/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaan pikku2 ja sit syödään. Käydään ehkä vielä ulkona ruoan jälkeen. Sitten iltapalan ja hampaiden pesun jälkeen nukkumaan

Vierailija
13/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sohvalla löhöilemässä työpäivän jäljiltä. Vähän myöhemmin menen kahvittelemaan kaverille, sitten hetki Netflixiä, odotellen että mies tulee töistä. Varmaan yritän puolisen tuntia sen kanssa vaövoa ja höpötellä, ennen kuin suuntaan klo 23 aikoihin unille.

Vierailija
14/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sängyn reunalla istun, läppäri yöpöydällä ja mietin että mitä helvettiä sitä tekisi elämällään. Pitkä parisuhde päättyi, samaan rytäkkään loppuivat työt. Ei mitään mielenkiintoa mihinkään. Kellään kavereista ei ole aikaa tekemään mitään ja vanhemmat asuvat melkein 400km päässä. Kai sitä vois lenkille vaikka lähteä.

Vierailija
15/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden jälkeen käytiin kaupassa ja tehtiin ruoaksi pihvejä ja salaattia. Nyt nettitelkkaria sohvalla.

Tänään pitäisi vielä käydä suihkussa ja lisäksi olis vauvantekopuuhia (ovis nyt!).

Ennen nukkumaan menoa iltatee ja ajoissa nukkumaan, sillä aamulla menimme molemmat kuudeksi töihin...

Vierailija
16/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä miehen kanssa rentoudutaan hetki, molemmat selailee netissä omia juttujaan. Kohta lähden ystävän kanssa lenkille. Mies lupasi tehdä sillä aikaa ruokaa. Kun tulen kotiin, syödään. Sitten käyn suihkussa ja katsellaan miehen kanssa telkkaria tai leffaa Netflixistä ja nautitaan toistemme seurasta. Joskus 11 aikaan varmaan hampaiden pesu ja nukkumaan.

Vierailija
17/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tänään kihlajaisten vuosipäivä! Lähdetään ravintolaan syömään Table onlinen kautta neljän ruokalajin yllätysmenu vain 32€(normaalisti 52€).

Hääpäivä on kesällä ja silloin ollaan mökillä.

Vierailija
18/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempi muksu katsoo pikkukakkosta tuossa vieressä ja isompi plärää kännykkää omassa huoneessa. Itse olen flunssassa ja yksin lasten kanssa, ajattelin antaa lasten katsoa jonkun leffan ennen iltatoimia.

Vierailija
19/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sutasen kosanderin naamarin ja sitte nukun,halusin tai en.

Vierailija
20/49 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A a a!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä