Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tekosyysi räpeltää älypuhelinta elokuvateatterissa?

Vierailija
20.03.2018 |

Taas meni elokuva elämys pilalle edessä istuvien pissisten takia. Onko sinne teatteriin pakko tulla selaamaan instaa ja napsimaan selfieitä? Veikkaan että jos noilta olisi kysynyt jälkeenpäin jotain leffan juonesta niin vastaus olisi "no en mä nyt just muista"

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
62/69 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä katson puhelinta välillä, mutta niin että se ei häiritse ketään, eli laukun suojassa. =)

Miksi? Oletko kenties joku huippuluokan aivokirurgi tms?

Vierailija
64/69 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taannoin leffassa käydessä ihmettelin, kun samalla rivillä olevat teinit pälättivät koko leffan ajan ja vähän väliä vilkkui puhelimen näytön valokin. Useampi heitä jo syssytteli, mutta ei ollut apua. Siis mitä helvettiä, eikö sitä 1,5 tuntia voi olla hiljaa ja seurata ruudun tapahtumia, kun siitä on kerran maksettu? Saati sitten kunnioittaa muita salissa olevia. 

Vierailija
65/69 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika neuroottinen ketju. Koska mitään järkevää syytä ei esitetty sille, miksi ihmeessä kännykkää pitää räplätä elokuvan/teatteriesityksen aikana. Kiitos!

Vierailija
66/69 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
67/69 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa katsella sitä kelloa. Elokuvan keston voi tarkistaa jo etukäteen, mihin siinä on enää kiire?

Omissa kavereissanikin on valitettavasti tällaisia dorkia. En käy enää elokuvissa heidän kanssaan, kun ei edes kotioloissa onnistu se leffan katsominen. Viimeksi kun yritin, niin kaverin oli pakko alkaa kaivaa kännykkää esiin, vaikka pari minuuttia oli vasta kulunut. Oli muka pakko tarkastaa joku elokuvan näyttelijä IMDB:stä ja sitten jäikin katsomaan missä muissa leffoissa on ollut ja mitä niistä voisi seuraavaksi katsoa. Sitten olikin varmaan huomaamattaan katsomassa jotain memejä näyttelijään liittyen. Puolen tunnin päästä havahtui kysymään mitä elokuvassa on tapahtunut ja totesi leffan tylsäksi ja pitäisi laittaa joku muu pyörimään.

Vierailija
68/69 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa kun näppäinpuhelinten aikaan ei kenelläkään ollut neuroottista tarvetta "katsoa kelloa" 5 minuutin välein. ;)

Silloinhan oli rannekellot. Ja niissä se tasatuntipiipitys :D

Vierailija
69/69 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se näin on, että nykypäivän älypuhelinaddiktit eivät pysty olemaan ilman puhelinta edes sitä 5min.  Tosin henkilökohtaisesti en niin itse välitä siitä, että vilkaistaan sitä puhelinta leffan aikana, mutta se ylenpalttinen kesken leffan puhuminen ja muu mölyäminen ärsyttää ja lujaa. Kauhuelokuvia en edes suostu menemään katsomaan teatteriin enää kun ei siihen pääse uppoutumaan jos takana joku teinilauma käkättää vartin sen jälkeen kun on säikähtäny ja huutaa perään et "Vittu mä säikähdin!!! KÄKÄKÄKÄÄÄ!"

Jonkunlainen kunnioitus pitäisi ollu kanssakatsojia kohtaan, mutta jos on totuttu tekemään porukalla noin kotona, niin miksipä sitä ei saisi yleisestikin tehdä. Ikävä kyllä joillakin tuntuu olevan tämä jenkkimeininki, että kun kerran olen lipun maksanut, niin minulla on oikeus käyttäytyä niinnkuin haluan.

Perästä, mutta minkäs teet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi